ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocații Voicu & Filipescu au avut o agendă extrem de încărcată în prima parte a anului, cu foarte multe mandate în toate ariile de practică. Daniel Voicu (Managing Partner): Având în vedere că 2018 a fost un an bogat în proiecte ample și încasările au fost, desigur, pe măsură

12 Octombrie 2018   |   Ștefania Enache

Structura onorariilor practicate de Voicu & Filipescu este una flexibilă, adaptată fiecărui dosar în parte.

Daniel Voicu, Managing Partner Voicu & Filipescu

 
 
Avocații Voicu & Filipescu au fost implicați anul acesta într-un număr important de proiecte complexe din sfera dreptului comercial, fuziuni și achiziții, dreptului bancar și asigurărilor, protecției datelor cu caracter personal, dreptului imobiliar, achizițiilor publice, dreptului muncii, litigiilor, insolvențe și falimente, etc. “Având în vedere că 2018 a fost un an bogat în proiecte ample și încasările au fost desigur, în acest context, pe măsură”, declară Daniel Voicu, Managing Partner Voicu & Filipescu.

Avocatul punctează că România este încă percepută de investitori ca o piață emergentă, mai atractivă ca alte țări din regiune. “Totuși influența politicului asupra sferei economice nu trebuie subestimată, iar evenimentele politice din ultima perioadă este de așteptat să afecteze în timp atitudinea investitorilor pe piața românească”, atrage atenția Daniel Voicu.


Abordarea proiectelor se face multidisciplinar

Fiind o firmă matură, cu o prezență pe piață de peste 15 ani, Voicu & Filipescu este recunoscută ca fiind unul dintre jucătorii importanți din avocatura de business. De altfel, casa de avocatură a primit constant recunoaștere în clasamentele specializate, fiind premiată de publicații naționale și internaționale și nominalizată în liga mare a industriei de organisme independente de cercetare.

Notorietatea și calitatea serviciile au făcut ca anul acesta Voicu & Filipescu să fie implicată într-un număr mare de mandate în diverse arii de practică pentru clienți de vârf în domeniile în care activează.

“Abordăm proiectele multidisciplinar pe baza unei expertize solide în variate arii de practică, o preocupare permanentă fiind dezvoltarea și diversificarea asitenței furnizate în pas cu nevoile de business ale clienților noștri, companii locale și internaționale. Un exemplu în acest sens ar fi consolidarea ariei de expertiză în domeniul protecției datelor cu caracter personal în contextul intrării în vigoare a GDPR traduse în nevoia companiilor de conformare cu prevederile legale din acest domeniu. Avocații noștri au experiență considerabilă în aspectele ce țin de legislația specifică din toate domeniile de expertiză relevante pentru activitatea companiilor private locale şi internaţionale, precum şi a companiilor publice, practica Voicu & Filipescu incluzând servicii de consultanţă legală, asistenţă şi reprezentare juridică, precum şi consultanţă fiscală şi contabilă. Clienţii Voicu & Filipescu includ societăţi locale şi internaţionale, majoritatea dintre ei fiind nume recunoscute în comunitatea de afaceri locală şi globală şi jucători importanţi în diferite domenii economice”, explică Daniel Voicu.

Mai mult, Voicu & Filipescu are o relație de colaborare de tip best friend cu firma internațională de avocatură Squire Patton Boggs. “Această asociere asigură accesul avocaților și consultanților noștri la practica și know how-ul internațional, în condiții de independență profesională și deontologică. În paralel, odată cu implicarea în mandate complexe, de anvergură, care implică jurisdicții extinse, firma noastră a dezvoltat relații profesionale durabile cu firme de avocatură renumite din afara țării, având centre de coordonare atât în spațiul european, cât și în afara acestuia în țări precum Statele Unite și Japonia”, arată Daniel Voicu.



Provocările anului pentru Voicu & Filipescu sunt în esență preocupările noastre constante pentru performanța profesională și excelența în avocatură. Susținem perfecționarea juridică continuă, adaptarea permanentă a resurselor și metodelor de lucru cu tehnologia și nu în ultimul rând, cultivarea relațiilor cu clienții noștri.”

 
            Daniel Voicu, Managing Partner Voicu & Filipescu
 


Multe proiecte în practica de Corporate/M&A

Pe masa de lucru a avocaților s-au aflat și se află foarte multe proiecte ample. De exemplu, echipa axată pe Corporate, M&A a oferit asistență pentru o companie de transport elvețiană care furnizează servicii de logistică și transport pentru industria chimică prin transferul de întreprindere către un grup de companii locale care operează un terminal de transport intermodal situat într-o regiune a centrelor pentru servicii de transport. Serviciile furnizate au inclus investigația due diligence asupra obiectivelor și negocierea mecanismului de implementare a transferului de întreprindere și a documentelor tranzacției. Proiect a fost coordonat de Managing Partner-ul Daniel Voicu și Managing Associate Carmen Duțescu.

Daniel Voicu și Carmen Duțescu au coordonat și un mandat care a vizat asistența pentru un producător mondial de produse de ambalare flexibilă și materiale sensibile la presiune din SUA, în timpul procesului de achiziție al unui grup local de companii care acționează în aceeași industrie, ca parte a planului de extindere europeană. Serviciile au inclus investigația de due diligence asupra companiilor vizate, furnizarea de consultanță cuprinzătoare în legătură cu acțiunile de remediere care urmează să fie puse în aplicare în vederea încheierii cu succes a contractului și asistență acordată cumpărătorului în timpul negocierii și finalizării documentelor de tranzacție.

Un alt proiect coordonat de cei doi experți a avut în vedere asistența pentru cel mai important furnizor local de servicii de medicină sportivă în transferul de întreprindere către cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România, prin integrarea echipei de conducere a vânzătorului. Serviciile furnizate au inclus asistență clientului în timpul negocierii și până la finalizarea documentelor de tranzacție și implementarea transferului de întreprindere. Contractul a cuprins un mecanism complex de câștiguri și angajamentele specifice ale cumpărătorului de a continua investițiile.

De asemenea, Daniel Voicu și Carmen Duțescu au oferit asistență pentru o editură locală în timpul transferului unei părți din activitatea sa și, de asemenea, asocierea cu un grup de companii germane, una dintre cele mai importante edituri europene de materiale educaționale, dedicată atât educației școlare, cât și educației pentru adulți. Partenerii au prevăzut ca mecanismele și opțiunile corporative diferite să fie exercitate în funcție de rezultatele financiare ale asociației.

La rândul său, Roxana Neguțu, Partener Voicu & Filipescu, asigură asistență continuă pentru un important comerciant cu amănuntul regional care activează pe piața românească pe o serie de aspecte juridice legate de activitatea de afaceri a clientului, cum ar fi: negocierea și semnarea contractelor cu furnizorii, distribuitorii și alți furnizori de servicii; activități legate de implicarea în responsabilitatea socială, aspecte legate de marcă, dreptul muncii etc.

Clienți cu un profil proeminent în zona de Drept bancar și finanțări

La fel de ocupați au fost și avocații axați pe practica de Drept bancar și finanțări, experții Voicu & Filipescu având calitatea de consilieri în tranzacția M&A în ceea ce privește intentia de achizitionare de catre client a operațiunilor din România ale unei bănci membre a grupului National Bank of Greece Group. Tranzacția include achiziționarea de capitaluri proprii și participarea la subdatoria în bancă, refinanțare pentru toate creditele intra-grup de către cumpărător. Serviciile prestate au urmărit obținerea aprobării achiziției de la Banca Națională a României, precum și alte condiții de încheiere. Proiectul a fost coordonat de Partnerul Dumitru Rusu.

În aceeași practică, Dumitru Rusu a coordonat și dosarul de asistare a cumpărătorului în ceea ce privește achiziționarea de către cea mai mare bancă din Grecia a portofoliului non-life al unei importante firme de asigurări din România și achiziționarea ulterioară a 100% din compania de asigurări respective.

De asemenea, a oferit asistență pentru o bancă și un împrumutat în legătură cu o tranzacție complexă de refinanțare a unui hotel din România, coroborată cu vânzarea indirectă a participării băncii la împrumutat, unui important producător și distribuitor de băuturi alcoolice în România.

Tot într-un proiect coordonat de Dumitru Rusu, Voicu & Filipescu a asigurat asistență pentru liderul B2B2C la nivel mondial în servicii de asistență și suport pentru piața de asigurări în restructurarea filialei sale românești, un centru global de competență specializat în asistență rutieră și asigurare de călătorie, prin transformarea într-o sucursală printr-o fuziune transfrontalieră. Asistența pentru acest client a inclus, de asemenea, aspecte ale dreptului comercial, legislației și practicii privind protecția datelor și un caz complex pentru asigurarea conformității cu legislația românească a documentației de angajare a clientului.

În această categorie trebuie nominalizată și asistența acordată unei bănci maghiare, care acționează ca împrumutător, agent de administrare și garantare, în cadrul proiectului prin care un sindicat coordonat și aranjat de o bancă austriacă a refinanțat facilitatea de împrumut existentă în valoare de 137 de milioane USD către cel mai important producător român de aluminiu, cu o finanțare de 30 de milioane de euro ca facilitate nefinanțată (pentru emiterea de instrumente de garantare). Și acest proiect a fost coordonat de Dumitru Rusu.

Multe mandate de Energie și resurse naturale

Voicu & Filipescu a avut o bogată activitate și în zona de Energie și resurse naturale. De exemplu, a furnizat consultanță zilnică în legătură cu activitatea de afaceri a grupului din România pentru niște companii active în domeniul comerțului cu energie și optimizarea consumului de energie electrică, parte a celei mai mari companii maghiare responsabile cu producerea, distribuția și vânzarea de energie electrică. Serviciile furnizate includ asistență cu reglementarea (extinderea licenței de comercializare a energiei electrice, înregistrarea la OPCOM a operatorului de gaze și de energie electrică, consultanță generală în relația cu reglementatorul sectorului), chestiuni corporative (transfer sau acțiuni, dizolvarea societății, relocarea sediilor, numirea administratorilor), contracte, consultanță fiscală (chestiuni generale, rambursarea TVA). Proiectul a fost coordonat de Marta Popa (Senior Partner).

Tot Marta Popa a coordonat și mandatul care a vizat asistența pentru o companie de top de servicii petroliere, în ceea ce privește procesul de restructurare prin redimensionarea sucursalelor din România ale companiei, împreună cu reorganizarea entității rămase inclusiv servicii legate de aspectele de afaceri, asistență cu privire la desfacerea unui număr semnificativ de contracte de muncă din motive de afaceri / economice, precum și un caz de litigiu de muncă inițiat de un angajat - cu un rezultat pozitiv în favoarea clientului. Serviciile furnizate au inclus, de asemenea, asistență în două proceduri de achiziții publice distincte, organizate de o companie românească integrată de petrol, cea mai mare corporație din România și cel mai mare producător de țiței și gaze din Europa de Sud - Est.

De asemenea, împreună cu Alex Tabacu, Tax Partner Voicu & Filipescu, a oferit asistență pentru cel mai important furnizor de platforme offshore, reparații capitale și Instalații de foraj în SUA și la nivel internațional, pentru consiliere generală de afaceri, inclusiv aspecte legate de dreptul muncii, litigii de muncă, aspecte fiscale cum ar fi asistență cu statul de plată și reconcilierea cazierului fiscal al companiei, plângerile împotriva autoritățile fiscale etc.

La rândul său, Raluca Mihai, Partener Voicu & Filipescu, a coordonat dosarul în care s-a oferit asistență pentru unul dintre cei mai mari furnizori mondiali de echipamente, tehnologie și servicii hidroelectrice, pe probleme juridice române în legătură cu cazul de arbitraj internațional între client și o companie de hidrocentrale aflată în proprietatea statului român (reprezentând, de asemenea, cel mai mare producător de energie din România), în legătură cu încălcări contractuale, precum și aspecte generale de afaceri legate de prezența sa în România.

Lista mandatelor de succes include și asistența pentru un grup internațional de inginerie și servicii pentru instalații industriale, centrale electrice, proiecte imobiliare și de infrastructură într-o serie de proceduri de achiziții publice organizate de marile companii energetice din România, precum și la contestațiile depuse în fața Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) și dosarele de litigii din fața instanțelor din România în legătură cu aceste proceduri.

Dosare complexe in aria Drept imobiliar și construcții

Și practica de Drept imobiliar și construcții le-a dat mult de lucru avocaților Voicu & Filipescu. Astfel, Roxana Neguțu a coordonat un proiect care a vizat asistența pentru un important retailer regional important pe piața românească în legătură cu extinderea lanțului de distribuție în România. Unele dintre cele mai relevante proiecte includ asistență în legătură cu o serie de proiecte de achiziții imobiliare, inclusiv locații mari, medii și mici în întreaga țară. Serviciile prestate se referă la efectuarea de investigații due diligence, negocierea și redactarea documentelor de tranzacție, precum și asistența pentru încheierea tranzacțiilor și în legătură cu o serie de contracte de închiriere. De asemenea, includ și elaborarea contractelor de închiriere pe baza condițiilor comerciale convenite și asistență în timpul negocierilor cu proprietarii.

Partenerul Voicu & Filipescu a oferit asistență și unui dezvoltator imobiliar din mai multe orașe din România, în legătură cu procesul de refinanțare a parcului de retail din Botoșani prin renegocierea condițiilor cu banca de finanțare. Casa de avocatură a efectuat investigații de due diligence privind sistemul de refinanțare și a asistat clientul în negocierea și încheierea documentelor de finanțare și a pachetului de garantare, de asemenea a fost acoperită dezvoltarea celei de-a doua etape a proiectului.

Tot Roxana Neguțu a coordonat mandatul de asistență pentru un producător german de renume internațional în legătură cu achiziționarea unui teren situat în București, cu scopul de a dezvolta o clădire de birouri în zona Floreasca. Serviciile furnizate includ efectuarea investigației de due diligence, consiliere cu privire la structura tranzacției, inclusiv condițiile specifice, structurarea tranzacției și redactarea contractului de vânzare-cumpărare.

De asemenea, a acordat asistență unui dezvoltator imobiliar important pe piața românească, în procesul de obținere a certificatului de urbanism și a autorizațiilor necesare pentru dezvoltarea unui proiect rezidențial în centrul orașului București. Serviciile includ consultanță privind procedurile administrative și în relația cu autoritățile publice, asistență în soluționarea diferendelor cu ONG-urile care intervin în proceduri ca reprezentanți ai societății civile, precum și în litigiile cu autoritățile, dezvoltarea de proiecte imobiliare, negocierea și elaborarea pre-contractelor de vânzare-cumpărare și a celor finale.

În plus, Marta Popa a coordonat un proiect care a avut în vedere asistența acordată unei companii globale de cercetare de piață, privind negocierea și încheierea contractului de închiriere privind sediul societății clientului situat într-o clădire de birouri din nordul Bucureștiului (Nusco Tower). Asistența a inclus obținerea aprobărilor corporative necesare și efectuarea formalităților necesare la autoritățile române.

Alături de clienți mari, în mai multe litigii

Și numărul litigiilor în care echipa Voicu & Filipescu s-a implicat anul acesta este unul impresionat.
Raluca Mihai a coordonat proiectul în care s-a asigurat asistență și reprezentare pentru un important lanț de supermarket-uri, într-un proces pentru despăgubiri împotriva unui fost angajat care a lansat acuzații în presa publică privind practicile nesănătoase ale societății în legătură cu produsele alimentare vândute. Acțiunea a fost admisă în prima și a doua instanță, iar administrarea dosarului a inclus o probă complexă constând într-o expertiză contabilă, interogarea a 14 martori și depunerea plângerilor penale împotriva fostului angajat, inclusiv pentru încercarea de a amenința martorii clientului Voicu & Filipescu.

De asemenea, împreună cu Alice Ene, Managing Associate Voicu & Filipescu, a coordonat proiectul de asistență și reprezentare a unei primării a unui oraș din România de 115.000 de locuitori, într-o serie de litigii, inclusiv conflicte cu o companie de stat de apă, plângeri împotriva deciziilor autorității de stat cu atribuții de control pentru utilizarea fondurilor publice, cazuri de insolvență problematice având primaria drept creditor majoritar (peste 150 de dosare) și, de asemenea, acțiuni judiciare împotriva persoanelor fizice care nu și-au plătit impozitele la bugetul local. Proiectul este complex datorită importanței cazurilor pentru primărie și numărului de cazuri administrate. Dosarele implică o bună cunoaștere a dreptului civil, a dreptului administrativ și a legii insolvenței.

La rândul său, Victor Cochirleanu, Senior Associate Voicu & Filipescu, a coordonat un proiect de asistență pentru filiala din România a unuia dintre cele mai mari grupuri de asigurări din Germania, într-o serie de litigii în materie de dreptul muncii, precum și într-un litigiu privind o revendicare de aproximativ 1,85 milioane euro și într-un litigiu de insolvență privind o revendicare de aproximativ 11 milioane euro.

Victor Cochirleanu și Simona Merdariu, Managing Associate Voicu & Filipescu, au coordonat proiectul de asistență și reprezentare a uneia dintre cele mai importante companii de asigurări din România într-un litigiu privind o plângere de aproximativ un milion de euro, depusă de un hotel asigurat care a fost distrus într-un incendiu pentru plata despăgubirilor pentru construcție, a bunurilor mobile din clădire, precum și a pierderii profitului din cauza lipsei utilizării clădirii. Soluția obținută este importantă din cauza jurisprudenței neunitare a instanțelor din România, inclusiv a Înaltei Curți de Casație și Justiție, în ceea ce privește acordarea de despăgubiri pentru bunurile mobile.

Raluca Mihai a fost implicată și în mandatul care a vizat asistența și reprezentarea unui  important grup de comerț cu amănuntul și cash&carry diversificat la nivel mondial, într-un caz complex de litigii de muncă, care implică concedierea unui manager de resurse umane, solicitând integrarea și plata orelor suplimentare și a daunelor morale, în valoare de 250.000 euro. Plângerea angajatului concediat a fost respinsă, iar reclamantul a primit doar o parte din orele suplimentare dovedite în instanță.

În plus, a coordonat proiectul care a implicat asistența pentru autoritatea de navigație din România în fața Comisiei de adjudecare a disputelor FIDIC pentru revendicări depuse împotriva clientului de către contractor, precum și asistență în derulare în legătură cu acțiunile în instanță pentru o despăgubire solicitată de contractor în valoare de 5,6 milioane euro. Voicu & Filipescu a obținut un rezultat pozitiv pentru client în procedurile FIDIC, prin care o cerere inițială a contractorului a fost semnificativ redusă, iar cealaltă a fost respinsă în întregime.

Multe mandate și în practica de Fiscalitate

Practica de Fiscalitate a avut multe mandate de soluționat. Astfel, Alex Tabacu a coordonat proiectul prin care sunt asigurate servicii de consultanță și contabilitate de zi-cu-zi furnizate unei companii membre a unui  furnizor mondial important de servicii de consultanță, tehnologie și outsourcing, care acoperă toate tipurile de chestiuni fiscale, directe și indirecte, salarii; consiliere permanentă și continuă începând cu anul 2009. Chestiuni indicative de pe parcursul anului precedent includ consultanță privind: impozitul pe venit, profitul reinvestit, impozitarea drepturilor de autor, impactul fiscal asupra modelului financiar pentru evaluarea afacerii, TVA, impactul impozitului pe care îl are un transfer preconizat de întreprindere.

De asemenea, împreună cu Marta Popa, a oferit asistență pentru o companie americană de servicii industriale (una dintre cele mai mari companii de servicii petroliere din lume) pentru ieșirea de pe piață a clientului prin închiderea filialelor românești, împreună cu reorganizarea entității rămase. Serviciile oferite au inclus servicii fiscale și juridice pentru documentele și evidențele corporative necesare, în colaborare cu autoritățile române, efectuând diverse evaluări, precum și oferind consultanță extinsă cu privire la aspectele legate de dreptul muncii legate de ieșirea de pe piață preconizată.

Alex Tabacu și Raluca Mihai au coordonat proiectul de asistență pentru primăria unui oraș de 115.000 de locuitori din România în legătură cu efectuarea unor servicii complexe de audit juridic și fiscal pentru perioada 2012-2016, inclusiv analiza rapoartelor interne, a diferitelor operațiuni comerciale, deciziile hotărârilor Curții de Conturi și altele.

Mai mult, Alex Tabacu a coordonat mandatele care au vizat asistența acordată unei companii de tehnologie din Londra, care dezvoltă și comercializează servicii de mobile de bileterie pentru companiile de transport public, acoperind declarații TVA, state de salarizare și impozitare; dar și asistența oferită pentru o companie globală, independentă bio-farmaceutică, într-o serie de plângeri administrative relevante pentru rambursarea de către autoritățile fiscale a unei taxe claw-back vărsate în mod nelegal.

Tarife personalizate, echipă experimentată


Voicu & Filipescu
practică tarife personalizate, neavând o ofertă standardizată pe care să o prezinte tuturor clientilor, indiferent de specificul mandatului. Ofertele se pregătesc prin raportare la cerințele specifice ale fiecărui proiect, în funcție de gradul și domeniul de expertiză, volumul de lucru etc. „Structura onorariilor practicate de Voicu & Filipescu este una flexibilă, adaptată fiecărui dosar în parte. Pentru orice servicii de asistență juridică în legătură cu anumite proiecte specifice ale clientilor, Voicu & Filipescu poate agrea împreună cu aceștia structuri personalizate de onorariu, adaptate de la caz la caz particularităților fiecărui proiect în parte sau structurii de colaborare urmărite. Astfel, putem conveni asupra unor rate orare, a unor praguri maximale de onorarii pe proiect sau etapă de proiect, a unor onorarii globale în sumă fixă, a unor componente de succes sau a unor structuri mixte care să includă o combinație a acestor opțiuni”, menționează Daniel Voicu.

Pe parcursul ultimului an, componența echipelor de coordonatori ai firmei și de proiect nu a suferit modificări. “Echipa de parteneri coordonatori ai Voicu & Filipescu este alcătuită din avocați profesioniști, unii dintre cei mai apreciați de pe piața locală a avocaturii de business și este susținută de managing associates, avocați cu experiență ajunsi la un anumit nivel de maturitate profesională, având totodată și o colaborare longevivă cu firma”, mai spune Managing Partner-ul Voicu & Filipescu.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 88 / 4871
 

Ascunde Reclama
 
 
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for Senior Litigation Lawyer
Cum comentează avocații Mușat & Asociații, firmă cu una dintre cele mai puternice practici în domeniul insolvenței, modificarea legislației. Recomandările echipei care gestionează proceduri complexe de insolvență și de reorganizare
Dentons, Stratulat–Albulescu și White & Case au asistat consorțiul Credit Suisse – VTB în finanțarea de 164 mil. € acordată Chimcomplex pentru achiziția activelor Oltchim. Ștefan Vuza a lucrat cu Bulboacă și Reff | Ce avocați au fost implicați și cine a coordonat echipele
Studiu realizat de CMS - Țările din Europa Centrală și de Est sunt mai amenințate de atacurile cibernetice. Gabriel Sidere, Managing Partner: Obligația de raportare a eventualelor atacuri și evaluarea impactului necesită asistență specializată din partea unor echipe de avocați cu experiență
Reff & Asociații își propune o creștere de 10% a practicii de energie și resurse naturale în 2019. Care sunt problemele sensibile cu care se confruntă jucătorii din industrie și proiectele care i-au ținut ocupați pe avocați, anul acesta
PeliFilip a asistat Grupul Enayati la negocierea și semnarea contractului de proiectare și construire pentru Revera Medical City, cel mai mare centru medical privat din Romania
bpv Grigorescu Ştefănică a asistat Raiffeisen Informatik în vânzarea COMPAREX Group către SoftwareONE. Anca Albulescu a condus echipa din București
Avansul economiei fundamentat pe consum, indisciplina financiară şi creşterea costului cu forţa de muncă ar putea mări numărul firmelor care apelează la umbrela insolvenței. Avocații TZA estimează că tendința de creștere a numărului procedurilor deschise, manifestată în ultimii 2 ani, se va menține și în 2019
Alexandru Aparaschivei se alătură NNDKP Consultanță Fiscală în calitate de coordonator al echipei de TVA
RTPR Allen & Overy câștigă un important litigiu de dreptul muncii pentru Societatea de Distribuție a Energiei Electrice Transilvania Nord
LegiTeam: Bondoc & Asociații is looking for PART TIME RECEPTIONIST
Cele mai interesante dosare de insolvență în care s-au implicat avocații Dentons, în 2018, au fost din banking și retail. Tiberiu Csaki, Partner: Ne concentrăm pe insolvențele transfrontaliere, unde avem un foarte bun potențial, dată fiind expertiza noastră în multiplele jurisdictii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...