ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cum s-a facut reîmprospătarea identității de brand la ONV LAW. Radu Nemeș, Managing Partner: Ne întoarcem tot timpul la oglinda valorilor și conduitelor asociate, a scopului nostru ca organizație, precum și a principiilor care ne guvernează

02 August 2017   |   Stefania Enache

ONV LAW este una dintre organizatiile care cred ca fiecare domeniu are profesionistii sai si din acest motiv a ales ca tot proiectul care a vizat reimprospatarea identitatii de brand sa fie realizat cu ajutorul expertilor.

Radu Nemes, coordonatorul ONV LAW

 
 
Firma de avocati ONV LAW a dat un refresh indentitatii sale, alegand sa se prezinte in piata cu un brand proaspat, creativ. Noua imagine pozitioneaza firma in zona „altfel”, pe care Radu Nemes, coordonatorul societatii, o caracterizeaza ca fiind “pastel calda”.

Avocatura de business este o profesie in care munca de echipa a devenit indispensabila succesului, iar din acest motiv firmele lucreaza tot mai mult la strategii care sa aduca in prim-plan valorile organizatiei si conduitele asociate acestora.

Si cum echipa inseamna un intreg, nu doar varfurile, ONV LAW a decis sa abordeze o noua strategie de management. Primul pas in aceasta directie a dus la largirea echipei manageriale. Astfel, la masa deciziilor au fost adusi nu doar partenerii firmei, ci si avocatii care ocupa pozitiile de managing associates (Sinziana Barbieru, Catalina Lazar, Magda Barbu-Preda), dar si office manager-ul (Elena Iorga) si PR-ul ONV LAW (Mihaela Stefan). In acest fel, toate functiile manageriale si-au gasit reprezentare in noua structura.

Echipa de conducere in formula noua se intruneste cel putin o data pe luna, intalnirile prilejuind analize obiective ale fiecarui membru. Aceste intalniri pornesc de la principiul ca pentru orice profesionist este important sa se priveasca si prin ochii celorlalti pentru a putea identifica partile pe care poate ca singur nu este capabil sa le vizualizeze.

Rafinarea brandului

Suflul proaspat adus la nivel managerial a impus o rafinare a brandului, etapa pe care ONV LAW a inceput-o anul trecut, in primavara. Procesul de reimprospatare a identitatii de brand a fost condus de Radu Nemes, managing partner al ONV LAW. El a lucrat in colaborare cu o echipa de experti ai agentiei de creatie Sigla si Lozinca. „ Ne-au ajutat in proces prietenii de la Sigla si Lozinca, ce au avut misiunea de a asocia unor trairi, valori si conduite, culori si exprimari vizuale. Firma de creatie a avut libertate de miscare. Toate acestea cu “limitarile” brief-ului, acelea de a nu schimba logo-ul, ci doar de a-l reimprospata. Un alt element fix a fost denumirea ONV LAW”, explica Radu Nemes, coordonatorul firmei de avocati.

Procesul de creatie a durat cateva luni, la finalul acestei etape noua identitate vizuala, cu un logo reimprospatat, fiind prezenta pe toate materialele promotionale ale societatii de avocati. Si site-ul ONV LAW a imbracat haine noi, capatand o alta identitate vizuala.

Brandul este acum unul tonic, plin de culoare, iar fotografia are un rol important in prezentarea profesionistilor care fac parte din echipa ONV LAW. Societatea de avocati a optat pentru o prezentare vizuala dinamica, extrem de prietenoasa, care comunica serviciile ONV LAW intr-un mod simplu si clar.
Dupa lansarea noii identitati vizuale, feedback-ul a fost unul pozitiv, oamenii regasindu-se in acest mod de comunicare prietenos.

”Ceea ce am facut noi este foarte simplu. Intotdeauna, valorile sunt baza a tot ceea ce facem noi. Am luat valorile, le-am redefinit, dar am creat si setul de actiuni. Am asociat conduite la valorile noastre. Daca stabilim ca reperele sunt acestea, atunci hai sa le definim. Care sunt conduitele asociate? Ce inseamna spirit de echipa? Si tot timpul ne intoarcem la aceasta oglinda a valorilor si a conduitelor asociate si a scopului nostru ca organizatie, precum si a principiilor care ne guverneaza. Noi avem un material intern pe care tot timpul il circulam printre noi, care incepe cu principiile care ne guverneaza, cu scopul nostru ca organizatie, cu valorile noastre si conduitele asociate acestor valori. Noi ne intoarcem tot timpul la valori”, subliniaza Radu Nemes.

Parteneri de calitate


ONV LAW este una dintre organizatiile care cred ca fiecare domeniu are profesionistii sai si din acest motiv a ales ca tot proiectul care a vizat reimprospatarea identitatii de brand sa fie realizat cu ajutorul expertilor.
Radu Nemes a fost cel care a supervizat intreg procesul, dar de elaborarea conceptului creativ s-a ocupat agentia Sigla si Lozinca. Bogdan Dima s-a ocupat de programarea site-ul societatii de avocati. Fotografiile care prezinta fiecare membru al echipei au fost realizate de Radu Badoiu, iar productia video i-a revenit lui Mihai Suteu. Un ajutor important a venit si din partea lui Bogdan Caruntu care a oferit consultanta in ceea ce priveste schimbarile dorite de ONV LAW.

ONV LAW este o prezență constantă și activă în domeniul juridic din ultimii 15 ani. Fondată în anul 2000, societatea de avocatură s-a extins în mod constant, și acordă consultanța juridică și reprezintă în instanță mai mult de 300 de clienți locali și internaționali, într-o gamă largă de domenii juridice, precum achiziții publice și concesiuni, dreptul aviației și infrastructură aeroportuară, drept societar, dreptul muncii, dreptul concurenței și dreptul mediului.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 97 / 4467
 

Ascunde Reclama
 
 
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR Allen & Overy a asistat ADM Capital la vânzarea Brikston. Ce avocați au făcut parte din echipa despre care clientul spune că are ”una dintre cele mai bune practici de M&A din țară”
Litigiile dintre bănci și clienți continuă. Ce case de avocați au fost apelate de instituțiile bancare în dosarele importante
În agricultură, interesul investitorilor este orientat în special către fermele specializate pe cultura plantelor și industriile procesatoare de materii prime. Elementele care fac un business agricol atractiv, explicate de Cristian Radu, Partener al Țuca Zbârcea & Asociații
Avocații NNDKP spun că se conturează o piață ‘secundară’ pentru NPL: o piață ‘retail’, de vânzare individuală, în funcție de profilul creanței și pachetului de garanții aferente. Alina Radu, Partener: Structura echipei ne permite să acordăm asistență în proiecte dificile care necesită găsirea unor soluții încă neîncercate pe piața românească
O noua firmă de avocatură, propulsată de avocați cu experiență. Ijdelea Mihăilescu are în portofoliu clienți de talie mare din mai multe industrii
IFLR 1000, ediția 2018: Nestor și Țuca sunt pe prima treaptă a podiumului. Birourile locale ale firmelor internaționale își întăresc poziția în ‘clubul’ celor mai bune case de avocați din România
Cele mai active firme de avocați implicate în fuziuni și achiziții în T1-T3 2017. Ce giganți cu prezență la București au intrat în Top 25 Thomson Reuters global, european și regional
Avocații ZRP, implicați în câteva tranzacții de credit sindicalizat, în derulare, în care asistă împrumutații. Elena Iacob, Partener: Finanțatorii și companiile au un apetit încă redus pentru credite noi
PeliFilip și Linklaters asistă Min. Finanțelor în emisiunea de euroobligațiuni în valoare de 1 mld E. Clifford Chance a asistat managerii tranzacției coordonate de la București. Ce avocați au fost implicați
Avocații Leroy și Asociații au asistat clienții în 10 finanțări complexe în ultimul an. Practica de Banking & Finance asigura 25% din veniturile firmei
Când apelează firmele la head-hunting în domeniul juridic. Criteriile în selecția posibililor candidați, explicate de Antonella Papp (expert internațional) și Monica Paisa (Staff Coordinator, TZA)
Trei firme de avocați apără proprietatea intelectuală pe lux în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...