ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Peste 20.000 de pasageri, afectaţi de zborurile anulate şi întârziate de pe aeroporturile din România, în mai (analiză)

11 Iunie 2018   |   AGERPRES

Aeroportul care a întâmpinat un număr ridicat de curse anulate şi întârziate este "Henri Coandă" din Bucureşti, iar companiile aeriene care au avut curse cu probleme sunt predominant companiile low-cost, precum Ryanair, Wizz Air şi Blue Air.

 
 
Cele 57 de zboruri anulate şi 116 zboruri întârziate înregistrate pe aeroporturile din România, în luna mai, au afectat peste 20.000 de pasageri, reiese dintr-o analiză de specialitate, publicată luni.

Conform datelor centralizate de FlightClaim.ro, unul dintre cei mai importanţi jucători din Europa în ceea ce priveşte obţinerea de compensaţii pentru pasagerii companiilor aeriene, întârzierile au avut o durată de trei până la şapte ore şi au afectat atât zborurile directe, cât şi conexiunile pe aeroporturi mari din Europa. Astfel, mulţi dintre cei peste 20.000 de pasageri afectaţi au ajuns cu întârziere la destinaţie, iar alţii chiar au pierdut conexiuni intercontinentale şi zboruri pe distanţe lungi.

Aeroportul care a întâmpinat un număr ridicat de curse anulate şi întârziate este "Henri Coandă" din Bucureşti, iar companiile aeriene care au avut curse cu probleme sunt predominant companiile low-cost, precum Ryanair, Wizz Air şi Blue Air.

Specialiştii menţionează că, în funcţie de durata întârzierii, pasagerii care se confruntă cu probleme de întârzieri sau anulări ale curselor aeriene pe care le-au contractat sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.

Cu toate acestea, sub 2% dintre aceşti pasageri se preocupă să solicite compensaţia de 250, 400 sau 600 de euro de la companiile aeriene sau prin firmele specializate.

"Acest procent extrem de mic se datorează slabei cunoaşteri a drepturilor pasagerilor, dificultăţilor de a intra în contact direct cu compania aeriană sau pur şi simplu lipsei de timp. Procesul este foarte simplu: pasagerul nu plăteşte nimic, trimite detaliile zborului către firma care se ocupă de obţinerea compensaţiei, semnează o împuternicire, iar firma respectivă se ocupă de tot procesul cu compania aeriană, asta însemnând uneori inclusiv acţionarea în instanţele judecătoreşti. Tot procesul durează în medie două luni şi de cele mai multe ori pasagerul primeşte compensaţia de până la 600 de euro de la compania aeriană, din care firma care s-a ocupat de obţinerea compensaţiei opreşte un comision pentru administrarea cererii pasagerului", explică olandezii de la FlightClaim.ro

FlightClaimEU.com, companie specializată în asistarea pasagerilor cu zboruri întârziate, anulări sau overbooking pentru a obţine compensaţiile legale de la companiile aeriene, este prezentă pe piaţa europeană de doi ani şi în România de un an.

Compania FlightClaim.ro a obţinut, până în prezent, compensaţii pentru 20.000 de pasageri din întreaga Europă şi pentru 5.000 de pasageri din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 300 / 8859
 

Ascunde Reclama
 
 
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Associates - Associate | Corporate and M&A
Reff & Associates - Senior Lawyer Banking & Finance
Cele mai importante modificări normative de care companiile ar trebui să țină cont într-o procedură de achiziții publice, explicate de avocații Clifford Chance Badea. Proiectele firmei în această arie de practică
NNDKP și Wolf Theiss, în finanțarea de 46 mil. E obținută de Globalworth de la BCR. Banii vor merge în dezvoltarea Renault Bucharest Connected
Schoenherr, EY Romania și Maravela|Asociații, în tranzacția prin care belgienii de la United Petfood preiau activitățile de producție și distribuție ale liderului local în producția de hrană uscată pentru animale
Reff & Associates - Senior Associate | Corporate and M&A
Avocații Suciu Popa spun că un program de conformare poate fi o oportunitate de prevenție și reducere a expunerii. Ghidul de conformare elaborat de Consiliul Concurenței reprezintă un punct de start pentru firmele care doresc să devină responsabile în acest domeniu
LegiTeam: Bohâlțeanu & Asociații recrutează avocați stagiari
Consiliul Concurenței folosește în investigații ‘procedura forensic’, o metodă de verificare demnă de FBI. Noile tendințe din această practică, analizate de Manuela Guia, Partener D&B David și Baias, unul dintre cei mai buni avocați de concurență de pe piața locală (partea I)
Cum lucrează echipa de concurență de la D&B David și Baias. O discuție cu Manuela Guia (Partener) despre “shadowing”, “fishing expeditions” și strategii de apărare (partea a II-a)
LegiTeam: Voicu & Filipescu is looking for lawyers
LegiTeam: Wolf Theiss is looking for lawyers
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...