ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Afacerile companiei Farmec au crescut cu peste 9% în 2017, la 45,8 milioane euro

16 Aprilie 2018   |   AGERPRES

Potrivit companiei, creşterea cu peste 9% din 2017 a fost determinată de modernizarea şi extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piaţă, dar şi de evoluţia semnificativă atât a reţelei magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, cât şi a platformei online.

 
 
Compania Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat o cifră de afaceri de 214 milioane lei (45,8 milioane euro) în 2017, în creştere cu 9,12% faţă de 2016, informează un comunicat al companiei.

Pentru 2018 a fost stabilit un program de investiţii de peste 11 milioane lei (2,4 milioane euro), o sumă importantă fiind alocată proceselor de retehnologizare şi modernizare a producţiei, dar şi dezvoltării reţelei magazinelor de brand, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.

'Business-ul Farmec a crescut constat, pe fondul expansiunii susţinute şi dezvoltării portofoliului propriu, în conformitate cu ultimele tendinţe din domeniul cosmetic, dar adaptate pieţei locale. An de an, am atins noi ţinte de dezvoltare, care ne-au reconfirmat statutul de lider local al acestui sector. Suntem primul şi singurul producător român de cosmetice care dispune de o reţea proprie de magazine de brand şi, după dublarea numărului de spaţii în 2017 (de la 11 la 21 de centre naţionale), ne propunem să deschidem alte 10 magazine în 2018, în toată ţara. Bazându-ne pe un plan sănătos de investiţii şi pe un model propriu de business, anul 2017 a fost unul curajos din punct de vedere strategic, fiind anul în care am lansat primele game pe două segmente de piaţă noi pentru Farmec - cosmeticele de lux şi cosmetica decorativă', a declarat Mircea Turdean, director general al companiei Farmec.


Potrivit companiei, creşterea cu peste 9% din 2017 a fost determinată de modernizarea şi extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piaţă, dar şi de evoluţia semnificativă atât a reţelei magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, cât şi a platformei online.

Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7,1 milioane lei (1,5 milioane euro), în creştere cu circa 23% faţă de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale şi de funcţionalitate, dar şi extinderea ofertei produselor disponibile.

Traficul de clienţi din centrele comerciale fizice şi magazinul online s-a aflat, de asemenea, pe un trend ascendent. Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături s-a dublat anul trecut. În ceea ce priveşte platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienţi lunari, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 euro).

În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (trei magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 84 / 29152
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    PeliFilip, desemnată „Firma de avocatură a anului” în România pentru a doua oară de către Chambers Europe
    A 45-a tranzacție a echipei de M&A de la RTPR Allen & Overy, din ultimii 4 ani, a fost finalizată săptămâna trecută la Amsterdam. Ce spun avocații implicați
    Radu și Asociații SPRL | EY Law asistă cu succes unul dintre liderii globali în domeniul comercializării semințelor
    Cum lucrează echipa de concurență de la Stratulat Albulescu Attorneys at Law. Casa de avocați are trei parteneri cu o mare experiență în această practică și legături cu firmele internaționale
    Vasile, Buciuman și Asociații, o nouă societate de tip boutique, promite o abordare diferită pe piața avocaturii de business
    Cum lucrează echipa Suciu Popa în proiectele GDPR. Reglarea tuturor aspectelor presupune un proces amplu și continuu, nu se mai aplică checklist-ul clasic de audit legal
    Concursul de Procese Simulate de Drept Civil, organizat de PeliFilip în colaborare cu ELSA şi cu ajutorul JS5 şi CAB, și-a desemnat câștigătorii
    Marieta Avram Law Office a asistat BRD-GSG la redactarea memoriului adresat Înaltei Curți de Casație și Justiție în vederea soluționării problemei juridice de drept bancar referitoare la suspendarea urmăririi silite prin poprire bancară
    Stratulat Albulescu ridică numărul partenerilor la 10. Cristiana Fernbach a fost promovată din poziția de Counsel la cea de Partener
    Decizie definitivă privind obligațiile fiscale care “sunt suspendate” ca efect al depunerii unei scrisori de garanție bancară, dar care rămân în continuare „restante” în viziunea autorităților fiscale
    Patru case locale de avocați, în topul global al celor mai bune firme implicate în arbitraje internaționale. ZRP, Suciu Popa și Leaua & Asociații și-au păstrat pozițiile, TZA completează “plutonul” elitei GAR 100
    LegiTeam: BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați cu experienţă
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...