ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Class IT devine Startech Team şi estimează afaceri de 6 milioane euro în 2017

08 Decembrie 2016   |   ioana duta

'Din 2017, vorbim de trei tipuri de companii cărora ne adresăm cu servicii şi soluţii IT: companii antreprenoriale, companii medii şi companii mari. Pentru fiecare categorie de clienţi am definit şi oferim un portofoliu particular de servicii şi soluţii, adaptat nevoilor lor'

 
 
La 15 ani de la înfiinţare, companiile româneşti Class IT Outsourcing şi Class IT Hardware se unesc sub un singur brand - Startech Team - şi estimează afaceri de peste şase milioane euro în 2017.

Schimbarea vizează extinderea pe piaţa integratorilor de soluţii IT şi are loc pe fondul introducerii de noi soluţii în portofoliu, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei.

Practic, compania Class IT reprezintă în prezent departamentul IT pentru circa 370 de companii din România, care au în total 35.000 de angajaţi.

'Startech Team înseamnă mai mult decât servicii de suport IT. Înseamnă analiză a afacerilor clienţilor şi integrarea de soluţii pentru afaceri mai performante. Anul acesta aniversăm 15 ani de activitate şi am decis să adăugăm în portofoliu noi soluţii IT inovatoare, menite să crească performaţa companiilor. Vom continua investiţiile în divizia de management IT, prin soluţiile Optimum Desk şi în divizia de protecţie a afacerilor, prin soluţiile Optimum Center. De asemenea, vom investi major şi în divizia de analiză de business şi inovaţie', spune Bogdan Tudor, CEO Startech Team.


Toate aceste schimbări vor conduce la o mai bună segmentare a diviziilor companiei şi deschid peste 50 de poziţii pentru noi specialişti IT, cu diferite nivele de competenţe. În prezent, Startech Team are 150 de angajaţi.

'Din 2017, vorbim de trei tipuri de companii cărora ne adresăm cu servicii şi soluţii IT: companii antreprenoriale, companii medii şi companii mari. Pentru fiecare categorie de clienţi am definit şi oferim un portofoliu particular de servicii şi soluţii, adaptat nevoilor lor', mai spune Bogdan Tudor.

Evoluţia companiei are loc şi în contextul creşterii nevoii firmelor de a apela la furnizori specializaţi de servicii de suport şi soluţii IT. Această necesitate va genera, la nivelul întregii pieţe, o majorare de două cifre în 2016, urmând un ritm accelerat de creştere în perioada următoare.

'Aproximativ 60% dintre companiile din România au nevoie acută de implementarea de soluţii IT inovatoare pentru a se menţine competitive în următoarea perioadă. La momentul actual, vorbim însă de o piaţă incipientă, unde sub 20% dintre companii lasă gestiunea departamentelor IT pe seama specialiştilor. Spre comparaţie, în Statele Unite, procentul companiilor care apelează la furnizori specializaţi de servicii de suport şi soluţii IT este de peste 60%, iar în vestul Europei, media depăşeşte 45 - 50%', explică Bogdan Tudor.

Startech Team estimează să încheie anul curent o cifră de afaceri de peste 4,4 milioane de euro.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 9853 / 33703
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Firma de avocatură Stratulat Albulescu obține o hotărâre de aproximativ 1 milion de euro, emisă de Curtea de Apel București într-o acțiune formulată de Romprest împotriva Ministerului Fondurilor Europene
    Echipa de Real Estate de la Biriș Goran are în derulare proiecte și tranzacții noi, reașezate în contextul actual, pe care clienții doresc să le semneze. Există în continuare „new money” pentru proiectele solide și care oferă o perspectivă viabilă, spun avocații
    Criza COVID-19 nu a descurajat investitorii, multe proiecte de M&A începute anterior făcând pași înainte, spun avocații Wolf Theiss. Echipa de Employment a dat o mână de ajutor în aceste proiecte și a ajutat clienții să navigheze lin printre schimbările legislative rapide și efectele pandemiei
    Avocații RTPR, pionieri în crearea unui instrument prin care clienții au fost ținuți la curent cu modificările legislative. Alina Stăvaru, Partener și coordonator al echipei de Employment: Întrebările au explodat în domeniile legate de adaptarea organizațiilor la noile realități. Am creat o ancoră de stabilitate și claritate legislativă
    Activitate foarte intensă în practica de Dreptul Muncii de la Bondoc & Asociații, cu mandate în proiecte complexe de transfer de activitate sau reorganizarea activității unor companii importante. Mihaela Bondoc, Partener: Așteptăm cu interes reglementările ce urmează să mai fie adoptate în perioada următoare
    Cine sunt campionii pieței locale, evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2020 | Cei mai buni profesioniști în copyright, brevete și mărci industriale: ZRVP și Simion & Baciu au cele mai multe recomandări, Mușat & Asociații și NNDKP, pe podium
    Trofin & Asociații a intrat în doilea arbitraj ICSID și are, alături de LDPP, cele mai multe mandate la Tribunalul arbitral din Washington. Ce firme locale asigură apărarea statului român în cele 8 dosare și ce onorarii primesc firmele angajate de stat
    Finanțele restartează procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de 2.200 lei
    Avocații Leroy și Asociații spun că se observă o revenire ușoară la „normal” | Dacă lunile trecute clienții cereau suport legal pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță, acum sunt solicitări de tipul day-to-day business și se reiau proiectele amânate în ultimele luni
    Încă o victorie pentru avocații ZRVP. Investitorii din parcurile industriale rămân scutiți de impozitul pe imobile, a confirmat Înalta Curte de Casație și Justiție
    Specialiștii în insolvență de la Popescu & Asociații sunt implicați în proceduri judiciare în care masa credală cumulată depășește un miliard de euro. Octavian Popescu, Managing Partner: În toamnă se vor putea măsura cu adevărat efectele pandemiei. Mă aștept să crească semnificativ nivelul încărcăturii nu numai în România, dar și la nivel european
    INTERVIU | Ionuț Bohâlțeanu, Managing Partner Bohâlțeanu & Asociații, firma de avocați care asistă Bursa de Valori la înființarea Contrapărții Centrale: Semnarea acordului cu CC&G era un element vital în demararea procesului de autorizare. Proiectul va căpăta viteză în perioada următoare
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...