ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Fonduri de 9 milioane de dolari pentru ONG-urile din România pentru promovarea în Google

22 Februarie 2016   |   Ioana Duta

'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacităţile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web şi de aplicare la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

 
 
Un număr de 200 de Organizaţii Non - Profit (ONG) din România pot beneficia, în acest an, de fonduri în valoare de 9 milioane de dolari pentru promovarea în Google, prin intermediul programului 'WEB-ONG', a anunţat, luni, într-un comunicat de presă, Asociaţia Europa Digitală, iniţiatorul programului naţional şi prima organizaţie partener certificat Google din plan local.

'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacităţile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web şi de aplicare la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.


În cursul anului 2015, peste 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul programului, iar dintre acestea 30 de proiecte internaţionale dedicate ONG-urilor au fost deja câştigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Organizaţiile înscrise în programul 'WEB-ONG' au beneficiat, anul trecut, de peste un milion de accesări ale paginilor de Internet şi mai mult de 16 milioane de afişări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.

Asociaţia Europa Digitală menţionează că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul 'WEB-ONG', care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizaţiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia, lunar, de 10.000 de dolari prin intermediul proiectului internaţional Google AdGrants for nonprofit, în vederea promovării în mediul online.

Programul dedicat organizaţiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicităţii de iVox.ro arată că doar jumătate dintre ONG-urile româneşti se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanţare naţională sau internaţională destinată organizaţiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse şi de cunoaştere.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6377 / 27585
 

Ascunde Reclama
 
 
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: ZRP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
Povestea fabuloasă a unui avocat care s-a reinventat continuu. Etapele determinante din cariera Cristinei Metea, partener într-o firmă de top în anii ‘fierbinți’ ai avocaturii, acum relocată în Asia, pe poziția de Regional Compliance Attorney la Microsoft Corporation India
Temele puse în discuție de Wolf Theiss la primul eveniment organizat în Cluj-Napoca. Adrian Șter, Partener: Am întâlnit practicieni remarcabili, extrem de interesați de riscurile pe care le ridică lipsa de conformare
Țuca Zbârcea & Asociații a contribuit la lansarea, în premieră pe piața locală, a unui studiu de impact al GDPR la nivel multi-jurisdicțional
(P) Primul cartier de case active ce oferă costuri ZERO la energie e în Snagov
Cristina Costache, Head of Legal Strauss România: Această poziție cere înțelegerea întregului business în care este implicată atât compania, cât și grupul din care face parte. Suntem deopotrivă responsabili pentru rezultatele firmei, chiar dacă suntem ‘departament de suport’
Litigiile lunii Octombrie: Două nume noi în ring alături de BCR. Șarje masive, cu sute de litigii, ale unor entități din energie și din sfera financiară
Dentons lansează serviciul Nextlaw In-House Solutions
Schoenherr și Dragne & Asociații în bătălia juridică dintre BCR și frații Micula
Cum reușește PeliFilip să atragă talente. Alina Iancu, HR Manager: Recrutarea unui avocat bun nu este un proces greu dacă de la începutul procesului de selecție identifici criteriile care definesc un bun profesionist și există instrumente și acțiuni în procesul de recrutare prin care se evaluează acele criterii
Cum afectează majorarea tarifelor firmele de avocatură americane. Onorariile au crescut, în medie, cu 4%, dar cererea stagnează
Yolanda Ghiță-Blujdescu, Associate, Piețe de Capital Clifford Chance Badea, după un stagiu de 6 luni la o bancă de invesții din Londra: În Londra, am învățat ce înseamnă cu adevărat „să ai sânge rece” în momente de criză reală, cum a fost decizia de Brexit
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...