ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lensa a avut afaceri de peste 1 mil. € în S1 și deschide cel mai mare showroom de optică din România

13 Septembrie 2018   |   BizLawyer

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (28 ani) și Florin Niță (40 ani), care după doar cinci ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piață de optică din România, având peste 60.000 de comenzi anual.

 
 
Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis în București cel mai mare showroom de pe piața de optică din România, cu un spațiu efectiv de vânzare de 257 de metri pătrați. Până în prezent, valoarea investițiilor Lensa.ro în acest showroom depășește 100.000 de euro.

Showroomul Lensa se află în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală, și pune la dispoziția clienților săi peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internaționale.

O gama variată de ochelari, într-un singur loc

Showroomul Lensa a trecut prin 4 faze succesive de extindere într-un interval de 2 ani, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în 2016 și ajungând la 257 de metri pătrați anul acesta.


“Am ajuns la concluzia că un “mega-showroom” este necesar pe piața locală, după ce clienții ne-au mărturisit că alegerea ochelarilor este întotdeauna mai ușoară dacă au la dispoziție o gamă vastă, dar de preferat într-un singur loc”, a declarat Daniel Crăciun (28 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

În momentul de față, noul showroom realizează aproximativ 15% din totalul vânzărilor, cu un plan de creștere la 25% până la finalul anului, restul vânzărilor fiind online.

Afaceri de 1 MIL. euro, în primele 6 luni

În primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucăți, în această perioadă.

"Am avut un început de an bun, conform așteptărilor, astfel că după primele 6 luni ne menținem estimarea pentru vânzări de minim 2 milioane de EURO în 2018. Ne dorim ca până la finalul anului să ne extindem prezența în special pe segmentul premium-luxury", a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.


Demarat în 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat, ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (28 ani) și Florin Niță (40 ani), care după doar cinci ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piață de optică din România, având peste 60.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a fost premiată la categoriile „Health&Beauty” și „Cel mai bun magazin online Experienced 2017” la Gala Premiilor eCommerce din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 621 / 31250
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: Popovici Nițu Stoica & Asociații recrutează
    „The Lawyer European Awards 2019”: 4 firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: Eastern Europe and the Balkans” | PNSA, singura firmă domestica din lista scurtă a premianților. ZRP concurează la titlul „European litigation team of the year”
    Clifford Chance Badea atrage un nou avocat senior în practica de M&A Real Estate
    Topul problemelor din industria Pharma, creionat de avocații D&B David și Baias. Proiectele uneia dintre cele mai performante echipe de pe piața locală
    ELLINT, alianța internațională a firmelor de avocați specializate în dreptul muncii, se extinde în România. Suciu | The Employment Law a intrat în rețea
    Promovări în conducerea Mușat & Asociații: Paul Buta, Iulian Popescu și Răzvan Stoicescu devin Deputy Managing Partners | Partenerul Octavian Popescu se retrage
    Andreea Bende, promovată în calitate de Partener în cadrul NNDKP IP
    LegiTeam: PeliFilip recrutează avocați pentru departamentul de Real-estate
    bpv Grigorescu Ştefănică a asistat Molex SUA, în consolidarea prezenței sale pe piața din România. Colaborare cu Jones Day
    PeliFilip a reprezentat cu succes Hidroelectrica într-un litigiu complex de dreptul muncii
    Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului, la început de an. Plutonul fruntașilor și-a schimbat structura, iar tendința a fost de micșorare a efectivelor, în 2018
    Problemele juridice cu care se confruntă clienții din sectorul farma, descrise de avocații STOICA & Asociații. O reglementare importantă în 2019 privește lista de medicamente de interes strategic pentru România
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...