ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lensa a avut afaceri de peste 1 mil. € în S1 și deschide cel mai mare showroom de optică din România

13 Septembrie 2018   |   BizLawyer

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (28 ani) și Florin Niță (40 ani), care după doar cinci ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piață de optică din România, având peste 60.000 de comenzi anual.

 
 
Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis în București cel mai mare showroom de pe piața de optică din România, cu un spațiu efectiv de vânzare de 257 de metri pătrați. Până în prezent, valoarea investițiilor Lensa.ro în acest showroom depășește 100.000 de euro.

Showroomul Lensa se află în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală, și pune la dispoziția clienților săi peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internaționale.

O gama variată de ochelari, într-un singur loc

Showroomul Lensa a trecut prin 4 faze succesive de extindere într-un interval de 2 ani, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în 2016 și ajungând la 257 de metri pătrați anul acesta.


“Am ajuns la concluzia că un “mega-showroom” este necesar pe piața locală, după ce clienții ne-au mărturisit că alegerea ochelarilor este întotdeauna mai ușoară dacă au la dispoziție o gamă vastă, dar de preferat într-un singur loc”, a declarat Daniel Crăciun (28 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

În momentul de față, noul showroom realizează aproximativ 15% din totalul vânzărilor, cu un plan de creștere la 25% până la finalul anului, restul vânzărilor fiind online.

Afaceri de 1 MIL. euro, în primele 6 luni

În primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucăți, în această perioadă.

"Am avut un început de an bun, conform așteptărilor, astfel că după primele 6 luni ne menținem estimarea pentru vânzări de minim 2 milioane de EURO în 2018. Ne dorim ca până la finalul anului să ne extindem prezența în special pe segmentul premium-luxury", a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.


Demarat în 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat, ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (28 ani) și Florin Niță (40 ani), care după doar cinci ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piață de optică din România, având peste 60.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a fost premiată la categoriile „Health&Beauty” și „Cel mai bun magazin online Experienced 2017” la Gala Premiilor eCommerce din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 390 / 31019
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...