ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Mastercard a încheiat un parteneriat cu Fratelli pentru încurajarea plăţilor cu cardul

12 Octombrie 2017   |   Ioana Duta

Odată cu lansarea acestui parteneriat a fost demarat şi un program de fidelizare, denumit Black Belt. În baza acestuia, anumiţi clienţi primesc un card cu o serie de beneficii.

 
 
Compania de tehnologii de plată Mastercard şi grupul autohton Fratelli, deţinător al localurilor cu acelaşi nume, au încheiat un parteneriat prin care încurajează plăţile cu cardul în rândul clienţilor din localurile Fratelli, potriivt unui comunicat remis joi.

Iniţiativa face parte dintr-o campanie a Mastercard de promovare şi încurajare a utilizării cardului ca modalitate de plată sigură, comodă, rapidă şi eficientă, ce conduce la un grad ridicat de fiscalizare.

'Suntem convinşi că parteneriatul cu Fratelli va aduce Mastercard şi mai aproape de consumatori, cărora le pregătim numeroase beneficii, precum modalităţi de plată sigure şi moderne. Totodată, acest parteneriat este un pas înainte în acţiunile noastre de a susţine plăţile electronice şi tehnologia contactless, alternativă mult mai convenabilă la plata în numerar. Este un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind prin tehnologia contactless un beneficiu major pentru business şi pentru consumatori - timp mai scurt de tranzacţionare', a declarat Cosmin Vladimirescu, manager general Mastercard România.


Odată cu lansarea acestui parteneriat a fost demarat şi un program de fidelizare, denumit Black Belt. În baza acestuia, anumiţi clienţi primesc un card cu o serie de beneficii.

'Decizia unui demers în direcţia încurajării plăţii cu cardul este, din punctul nostru de vedere, una firească, pentru că vorbim despre un instrument de plată la îndemâna oricui şi foarte folosit peste tot în lume. Faptul că în baza acestui parteneriat putem oferi şi extra beneficii pentru posesorii cardurilor Mastercard şi Maestro, suplimentare celor intrinseci acestui sistem de plată sigur, nu poate decât să însemne o valoare adăugată pentru clienţii noştri. Un al doilea demers extrem de important este lansarea, în premieră, a unui program co-branded de fidelizare pentru clienţii Fratelli, marcând atât startul acestui parteneriat, cât şi faptul că luna aceasta brandul Fratelli împlineşte 12 ani', a declarat Dani Caramihai, acţionar Fratelli Group.

Mastercard este lider de piaţă la numărul de carduri din România, cu o reţea de acceptare de peste 177.800 de terminale, conform statisticilor BNR, pentru perioada T1 2017. Numărul tranzacţiilor contactless cu carduri Mastercard şi Maestro a crescut cu 190%, în mai 2017, faţă de aceeaşi lună a anului precedent, volumele tranzacţionate contactless înregistrând o creştere de 174%, în comparaţie cu luna mai 2016.

Mastercard este o companie de tehnologie din industria globală de plăţi care oferă servicii pentru consumatori, instituţii financiare, comercianţi, autorităţi şi companii din peste 210 ţări.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1395 / 28507
 

Ascunde Reclama
 
 
 
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...