ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ministerul Transporturilor: Partea sârbă a decis să nu mai susţină proiectul autostrăzii Timişoara-Pancevo

25 Mai 2017   |   Mediafax

Ministerul Construcţiilor, Transporturilor şi Infrastructurii al Serbiei anunţase că „Serbia a sprijinit proiectul de construire a unei autostrăzi care să lege Serbia şi România şi l-a considerat unul strategic, doar că Ministrul Transporturilor din România nu a aprobat în timp util începerea proiectului”.

 
 
Partea sârbă a decis să nu mai susţină proiectul autostrăzii Timişoara-Pancevo, în contextul în care nu au existat întâlniri între guvernul sârb şi guvernul român din mandatul anterior pe partea de dezvoltare şi implementare a proiectului, a declarat joi ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

„În cursul anului trecut, Guvernul a solicitat în mai multe rânduri întâlniri cu partea română pentru a promova şi a dezvolta acest proiect. Din istoricul pe care l-am primit în cadrul ministerului, se pare că partea română, conducerea ministerului de la acel moment, să zicem că nu a dat curs invitaţiei, nu au existat întâlnirile între guvernul sârb şi guvernul român pe partea de dezvoltare şi de implementare a acestui proiect”, a declarat ministrul Transporturilor, după o întâlnire de lucru cu premierul Sorin Grindeanu.


Potrivit ministrului, în luna februarie a avut loc, la Ministerul Transporturilor, o întâlnire pe tema proiectului Timişoara-Pancevo între un secretar de stat de la Ministerului Transporturilor şi omologul lui însoţit de o delegaţie.

„În data de 2 martie am promovat memorandumul în Guvern pentru semnarea acordului între guvernul sârb şi guvernul român pentru promovarea acestui proiect. În cele din urmă, autorităţile sârbe au decis, când s-a întrunit comisia româno-sârbă, pe proiectul respectiv să nu mai susţină acest proiect”, a adăugat Cuc.

Mai mult, pentru semnarea acordului Timişoara-Pancevo, Ministerul român al Transporturilor a trimis un secretar de stat în Serbia, care a discutat cu reprezentanţii ministerului Transporturilor şi cei ai Ministerului Fondurilor.

„Noi, în acest mandat, am făcut toate demersurile să realizăm acest proiect. Ba, mai mult, ulterior aprobării în guvern a memorandumului care viza acordul de parteneriat între cele două state pe proiectul Timişoara-Pancevo, am şi trimis un secretar de stat în Serbia, pentru a semna acest acord. A stat patru zile şi a avut discuţii şi cu reprezentanţii de la Ministerul Fondurilor din Serbia şi cu reprezentanţi de la Ministerul Transporturilor. În cele din urmă, partea sârbă a luat decizia să nu mai susţină acest proiect”, a explicat Cuc.

De cealaltă parte însă, Ministerul Construcţiilor, Transporturilor şi Infrastructurii al Serbiei anunţase, luni, că „Serbia a sprijinit proiectul de construire a unei autostrăzi care să lege Serbia şi România şi l-a considerat unul strategic, doar că Ministrul Transporturilor din România nu a aprobat în timp util începerea proiectului”.

Premierul Grindeanu a declarat, în martie, că a fost deblocat proiectul autostrăzii Timişoara-Pancevo, iar pe următorul exerciţiu bugetar se va intra la execuţie pentru acest tronson.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7668 / 33214
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO - Litigii în timpul Stării de Urgență | Avocații ZRVP, invitații acestora și BizLawyer vin în sprijinul profesioniștilor și justițiabililor. Azi, primul episod: Valerian Cioclei (Partner of Counsel) și Doru Cosmin Ursu (Managing Associate) reevalueză impactul și analizează consecințele Decretului prezidențial privind instaurarea Stării de Urgență și actelor normative subsecvente
Primul proces simulat din România, realizat exclusiv prin intermediul unei platforme online. La derularea acestuia au participat magistrați din cadrul Tribunalului Timiș, precum și membrii fondatori ai grupului Digital Lawyers
Statul a acceptat oferta îmbunătățită a firmelor de avocați care îi reprezintă interesele în arbitrajul ICSID cerut de ALPIQ. Buget de 3,7 mil. lei în 2020
Gilescu Văleanu & Partenerii devine parte a bnt attorneys in CEE. Doi avocați sunt promovați pe poziția de parteneri
CNAIR plătește avocaților onorarii în plaja 100-300 Euro pe oră în litigiile arbitrale. Ce firme de avocați lucrează pentru compania responsabilă de infrastructura rutieră
”Sky is the limit”, sau norocul de a lucra într-o firmă de avocatură în care se oferă oportunități nelimitate | Mihail Boian, numit recent Partener D&B David și Baias: Încerc să ghidez și să provoc colegii spre o gândire originală și ”out of the box”, spre soluții deschise și îndrăznețe
Viața merge înainte | Practica de insolvență de la Mușat & Asociații a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultima perioadă. Mihai Popa, Partener: Ne așteptăm ca serviciile noastre de asistență și analiză pe perioada unui management de criză să fie la mare căutare
Viața merge înainte | Avocații Reff & Asociații explică efectul aplicării prevederilor legislative nou introduse în domeniul achizițiilor publice. Firma este partener strategic pentru unele dintre cele mai importante autorități publice și operatori economici, în acest domeniu
Victorie importantă pentru cea mai mare societate de transport public din România, obținută de echipa de drept penal a Zamfirescu Racoți Vasile & Partners
Avocatul gulerelor albe | Povestea de carieră a unui avocat de drept penal. Mihai Mareș: Avocatura este o profesie meritorie, în care nu contează vârsta sau anii de experienţă
Grupul de lucru Voicu Filipescu dedicat contextului Covid-19: Asistență telefonică de urgență
Viața merge înainte | Cei mai buni profesioniști în domeniul mărcilor industriale, evidențiați în clasamentul IP Stars 2020. NNDKP și ZRVP, lideri pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat & Asociații și TZA
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...