ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EQUALYS: Noul pachet legislativ contribuie la dezvoltarea pieței de consultanță pentru achiziții publice

27 Octombrie 2016   |   BizLawyer

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.

Roxana Voicu, CEO Equalys Services

 
 
Equalys Services, prima companie locală de consultanță specializată exclusiv în achiziții publice, lansată în 2016, estimează o dezvoltare accelerată a pieței  de profil în 2017, pe fondul creșterii interesului companiilor mici și mijlocii pentru acest tip de proiecte, odată cu adoptarea noului pachet legislativ și a schimbării percepției mediului de business cu privire la colaborarea cu instituțiile statului.

Compania a fost înființată recent de Roxana Voicu, consultant cu 5 ani de experiență ca BID Manager și 7 ani în poziția de coordonator departament de ofertare, în cadrul unor companii IT.  Equalys targetează atât clienți din zona publică, cât și din cea privată, începând deja să colaboreze cu companii din domenii precum arhitectură, evaluare, cadastru, materiale de construcții, amenajări peisagistice, aparatură de laborator și medicală, IT, primării și alte autorități publice,energie, la nivel național.


„Ne propunem să luptăm, pas cu pas, cu percepția potrivit căreia să faci afaceri cu statul e ceva greșit, acesta fiind momentul oportun în care să contribuim la instruirea pieței și să sprijinim operatorii economici, indiferent de dimensiune, să recapete încrederea în achizițiile publice. Piața consultanței pentru acest tip de achiziții are un potențial foarte mare de dezvoltare în următorii ani, în condițiile în care, din punctul de vedere al pachetului legislativ, s-au făcut eforturi constante pentru fluidizarea proceselor ”, declară Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Principalele modificări legislative recente, care înlesnesc procesul de participare la procedurile de achiziții publice sunt posibilitatea operatorilor economici de a analiza cerințele documentației și a atrage atenția asupra derapajelor în cadrul procedurii de consultare a pieței, notificările prealabile care permit operatorilor economici să atenționeze autoritățile asupra elementelor considerate restrictive anterior depunerii unei contestații și blocării întregului proces, obligativitatea autorităților contractante de a planifica la nivel de amănunt proiectele de la inițiere până la finalizare, anterior lansării licitației, prin realizarea strategiei de contractare etc.

Equalys Services oferă gestionarea completă a procesului de ofertare/depunere oferte, precum și servicii de consultanță în organizarea, gestionarea și participarea la procedurile de achiziții publice, coordonarea proiectelor în vederea asigurării încadrării în toate termenele asumate și predării unor livrabile care răspund cerințelor documentațiilor de achiziții și ale clienților, training pe legislația achizițiilor publice, instruire periodică a echipelor de vânzări/bid pe probleme legislative și practice, suport în formularea notificărilor prealabile, externalizarea completă a serviciului de ofertare.

Extinderea pieței de la companiile mari, cu expertiză în achiziții publice, către companiile mici și mijlocii

Potrivit Equalys Services, în ultimii ani, companiile mari au înțeles necesitatea creșterii competențelor personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice, investind în cursuri de perfecționare, precum și în alte metode de actualizare permanentă a informației. Astfel, acestea au intern departamente dedicate, care realizează analize de prețuri, se adaptează constant și depun oferte tot mai bune și mai greu de descalificat. Dezvoltarea în timp a unor proceduri clare au determinat o viteză foarte mare de reacție din partea acestor jucători mari din fiecare industrie,  ceea ce, alături de neîncrederea mediului de business  în procedurile de achiziții publice, au făcut ca până în prezent procedurile să fie dominate de ei.

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și  creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.
„Din rolul de consultant ne ajutăm clienții, indiferent de dimensiune și domeniu de activitate, să depună oferte competitive și conforme cu prevederile legale. Asta înseamnă că îi ajutăm să își pregătească documentația, să adreseze întrebările necesare, să atragă atenția acolo unde sunt identificate încălcări ale legii , să identifice resursele necesare, apărându-le interesul pe tot parcursul procedurii”, a încheiat Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Equalys Services este o companie cu capital românesc, constituită în jurul unor profesioniști cu experiență practică de peste 10 ani în gestionarea de proiecte de achiziții pentru clienți din mediul privat și/sau public.

Compania oferă suport operatorilor economici și autorităților contractante pentru participarea sau realizarea unor proceduri de atribuire corecte din punct de vedere legislativ și cu obținerea de beneficii cuantificabile care contribuie la atingerea obiectivelor operatorilor economici și care permit totodată creșterea cifrei de afaceri a companiilor  din România, prin câștigarea de licitații publice în mod constant și corect.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8196 / 17418
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Andreea Lepărdă, medie finală 9,66, una dintre cele mai bune absolvente din generația anului 2021: Nu contează dacă ești în linia întâi sau nu. Contează ca, acolo unde te afli, să realizezi importanța pe care o ai la nivel social și să fii responsabil, serios
Pharmaceuticals & Life Sciences | Chiar dacă o anumită incertitudine a fost creată de pandemia Covid-19 sau de războiul din Ucraina, România pare că rămâne o piață interesantă, cel puțin la nivel regional, spun avocații Filip & Company. Silviu Vasile (Counsel): Am asistat în mandate ce au implicat relocarea unor activități din Ucraina în România. Este posibil ca, pe măsură ce războiul se prelungește, să întâlnim și situații de deschidere de activități medicale în România sau de dezvoltare a unor capacități suplimentare de producție sau distribuție
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații | Avocați definitivi (Employment)
În ultimele 12 luni, avocații firmei Bulboacă & Asociații au fost implicați în peste zece fuziuni și achiziții, dintre care patru încă sunt în derulare. De vorbă cu Adrian Bulboacă (Managing Partner), despre factorii cheie ai evoluției tranzacțiilor de tip M&A în acest an, industriile în care există apetit pentru investiții, clienți și proiecte importante
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is loooking for an associate | Banking & Finance
Bondoc și Asociații anulează în instanță o decizie a Consiliului Național al Audiovizualului
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
LegiTeam | Bulboacă & Asociații is looking for a junior lawyer (Banking&Finance)
LegiTeam | Bulboacă & Asociații is looking for a senior lawyer (Banking & Finance)
Băncilă, Diaconu și Asociații | Formalismul excesiv al ANAF, invalidat de Înalta Curte de Casație și Justiție. Lipsa rapoartelor de lucrări si existența unui departament propriu de vânzări nu influențează tratamentul fiscal al unor servicii suplimentare de vânzări
Noile tendințe și schimbarea priorităților pe piața muncii, analizate de avocații ZRVP | Cătălin Micu, Partener: Firmele se vor concentra pe gestionarea celor două segmente de salariați care vor prinde cel mai probabil contur: „angajații inhouse” și „angajații freelanceri” . Proiectele cu un consum semnificativ de resurse sunt cele în care se lucrează la „rescrierea” procedurilor ̸ politicilor necesare pentru implementarea pe termen lung a sistemului de lucru hibrid
Prof. Univ. Dr. Gheorghe BUTA se alătură POPESCU & ASOCIAȚII în calitate de Senior Partner | ”Pentru mine, acest parteneriat reprezintă un pas firesc, bazat pe un amplu set de valori profesionale comune și pe cei peste 10 ani de prietenie și colaborare extraordinară cu Octavian și întreaga echipă de avocați”, spune acesta
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...