ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

(P) NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activității interne

12 Septembrie 2017   |   BizLawyer

Platforma KeyVision include funcționalități complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanță, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check.

 
 
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), una dintre cele mai reputate firme de avocatură independente din România care oferă servicii juridice și fiscale integrate, a implementat platforma KeyVision pentru managementul operațional al activității sale.

„KeyVision ne oferă infrastructura necesară pentru redefinirea conceptului de "informație la un click distanță" în cadrul organizației noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei în domeniul serviciilor avocațiale, ne-am propus să creștem substanțial gradul de digitalizare a activităților din cadrul NNDKP în beneficiul imediat al clienților noștri. Acest proces de o amploare substanțială și cu impact la toate nivelele de interacțiune cu clienții și partenerii noștri a fost parcurs în două etape desfășurate în ultimii trei ani:

1.    implementarea soluției complete de document management M-Files
2.    implementarea KeyVision care adresează într-o manieră integrată  diferitele activități din cadrul firmei și oferă atât o imagine de ansamblu cât și de detaliu a acestora din perspectiva profesională, financiară, de business development, de HR și de pregătire profesională", a menționat Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP.

Platforma KeyVision include funcționalități complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanță, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check. Ea oferă de asemenea posibilitatea compilării unui set extins de rapoarte financiare, de management, de analiză  la nivelul fiecărui client sau categorii de clienți, precum și la nivelul fiecărei practici sau departament, toate acestea permițând o analiză detaliată a status-quo-ului proiectelor în derulare și a eficienței activității profesionale.

“KeyVision a fost implementată în cadrul NNDKP odată cu rescrierea aplicației pe o platformă modernă și cu o interfață mai prietenoasă. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatură, adresând toate procesele și departamentele. În plus, am introdus funcționalități complexe  precum CRM, e-Learning și Conflict Check. Acestea au fost completate de funcționalitățile de instanță și insolvență, precum și o integrare cu sistemul de document management M-Files și cu alte aplicații de business disponibile în cadrul NNDKP, rezultând un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP.”, a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture.

Acest ecosistem eficientizează identificarea informațiilor și documentelor relevante din toate aplicațiile implementate până în acest moment în cadrul NNDKP, facilitând relaționarea cu clienții și partenerii firmei, dar și între membrii echipelor de avocați, consultanți și personal din departamentele suport.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1622 / 6009
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații CEE Attorneys - Boanță, Gîdei și Asociații obțin o decizie cu impact semnificativ asupra procedurilor cu autoritățile publice. CAB anulează unele prevederi din Ordinul 991 ̸ 2021
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000: The World’s Leading Patent Professionals - 2022”. ZRVP, Mușat & Asociații și NNDKP, în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
Studiu Refinitiv | Cum și-au împărțit firmele de avocatură harta fuziunilor și achizițiilor din zona EMEA după primele cinci luni din 2022. CMS domină clasamentul general, iar o firmă cu 200 de avocați ocupă primul loc în Europa Estică
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează Avocat Senior (Banking & Finance)
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează Avocat Stagiar (Banking&Finance)
În ciuda condițiilor grele în care se derulează afacerile, preocuparea pentru respectarea regulilor privind protecția datelor personale nu și-a pierdut importanța, spun avocații CEE Attorneys | Krisztina Voicu, Partener: Am construit o echipă specializată în protecția datelor personale, formată din avocați care au deja experiență considerabilă în această arie. Unul din trei proiecte presupune abordare și consultanță și din perspectiva GDPR
Aria de Employment de la Mușat & Asociații a avut în ultimul an o încărcătură constantă de proiecte de anvergură, atât din perspectiva activității de consultanță, cât și în sfera litigiilor de muncă | De vorbă cu avocații firmei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2022 pe piața muncii. Creșterea numărului de cereri care vizează restructurarea afacerii, urmată de șomaj tehnic sau de concedieri, evidențiată în analiza tendințelor observate de specialiști anul acesta
Noile tendințe și schimbarea priorităților pe piața muncii, analizate de avocații ZRVP | Cătălin Micu, Partener: Firmele se vor concentra pe gestionarea celor două segmente de salariați care vor prinde cel mai probabil contur: „angajații inhouse” și „angajații freelanceri” . Proiectele cu un consum semnificativ de resurse sunt cele în care se lucrează la „rescrierea” procedurilor ̸ politicilor necesare pentru implementarea pe termen lung a sistemului de lucru hibrid
Pharmaceuticals & Life Sciences | Chiar dacă o anumită incertitudine a fost creată de pandemia Covid-19 sau de războiul din Ucraina, România pare că rămâne o piață interesantă, cel puțin la nivel regional, spun avocații Filip & Company. Silviu Vasile (Counsel): Am asistat în mandate ce au implicat relocarea unor activități din Ucraina în România. Este posibil ca, pe măsură ce războiul se prelungește, să întâlnim și situații de deschidere de activități medicale în România sau de dezvoltare a unor capacități suplimentare de producție sau distribuție
În ultimele 12 luni, avocații firmei Bulboacă & Asociații au fost implicați în peste zece fuziuni și achiziții, dintre care patru încă sunt în derulare. De vorbă cu Adrian Bulboacă (Managing Partner), despre factorii cheie ai evoluției tranzacțiilor de tip M&A în acest an, industriile în care există apetit pentru investiții, clienți și proiecte importante
Elementele de noutate în stabilirea sancțiunilor, aduse de ghidul Comitetului European pentru Protecția Datelor, explicate de avocații Filip & Company. Raluca Pușcaș (Partener): Amenda trebuie să își atingă obiectivul de a descuraja încălcările viitoare, să fie eficientă și proporțională | Bilanțul a patru ani de GDPR, cu accent pe evoluția practicii de Privacy & Data Protection și proiectele complexe în care este implicată echipa
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații | Avocați definitivi (Employment)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...