ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

(P) NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activității interne

12 Septembrie 2017   |   BizLawyer

Platforma KeyVision include funcționalități complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanță, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check.

 
 
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), una dintre cele mai reputate firme de avocatură independente din România care oferă servicii juridice și fiscale integrate, a implementat platforma KeyVision pentru managementul operațional al activității sale.

„KeyVision ne oferă infrastructura necesară pentru redefinirea conceptului de "informație la un click distanță" în cadrul organizației noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei în domeniul serviciilor avocațiale, ne-am propus să creștem substanțial gradul de digitalizare a activităților din cadrul NNDKP în beneficiul imediat al clienților noștri. Acest proces de o amploare substanțială și cu impact la toate nivelele de interacțiune cu clienții și partenerii noștri a fost parcurs în două etape desfășurate în ultimii trei ani:

1.    implementarea soluției complete de document management M-Files
2.    implementarea KeyVision care adresează într-o manieră integrată  diferitele activități din cadrul firmei și oferă atât o imagine de ansamblu cât și de detaliu a acestora din perspectiva profesională, financiară, de business development, de HR și de pregătire profesională", a menționat Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP.

Platforma KeyVision include funcționalități complete de timesheet și facturare, managementul proiectelor și al dosarelor de instanță, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning și Conflict Check. Ea oferă de asemenea posibilitatea compilării unui set extins de rapoarte financiare, de management, de analiză  la nivelul fiecărui client sau categorii de clienți, precum și la nivelul fiecărei practici sau departament, toate acestea permițând o analiză detaliată a status-quo-ului proiectelor în derulare și a eficienței activității profesionale.

“KeyVision a fost implementată în cadrul NNDKP odată cu rescrierea aplicației pe o platformă modernă și cu o interfață mai prietenoasă. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatură, adresând toate procesele și departamentele. În plus, am introdus funcționalități complexe  precum CRM, e-Learning și Conflict Check. Acestea au fost completate de funcționalitățile de instanță și insolvență, precum și o integrare cu sistemul de document management M-Files și cu alte aplicații de business disponibile în cadrul NNDKP, rezultând un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP.”, a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture.

Acest ecosistem eficientizează identificarea informațiilor și documentelor relevante din toate aplicațiile implementate până în acest moment în cadrul NNDKP, facilitând relaționarea cu clienții și partenerii firmei, dar și între membrii echipelor de avocați, consultanți și personal din departamentele suport.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 973 / 5365
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
League Tables of Legal Advisors MergerMarket - S1 2020 I Pandemia a evaporat o treime din piața de fuziuni și achiziții. China s-a recuperat rapid, SUA – cel mai puternic declin. Ce firme de avocați cu prezență locală s-au evidențiat în Top 20 global, european și în regiunea CEE
Avocații Leroy și Asociații prevăd o creștere a numărului de litigii în comerț și asigurări, solicitările fiind legate de întreruperea activității comerciale. Edgar Jakab, Head of Litigation: Pe lângă mandatele curente, așteptăm o extindere substanțială în perioada următoare și în transporturi și asigurări
Avocații Radu și Asociații SPRL, în colaborare cu EY România, obțin o nouă decizie importantă pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene privind dreptul nerezidenților de a obține rambursarea TVA
Legea mărcilor a fost modificată | Care vor fi efectele aplicării noilor norme și cum se va asigura securitatea juridică și protecția drepturilor conferite titularilor de mărcile înregistrate. Cele mai importante prevederi, explicate de echipa Simion & Baciu
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
Dr. Constantin BRÂNZAN, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu peste 40 de ani de experiență în magistratură, se alătură echipei POPESCU & ASOCIAȚII
Cum a trecut prin perioada de lockdown un creator de produse Legal-Tech și ce tendințe a observat în rândul clienților-avocați. George Bărcun, SoftVenture: Singura schimbare pentru noi a fost lipsa prânzului comun și a conversațiilor aferente. Firmele de avocatură au avut o abordare foarte matură și profesionistă. În ultima lună am observat o revitalizare generală și mai mult optimism
Avocații Wolf Theiss estimează o creștere de cca. 20% pe segmentul litigiilor, anul acesta. Ligia-Cecilia Popescu, Partener: Mandate noi s-au concretizat în mai multe domenii. O sursă importantă de litigii și, în special, arbitraje, vor continua să fie proiectele de infrastructură mare, minerit, fiscal și achizițiile publice în domeniul industrial
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...