ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cluj: FrieslandCampina România îşi centralizează producţia de brânzeturi la fabrica de la Baciu

23 Mai 2014   |   Ioana Duta

'Decizia nu a fost una uşoară şi este gestionată cu o atenţie specială privind drepturile angajaţilor. Principala noastră preocupare este grija pentru oamenii noştri şi vom oferi tot sprijinul nostru celor afectaţi de acest proces', a declarat Jan Willem Kivits, directorul general al FrieslandCampina România.

 
 
FrieslandCampina România a anunţat, vineri, centralizarea producţiei de brânzeturi la fabrica din localitatea clujeană Baciu.

Potrivit unui comunicat, producţia de brânzeturi de la Carei şi activitatea de tăiere şi ambalare a brânzei de la Târgu Mureş vor fi relocate cel mai devreme la 1 ianuarie 2015.

'Condiţiile de piaţă dificile, provocate în special de cererea extrem de scăzută, obligă FrieslandCampina România să adopte aceste măsuri. Odată cu relocarea capacităţii sale de producţie, compania îşi va îmbunătăţi eficienţa şi performanţa, atât în prezent, cât şi în viitor. Compania va continua să investească în creşterea brandului Napolact şi în îmbunătăţiri tehnologice', se spune în comunicat.


Potrivit sursei citate, consumul de produse lactate a scăzut cu mai mult de 6% pe an în ultimii cinci ani, forţând astfel compania să opereze sub capacitatea de producţie în toate fabricile. Centralizarea producţiei de brânzeturi într-un singur loc va sprijini compania să-şi îmbunătăţească performanţa.

'Decizia nu a fost una uşoară şi este gestionată cu o atenţie specială privind drepturile angajaţilor. Principala noastră preocupare este grija pentru oamenii noştri şi vom oferi tot sprijinul nostru celor afectaţi de acest proces', a declarat Jan Willem Kivits, directorul general al FrieslandCampina România.

Potrivit estimărilor companiei, procesul de centralizare a producţiei se va finaliza în ianuarie 2015.

În acest moment, în fabrica din Carei lucrează aproximativ 130 de persoane, care vor primi tot sprijinul companiei în conformitate cu contractul colectiv de muncă, inclusiv plăţi compensatorii şi asistenţă în identificarea noilor locuri de muncă.

'Centralizarea producţiei de brânzeturi are ca scop îmbunătăţirea fundamentală a performanţei noastre, deoarece capacitatea de producţie existentă nu mai este sustenabilă. În acest moment, fabrica noastră din Carei operează la mai puţin de 30% din capacitate. Această schimbare este un pas necesar pentru a putea face faţă provocărilor pieţei, pentru a continua să investim în mărcile noastre locale şi pentru a asigura continuitatea afacerii noastre', a mai spus Kivits.

Principalul obiectiv al procesului de centralizare este reducerea capacităţii de producţie excedentare şi creşterea eficienţei, ceea ce va permite companiei să continue să investească în brandul Napolact şi în noi tehnologii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 22996 / 36732
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu experții KPMG specializați în achiziții publice, despre modificările legislative, asistența acordată clienților și proiectele cheie din această arie de practică. Vlad Peligrad, Partener KPMG Legal – Toncescu și Asociații: Apartenența la rețeaua KPMG ne aduce avantaje unice pe piață. Echipele mixte de avocați și consultanți fiscali, tehnici, contabili abordează orice proiect din toate perspectivele
LegiTeam: BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Conferința de administrare a cauzei (Powered by ZRVP)
Avocații de Real Estate de la D&B David și Baias văd semne pozitive pentru 2022 în acest sector afectat de criza sanitară, de modificări legislative cu impact direct asupra costurilor și de lipsa de claritate a unor acte normative. Clauzele de garanție și indemnizații au rămas cele mai discutate subiecte în tranzacțiile imobiliare
MPR Partners intră în al doilea arbitraj ICSID, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți sunt birourile Schoenherr din Viena și București
Activitatea practicii de real estate de la DLA Piper Dinu a fost aproape „business as usual” în 2021, aspect confirmat și prin realizarea țintelor financiare și creșterea echipei. Cele mai multe proiecte au fost din aria tranzacțiilor - transferuri de proprietate sau de companii cu o componentă majoră imobiliară. Piața rămâne dinamică și ofertantă pentru tranzacții, pe fondul unui apetit ridicat al băncilor în finanțarea sau refinanțarea proiectelor imobiliare, spun avocații
Studiu Refinitiv | La nivel global, 2021 a fost cel mai bun an pentru piața fuziunilor și achizițiilor înregistrat vreodată. Europa Estică recuperează mai greu, dar firmele internaționale de avocați cu prezență locală au reușit să se mențină în top
PNRR cuprinde reforme așteptate de întreg mediul de afaceri, inclusiv de business-ul avocațial. Despre legislația achizițiilor publice, oportunități și proiecte, de vorbă cu Andreea Zvâc, Counsel Wolf Theiss București
Performanța echipei de avocați specializați în Dreptul penal al afacerilor de la Popescu & Asociații, validată de magnitudinea portofoliului de clienți, latura transfrontalieră a dosarelor, mizele implicate și rezultatele obținute. O discuție cu membrii unei echipe de elită, catalogată de directoarele internaționale drept una dintre cele mai puternice din România, despre activitatea în această practică bogată în proiecte interesante
LegiTeam: Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL is recruiting senior associates for the legal consultancy practice | M&A
LegiTeam: Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL is looking for junior and senior associates | public procurement, infrastructure and energy
Departamentul imobiliar al firmei Stratulat Albulescu, parte a rețelei internaționale TerraLex, a înregistrat anul trecut un grad de încărcare fără precedent, iar dinamica proiectelor s-a reflectat în mod corespunzător și în venituri. Silviu Stratulat, Managing Partner: Tendința pieței este de a simplifica modul de lucru. Clienții vor ca drafturile utilizate să fie cât mai practice, eficiente, fără o încărcare deosebită în privința clauzelor care nu privesc neapărat aspecte juridice
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...