ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Fonduri de 9 milioane de dolari pentru ONG-urile din România pentru promovarea în Google

22 Februarie 2016   |   Ioana Duta

'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacităţile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web şi de aplicare la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

 
 
Un număr de 200 de Organizaţii Non - Profit (ONG) din România pot beneficia, în acest an, de fonduri în valoare de 9 milioane de dolari pentru promovarea în Google, prin intermediul programului 'WEB-ONG', a anunţat, luni, într-un comunicat de presă, Asociaţia Europa Digitală, iniţiatorul programului naţional şi prima organizaţie partener certificat Google din plan local.

'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacităţile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web şi de aplicare la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.


În cursul anului 2015, peste 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul programului, iar dintre acestea 30 de proiecte internaţionale dedicate ONG-urilor au fost deja câştigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Organizaţiile înscrise în programul 'WEB-ONG' au beneficiat, anul trecut, de peste un milion de accesări ale paginilor de Internet şi mai mult de 16 milioane de afişări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.

Asociaţia Europa Digitală menţionează că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul 'WEB-ONG', care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizaţiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia, lunar, de 10.000 de dolari prin intermediul proiectului internaţional Google AdGrants for nonprofit, în vederea promovării în mediul online.

Programul dedicat organizaţiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicităţii de iVox.ro arată că doar jumătate dintre ONG-urile româneşti se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanţare naţională sau internaţională destinată organizaţiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse şi de cunoaştere.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14038 / 35246
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cele mai imporante modificări ce vor fi aduse legislației insolvenței, comentate de avocații firmei Stratulat Albulescu. Cum lucrează echipa în dosarele de insolvență și proiectele provocatoare în care a fost implicată în ultima perioadă
LegiTeam: CMS is looking for an Associate | Banking&Finance Practice Group
LegiTeam: CMS is looking for an Associate | Corporate and M&A Practice Group
LegiTeam: CMS is looking for Legal Assistant | Executive Assistant
Parteneriat strategic: Arthur Hunt și ONV LAW se asociază și intră împreună pe segmentul de M&A, transformări și restructurări de companii
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv | Litigii
Wolf Theiss are clienți care iau în calcul potențiale listări sau caută să implementeze modele de afaceri similare SPAC-urilor. Claudia Chiper, Partenerul coordonator al practicii de Capital Markets: Creativitatea noastră s-a tradus în numărul de mandate câștigate și în găsirea de soluții acolo unde legislația nu este armonizată sau este neclară. Echipa multi-jurisdicțională ne permite să avem o bază de cunoștințe și abordări bazate pe practici și uzanțe internaționale
The Legal 500 EMEA, ediția 2021 | Cele mai bune firme de avocatură din România, în 15 arii de practică. ȚZA se menține în fruntea ierarhiei, NNDKP, Filip & Company și PNSA - pe prima bandă în mai multe arii de practică. Număr mare de avocații considerați ‘Leading individuals’, ‘Next Generation Partners’ și ”Rising Stars”
Despre tinerii avocați care au intrat în rândul partenerilor din firmele mari | Azi, Roxana Abrașu (NNDKP): Talentul în avocatură este un dar ce trebuie exploatat și poate fi pus în valoare prin dăruire și implicare totală. Inovația este esențială, însă pentru a performa este nevoie de foarte multă implicare, dedicare și muncă
LegiTeam: BSMP is looking for Lawyers | Financial Services & Corporate practice
Promovări la PNSA, unde mai mulți avocați fac un pas înainte în carieră. Florian Nițu, Managing Partner: Extindem echipa de seniori cu o nouă generație de avocați formați în cadrul firmei
Achitare definitivă pentru cea mai mare societate de transport public din România, obținută de echipa de drept penal a ZRVP
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...