ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ritter - Broker de Asigurări se extinde în sistem de franciză

28 Noiembrie 2018   |   BizLawyer

În afară de un vast portofoliu de produse financiare, gata create în urma unor analize și discuții ample cu societățile colaboratoare, Ritter Broker pune la dispoziția francizatului nu doar un brand și un birou sau stand frumos amenajat, ci și un know-how vast, îmbinat cu posibilitate de a comercializa niște produse premium special concepute împreună cu companiile de asigurări și leasing pentru a putea satisface necesități diverse și a venii în întâmpinarea clientului.

 
 
Începand cu acest an Ritter Broker dorește să implementeze un sistem de franciză pentru a putea oferi servicii de calitate la nivel național, oferind posibilitatea clienților din orașe mai puțin dezvoltate din punct de vedere al sistemului financiar de asigurări și brokeraj, să beneficieze de polite și oferte de leasing atent concepute pentru nevoile sale.

Ritter Broker lucrează cu 27 de societăți de asigurări, 3 societăți de administrare a fondurilor de pensii pilon III și cu 10 companii de leasing financiar și operațional, putând să ofere peste 1000 de produse financiare potențialilor clienți. Produse ce pot fi comercializate prin sistem de franciză și de către viitorii parteneri Ritter Broker.

În afară de un vast portofoliu de produse financiare, gata create în urma unor analize și discuții ample cu societățile colaboratoare, Ritter Broker pune la dispoziția francizatului nu doar un brand și un birou sau stand frumos amenajat, ci și un know-how vast, îmbinat cu posibilitate de a comercializa niște produse premium special concepute împreună cu companiile de asigurări și leasing pentru a putea satisface necesități diverse și a venii în întâmpinarea clientului.


“Francizatul Ritter Broker va beneficia de avantajul de a lucra ca broker de asigurări alături de francizor, care are o vastă experiență în domeniu, gestionând paleta largă de produse menționate anterior și transformând această activitate într-un business de sine stătător, cu o recurență anuală ce va ține doar de capacitatea francizatului de a interacționa într-un mod profesionist cu clienții din portofoliu. După cum probabil cei interesați știu deja, pentru a devenii broker de asigurări trebuie să îndeplinești niște condiții destul de dificile atât din punct de vedere financiar, pentru că trebuie să depui un depozit destul de mare pentru a înființa o companiei de brokeraj, cât și din punct de vedere legal pentru ca este o procedură anevoioasă pentru a putea fi autorizat de către Autoritatea de Supraveghere Financiara”, afirmă Alexandra Brătescu - Directorul de Vânzări.

Avantajele de care vor beneficia toți viitorii francizați sunt multiple și pornesc de la faptul că vor avea acces la baza de date a clienților Ritter Broker, vor avea aceleași standarde impuse de către Ritter Broker și nu se vor face diferențe privind ofertele de la societățile de asigurări de pe plan internațional, vor avea acces la diverse proiecte din cadrul pieței asigurărilor  prin colaborarea cu Ritter Broker, vor primi plata la timp a comisioanelor și li se vor oferi servicii complementare polițelor de asigurare, care îi vor ajuta să își crească veniturile.

“Noi oferim un sistem de business, un model adecvat celor ce vor să se dezvolte și să râmână independenți în același timp. Avem franciza construită pe module ce pot fi dezvoltate în funcție de zona și partenerul ales. Adresabilitatea e largă și poate fi construită pe paliere de buget în directă relație cu potențialul partenerului. Vedem parteneriatul cu francizatul Ritter pe termen lung și foarte lung, din care să beneficiem fiecare în parte de experiența celuilalt și astfel să dezvoltăm o echipă consolidată ce va deservi exclusiv francizaților și nevoilor acestora. Vom acorda acces instant și gratuit la platforma Ritter care susține întreaga activitate a francizei, suport tehnic pentru produsele de asigurare comercializate și transparență în privința comisioanelor și a contractelor”, Cătălin Vasile - Director General Ritter Broker.

Ritter Broker este o companie de asigurări fondată în 2010 din dorința a doi tineri, foști corporatiști de a crea și a ridica în spatele lor o afacere cu capital 100% românesc care să aducă servicii profesionale și premium de intermediere și consultanță în asigurări.

În 2010 Cătălin Vasile - fondator & Director General Ritter, a ales calea antreprenoriatului, lăsând în spate poziția ocupată într-o multinațională pentru a își îndeplini visul și anume acela de a crea și de a ridica propria sa afacere cu capital 100% românesc prin care să aducă clienților din zona financiară de asigurări, servicii profesionale de intermediere și consultanță în asigurări.

“ Am plecat la drum știind că pot să creez o afacere pe termen lung din care clienții Ritter să poată primi cea mai bună consiliere raportată la riscurile asigurate versus preț, să poată primi oferte de asigurări de la mai multe societăți de asigurări, astfel încât asigurarea pe care ei aleg să o cumpere să fie lucrul pe care și l-au dorit “ Cătălin Vasile - Director General Ritter Broker

Patru ani mai târziu, în 2014 Directorul de Vânzări - Alexandra Brătescu s-a alăturat conducerii și echipei Ritter plecând din sistemul bancar spre o zonă cu totul nouă, dar provocatoare și anume cea a intermedierii și consultanței în domeniul asigurărilor.

Motivul principal pentru care Ritter Broker s-a dezvoltat puternic în doar 8 ani de zile și a ajuns în momentul acesta la o cifră de afaceri de 13 500 000 lei și 45 000 de polițe vândute în 2017, este clientul și consumatorul de asigurări și nevoile pe care acesta le are, nevoi pe care Ritter Broker reușește să i le implinească tocmai pentru că el este focusul acestei companii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6539 / 37631
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
EXCLUSIV | MPR Partners intră în al treilea arbitraj ICSID, cu pretenții de cca. 383 mil. €, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți stă o firmă cu 1200 de avocați și 30 de birouri pe mai multe continente
Studiu Refinitiv | Sectorul fuziunilor şi achiziţiilor a frânat puternic în primul semestru al acestui an. Activitatea de M&A a scăzut cu 21 % la nivel global, iar în Europa Estică regresul a fost de 18 %. Câteva firme de avocați cu prezență la București strălucesc, însă, în clasamentele globale și europene
Wolf Theiss a asistat un sindicat de bănci în legătură cu acordarea unei facilități de credit către Romgaz S.A. în cadrul tranzacției de preluare a participaţiei Exxon în proiectul de gaze din Marea Neagră
Avocații Kinstellar spun că au remarcat preocuparea angajatorilor de a creiona strategii de menținere a personalului-cheie, fiind mandatați în acest sens cu elaborarea unor programe de tip Stock Option Plan sau a unor scheme de bonusare în funcție de performanțe. Activitate intensă în practica de Employment, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
Noul ghid al Comitetului European pentru Protecția Datelor ar putea aduce o creștere statistică a sancțiunilor, spun avocații Wolf Theiss, firmă cu o echipă dedicată proiectelor din acest domeniu | Biroul din București a asistat clienții în tranzacții complexe, care au implicat aspecte mai sofisticate de protecția datelor. Potențialii cumpărători ai unei afaceri sunt din ce în ce mai interesați să înțeleagă riscurile la care se expun din perspectiva protecției datelor și care sunt modalitățile de a se proteja
Wolf Theiss promovează trei avocați din linia a doua care au participate la unele dintre cele mai importante tranzacţii. Brian Jardine, Managing Partner: Promovarea, recunoaștere a contribuțiilor profesionale deosebite la consolidarea poziției de lider pe piața românească a biroului din București
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Senior Associate | Banking & Finance
LegiTeam: Reff & Associates is looking for an Associate | Banking & Finance
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Laura Elena Ionașcu, medie finală 9,79 (2021): Cred că notele din timpul facultății pot fi, într-o anumită măsură, indicatori pentru performanța pe care o vei avea în practică, dar succesul profesional nu este determinat de acest aspect. De o importanță majoră sunt și abilitățile practice dobândite, competențele personale, abilitățile de comunicare, de relaționare, de organizare
Arbitrajul KELAG-Kärntner Elektrizitäts-Aktiengesellschaft and others v. Romania intra în linie dreaptă după ce părțile și-au ales arbitrii. România a mers pe mâna unui avocat cu o bogată experiență în comerț internațional, care a lucrat timp de 20 de ani pentru guvernul mexican
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Ion Arhiliuc a trecut Prutul pentru a studia Dreptul la Iași și a fost unul dintre cei mai buni absolvenți din generația anului 2021, cu nota 9,60: ‘Media a atras anumite oportunități. Apreciez că România oferă toate oportunitățile necesare unui profesionist, însă depinde de fiecare dacă uzează de aceste pârghii’
Pe masa de lucru a avocaților Mitel & Asociații au ajuns proiecte legate de protecția datelor cu caracter personal din ce în ce mai sofisticate. Mădălina Mitel, Partener: Data Protection a devenit o practică de sine stătătoare la nivelul societății noastre, iar mandatele primite sunt dintre cele mai diverse și provocatoare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...