ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Romtelecom şi Cosmote intră de sâmbătă sub brandul Telekom România şi îşi schimbă denumirile

12 Septembrie 2014   |   Mediafax

Telekom Romania intră pe piaţă cu conceptul one-stop-shop. Pe o singură factură, clienţii Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicaţii, respectiv acces la conexiuni broadband mobil şi fix, voce mobilă şi fixă şi, de asemenea, divertisment TV, scrie Mediafax in pagina electronica.

 
 
Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi, de sâmbătă, noile denumiri ale operatorilor Romtelecom şi Cosmote România, schimbarea fiind parte a procesului de adoptare a brandului "Telekom" al grupului german Deutsche Telekom.

Deutsche Telekom deţine 40% din OTE Grup (Grecia), acţionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali, care în 2013 au avut afaceri cumulate de 1,07 miliarde de euro.

"Începând de sâmbătă, 13 septembrie, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania şi cele două companii vor intra oficial în familia internaţională Telekom. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopţie a noului brand, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania ", se arată într-un comunicat al celor doi operatori.


Telekom Romania intră pe piaţă cu conceptul one-stop-shop. Pe o singură factură, clienţii Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicaţii, respectiv acces la conexiuni broadband mobil şi fix, voce mobilă şi fixă şi, de asemenea, divertisment TV.

Mai mult, toate pachetele de servicii ale Telekom Romania Communications vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web şi mobile.

"Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească", a declarat directorul general al Telekom Romania Communication şi Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, într-o conferinţă de presă.

Prezentă la eveniment, Claudia Nemat, membru în board-ul Deutsche Telekom pentru Europa şi Tehnologie, a declarat că adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa.

"Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experienţa şi abilităţile noastre pe piaţa românească. Suntem puternic implicaţi în susţinerea Telekom Romania şi vom contribui semnificativ la societatea românească", a mai spus Nemat.

Premierul Victor Ponta, prezent la eveniment, a afirmat că investiţiile realizate în infrastructurile celor doi operatori au atins un miliard de euro şi a mulţumit reprezentanţilor Deutsche Telekom pentru cele 7.000 de locuri de muncă care aparţin grupului.

"Lansarea brandului «T» este cel mai simplu şi mai clar semn de încredre şi angajament pentru piaţă româneasca şi vreau să mulţumesc celor care au lucrat la lansarea acestuia. Prezenţa grupurilor putenice în România arată că ţara noastră este o piaţă regională semnificativă", a spus Ponta, care a menţionat că utilizează acasă serviciile de televiziune Dolce şi de acces la Internet furnizate de Telekom Romania Communications.

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii sub care vor fi furnizate servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete pentru o comunitate de aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, noul brand acoperă servicii integrate de telecomunicaţii, respectiv servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet de mare viteză şi televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum şi conţinut şi exclusivităţi.

Pentru clienţii business, noul brand va include un portofoliu complet de soluţii IT&C la cheie, care va veni în sprijinul activităţii acestora.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe şi peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013).

Grupul german furnizează produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, Internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii IT&C pentru clienţi din mediul de business.

Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 229.000 angajaţi la nivel mondial.

Grupul a consemnat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013, mai mult de jumătate din această sumă fiind obţinut în afara Germaniei.

Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicaţii. Acţionari sunt grupul elen OTE - 54,01% şi Ministerul pentru Societatea Informaţională - 44,99%.

Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, în scădere cu 1,6% faţă de 2012.

Profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul întregului an, în scădere cu 11,1% comparativ cu 2012.

Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote România) este al treilea jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, după Orange România şi Vodafone România.

În 2013, veniturile au scăzut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro.

Profitul operaţional pro forma înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus faţă de 2012.

Operatorul mobil are ca acţionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group - 70% şi Romtelecom - 30%.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 22154 / 37633
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
EXCLUSIV | MPR Partners intră în al treilea arbitraj ICSID, cu pretenții de cca. 383 mil. €, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți stă o firmă cu 1200 de avocați și 30 de birouri pe mai multe continente
RTPR, lead counsel pentru GreenGroup la achiziția UAB Ecso din Lituania | Avocații au lucrat în 15 tranzacții de M&A, semnate de la începutul anului. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Echipa noastră de Corporate ̸ M&A a avut o vară „fierbinte”
Studiu Refinitiv | Sectorul fuziunilor şi achiziţiilor a frânat puternic în primul semestru al acestui an. Activitatea de M&A a scăzut cu 21 % la nivel global, iar în Europa Estică regresul a fost de 18 %. Câteva firme de avocați cu prezență la București strălucesc, însă, în clasamentele globale și europene
Avocații Kinstellar spun că au remarcat preocuparea angajatorilor de a creiona strategii de menținere a personalului-cheie, fiind mandatați în acest sens cu elaborarea unor programe de tip Stock Option Plan sau a unor scheme de bonusare în funcție de performanțe. Activitate intensă în practica de Employment, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
Noul ghid al Comitetului European pentru Protecția Datelor ar putea aduce o creștere statistică a sancțiunilor, spun avocații Wolf Theiss, firmă cu o echipă dedicată proiectelor din acest domeniu | Biroul din București a asistat clienții în tranzacții complexe, care au implicat aspecte mai sofisticate de protecția datelor. Potențialii cumpărători ai unei afaceri sunt din ce în ce mai interesați să înțeleagă riscurile la care se expun din perspectiva protecției datelor și care sunt modalitățile de a se proteja
Wolf Theiss promovează trei avocați din linia a doua care au participate la unele dintre cele mai importante tranzacţii. Brian Jardine, Managing Partner: Promovarea, recunoaștere a contribuțiilor profesionale deosebite la consolidarea poziției de lider pe piața românească a biroului din București
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Senior Associate | Banking & Finance
LegiTeam: Reff & Associates is looking for an Associate | Banking & Finance
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Laura Elena Ionașcu, medie finală 9,79 (2021): Cred că notele din timpul facultății pot fi, într-o anumită măsură, indicatori pentru performanța pe care o vei avea în practică, dar succesul profesional nu este determinat de acest aspect. De o importanță majoră sunt și abilitățile practice dobândite, competențele personale, abilitățile de comunicare, de relaționare, de organizare
Arbitrajul KELAG-Kärntner Elektrizitäts-Aktiengesellschaft and others v. Romania intra în linie dreaptă după ce părțile și-au ales arbitrii. România a mers pe mâna unui avocat cu o bogată experiență în comerț internațional, care a lucrat timp de 20 de ani pentru guvernul mexican
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Ion Arhiliuc a trecut Prutul pentru a studia Dreptul la Iași și a fost unul dintre cei mai buni absolvenți din generația anului 2021, cu nota 9,60: ‘Media a atras anumite oportunități. Apreciez că România oferă toate oportunitățile necesare unui profesionist, însă depinde de fiecare dacă uzează de aceste pârghii’
Pe masa de lucru a avocaților Mitel & Asociații au ajuns proiecte legate de protecția datelor cu caracter personal din ce în ce mai sofisticate. Mădălina Mitel, Partener: Data Protection a devenit o practică de sine stătătoare la nivelul societății noastre, iar mandatele primite sunt dintre cele mai diverse și provocatoare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...