ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cine este noul director general interimar al Poştei Române

26 Septembrie 2017   |   Mediafax

Incepând cu data de 25 septembrie 2017, Rareş Stanciu este numit director general interimar, pe o perioadă de patru luni sau până la ocuparea funcţiei, în baza procesului de recrutare care se află în derulare, scrie mediafax in editia online.

 
 
Rareş Stanciu este, de luni, noul director general interimar al Poştei Române, pentru un mandat de patru luni, după ce mandatul lui Andrei Stănescu a expirat duminică, urmând ca în cel mai scurt timp să fie desemnat un titular permanent, au declarat, pentru Mediafax, reprezentanţii Poştei Române.

Pe data de 24 septembrie 2017 a expirat mandatul de director general interimar al lui Andrei Stănescu, au declarat, pentru Mediafax, reprezentanţii Poştei Române.

Stănescu s-a întors la funcţia de director executiv al Direcţiei Executive Juridice, Control şi Resurse Umane, post pe care îl ocupă din februarie 2013, potrivit CV-ului publicat.

„Conform hotărârii Consiliului de Administraţie al Poştei Române din data de 20 septembrie, începând cu data de 25 septembrie 2017, Rareş Stanciu este numit director general interimar, pe o perioadă de patru luni sau până la ocuparea funcţiei, în baza procesului de recrutare care se află în derulare”, au precizat reprezentanţii companiei.


Procedura de recrutare şi selecţie a directorului general al Poştei Române a fost atribuită unei firme de recrutare, conform prevederilor OUG 109/2011 privind ordonanţa corporativă a întreprinderilor.

„În foarte scurt timp, Poşta Română va avea un director general plin”, au menţionat reprezentanţii companiei.

Ministrul Comunicaţiilor, Lucian Şova, a cerut, pe 11 septembrie, demisia membrilor Consiliului de Administraţie al Poştei Române şi a directorului general interimar, Andrei Stănescu, „din cauza managementului defectuos din ultimul an".

Andrei Stănescu a declarat pe 11 septembrie că nu ştie de ce ministrul Şova îi cere demisia cu zece zile înainte să-i expire mandatul, că nu îşi dă demisia şi că îşi va depune candidatura pentru postul de director general.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10739 / 37645
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR, alături de Catalyst România în investiția în evoMAG. Alin Stanciu (Partner Catalyst România): Echipa, condusă de Alina Stăvaru, și-a demonstrat și de această dată competența și orientarea pe livrarea de soluții, în timp util
NNDKP a asistat PepsiCo în achiziția unui pachet minoritar de acțiuni în AQUA Carpatica. Echipa de proiect, coordonată de partenerul Gabriela Cacerea
Cum lucrează echipa de zece avocați specializați și implicați în practica de Dreptul mediului de la NNDKP, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții. Roxana Ionescu, partenerul coordonator al practicii: ‘Viziunea noastră s-a construit pe inovație încă de când domeniul era unul emergent. Pe gama aspectelor de mediu, implicarea este una specializată, iar serviciile pe care le furnizam ca firmă sunt integrate’
EXCLUSIV | MPR Partners intră în al treilea arbitraj ICSID, cu pretenții de cca. 383 mil. €, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți stă o firmă cu 1200 de avocați și 30 de birouri pe mai multe continente
NNDKP, alături de Isosport în achiziția Novo Tech Group, ce operează o unitate de producție la Oradea. Asistență juridică în legătură cu toate aspectele de drept românesc relevante
Studiu Refinitiv | Sectorul fuziunilor şi achiziţiilor a frânat puternic în primul semestru al acestui an. Activitatea de M&A a scăzut cu 21 % la nivel global, iar în Europa Estică regresul a fost de 18 %. Câteva firme de avocați cu prezență la București strălucesc, însă, în clasamentele globale și europene
Avocații Kinstellar spun că au remarcat preocuparea angajatorilor de a creiona strategii de menținere a personalului-cheie, fiind mandatați în acest sens cu elaborarea unor programe de tip Stock Option Plan sau a unor scheme de bonusare în funcție de performanțe. Activitate intensă în practica de Employment, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
Noul ghid al Comitetului European pentru Protecția Datelor ar putea aduce o creștere statistică a sancțiunilor, spun avocații Wolf Theiss, firmă cu o echipă dedicată proiectelor din acest domeniu | Biroul din București a asistat clienții în tranzacții complexe, care au implicat aspecte mai sofisticate de protecția datelor. Potențialii cumpărători ai unei afaceri sunt din ce în ce mai interesați să înțeleagă riscurile la care se expun din perspectiva protecției datelor și care sunt modalitățile de a se proteja
Wolf Theiss promovează trei avocați din linia a doua care au participate la unele dintre cele mai importante tranzacţii. Brian Jardine, Managing Partner: Promovarea, recunoaștere a contribuțiilor profesionale deosebite la consolidarea poziției de lider pe piața românească a biroului din București
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Senior Associate | Banking & Finance
LegiTeam: Reff & Associates is looking for an Associate | Banking & Finance
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Laura Elena Ionașcu, medie finală 9,79 (2021): Cred că notele din timpul facultății pot fi, într-o anumită măsură, indicatori pentru performanța pe care o vei avea în practică, dar succesul profesional nu este determinat de acest aspect. De o importanță majoră sunt și abilitățile practice dobândite, competențele personale, abilitățile de comunicare, de relaționare, de organizare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...