Retailerul internațional de fashion Cacharel deschide primul magazin de brand în România
15 Septembrie 2020 BizLawyer
Deschiderea magazinului Cacharel demonstrează încă o dată potențialul de creștere a pieței locale de retail.
| |
Retailerul internațional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin de 26 mp în FASHION HOUSE Outlet Centre București. Acesta este actualmente singurul magazin de brand al Cacharel din România și comercializează exclusiv haine pentru bărbați.
Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internațional, asociat cu ideea de tinerețe, lejeritate și rafinament. Cacharel a fost una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecție pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture. Succesul de care s-a bucurat Jean Bousquet a contribuit substanțial la notorietatea brandului Cacharel la nivel global.
“Suntem încântați că brandul Cacharel a ales FASHION HOUSE pentru deschiderea unui magazin de brand, singurul de la ora actuală din România, și suntem onorați să adăugăm această marcă apreciată în portofoliul outlet-ului nostru. Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaționale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii și optimizării rețelei de distribuție la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operațiuni retail al Grupului FASHION HOUSE în România.
Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internațional, asociat cu ideea de tinerețe, lejeritate și rafinament. Cacharel a fost una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecție pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture. Succesul de care s-a bucurat Jean Bousquet a contribuit substanțial la notorietatea brandului Cacharel la nivel global.
“Suntem încântați că brandul Cacharel a ales FASHION HOUSE pentru deschiderea unui magazin de brand, singurul de la ora actuală din România, și suntem onorați să adăugăm această marcă apreciată în portofoliul outlet-ului nostru. Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaționale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii și optimizării rețelei de distribuție la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operațiuni retail al Grupului FASHION HOUSE în România.
Deschiderea magazinului Cacharel demonstrează încă o dată potențialul de creștere a pieței locale de retail și, mai ales, a FASHION HOUSE Group, singurul operator de centre de tip outlet din București.
Cu o suprafață de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale multor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.
Până în primăvara anului 2021, FASHION HOUSE Group va inaugura al doilea outlet din București, lângă Cernica (ieșirea de pe autostrada A2). Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, peste 50% din suprafață fiind deja închiriată.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





