
Cum se face trecerea de la o treapta profesionala la alta?
manta lavinia, 03 Iulie 2009 18:38 | Un raspuns
Lucrez ca asistent social din 8.12.2008 in cadrul DGASPC BUZAU si am facut o cerere scrisa pentru a trece de la debutant la practicant. Am primit acest raspuns: \"modificarea raporturilor de munca in sensul promovarii in gradul superior de salarizare urmeaza regimul general aplicabil acestora in cadrul institutiei si presupune aplicarea procedurilor proprii care vor fi stabilite dupa finalizarea procesului de reorgzanizare al DGASPC pe baza hotararilor Consiliului Judetean Buzau\". As dori daca se poate sa-mi raspundeti in conditiile in care am terminat o facultate in domeniu si am un master in curs si cu un salariu de incadrare de 662 ron este legal ceea ce se intampla? Eu stiam ca dupa o perioada de 6 luni se face trecerea in gradul superior... Ce as putea sa fac, va rog macar sa-mi raspundeti daca exista temei legal pentru a-mi solicita drepturile? Multumesc
Răspunsuri
1-1 din 1 |
|
SCRIE UN RĂSPUNS
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Real Estate)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Drept Societar și Comercial)
Filip & Company asistă NextUp Solutions în procesul de vânzare către Symfonia. Andreea Bănică (counsel): ”Tranzacția confirmă încă o dată că ecosistemul tech românesc este suficient de matur pentru a atrage interesul unor jucători internaționali serioși”
LegiTeam | Mitel & Asociații caută avocat stagiar pentru practica de Drept Societar și Comercial
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ a oferit consultanță companiei germane de tehnologie cbs în achiziția diviziei SAP a SkyConsult | Cristina Daianu (Partener): ”A fost o tranzacție deosebit de dificilă. Proiectul a combinat elemente brownfield și greenfield”
Women Lawyers | Să fii femeie în lumea avocaturii de business de astăzi înseamnă atât provocări, cât și oportunități semnificative. Dana Bivol (Partener): ”Alături de ceilalți colegi parteneri am reușit să creăm o firmă cu un brand puternic, recunoscut pentru expertiza sa, atât pe plan local, cât și internațional. Popescu & Asociații oferă un mix ideal de oportunități profesionale, mediu de lucru pozitiv și resurse pentru dezvoltare personală și profesională”
Proiectul eșuat de lobby, prin care liderii Alianței pentru Unirea Românilor ar fi beneficiat de o întâlnire și o ședință foto cu Donald Trump la reședința din Mar-a-Lago (Florida) se lasă cu un proces în SUA. Pretenții de 4,6 mil. USD pentru că șefii partidului AUR nu s-au întâlnit cu înalți oficiali americani, peste Ocean
Activitate intensă în practica de Employment de la NNDKP, firmă cu una dintre cele mai mari și performante echipe de avocați specializați în oferirea de asistență juridică pe întregul spectru de aspecte de Dreptul Muncii, într-o perioadă în care solicitările clienților s-au diversificat | Roxana Abrașu (Partener): ”Avem situații care presupun complexitate prin anvergura și impactul global adus, dar și situații unde se ridică subiecte diverse sau sensibile ce trebuie gestionate cu prudență pentru a asigura că sunt abordate ținând cont de numeroasele reglementări aplicabile și se finalizează cu luarea măsurilor corespunzătoare”
Rising Stars | Raluca Biță, unul dintre cei mai buni studenți ai generației sale, a ales să profeseze în sfera Dreptului financiar-bancar în echipa Filip & Company: ” Una dintre principalele mele așteptări a fost să găsesc un mediu care să mă stimuleze intelectual și să-mi ofere ocazia de a rezolva probleme complexe și am întâlnit exact asta. Fiecare caz aduce provocări unice, care necesită o combinație de cunoștințe juridice, gândire critică și creativitate în găsirea celor mai bune soluții pentru clienți”
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
Filip & Company asistă Conversion Marketing, parte a grupului eMAG, la transferul activității Profitshare către 2Performant
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...
Conform prevederilor Legii 154/1998 si ale Hotarârii de Guvern 281/1993, astfel cum aceasta a fost amendata si modificata, pentru salariatii din sectorul bugetar salarizarea se face pe baza de gradatii, iar salariile de baza sunt stabilite pe 3-6 gradatii.
Trecerea în gradatia imediat superioara se face o data pe an, de regula dupa aprobarea bugetului de stat, la propunerea sefului compartimentului în care lucreaza persoana respectiva, cu aprobarea conducatorului unitatii. La trecerea la gradatia imediat superioara se tine seama de calitatile personale, concretizate prin rezultatele obtinute în activitatea profesionala, notate cu calificativul "foarte bun" sau "bun" în anul precedent. Angajarea si avansarea în functii, în grade sau trepte profesionale se fac prin concurs, în raport cu competenta profesionala si rezultatele obtinute în activitate, cu respectarea conditiilor. Vechimea minima necesara pentru trecerea în gradatia imediat superioara este de 2 ani. În mod exceptional doar aceasta vechime minima poate fi redusa la 6 luni.
În situatia dumneavoastra, este posibil ca explicatia primita sa fie fundamentata, în sensul ca înainte de avansare trebuie sa fiti evaluata si eventual sa dati si un concurs pentru tercerea într-o treapta superioara de salarizare – iar reorganizarea DGASP încetineste acest proces, deoarece evaluarea trebuie sa provina de la conducatorul unitatii, în urma propunerii sefului ierarhic. Iar daca acestia se schimba si evaluarea tine seama de calitati personale si reusite profesionale, probabil ca dureaza pâna când va pot da calificativul adecvat.
Desigur, puteti face o cerere de reducere a perioadei minime dupa care puteti avansa, pentru scurtarea acesteia la 6 luni, însa aceasta cerere motivata trebuie aprobata de conducatorul unitatii în care va desfasurati activitatea. Succes!
Recomandă | 2 useri au recomandat acest răspuns