
Cum se face trecerea de la o treapta profesionala la alta?
manta lavinia, 03 Iulie 2009 18:38 | Un raspuns
Lucrez ca asistent social din 8.12.2008 in cadrul DGASPC BUZAU si am facut o cerere scrisa pentru a trece de la debutant la practicant. Am primit acest raspuns: \"modificarea raporturilor de munca in sensul promovarii in gradul superior de salarizare urmeaza regimul general aplicabil acestora in cadrul institutiei si presupune aplicarea procedurilor proprii care vor fi stabilite dupa finalizarea procesului de reorgzanizare al DGASPC pe baza hotararilor Consiliului Judetean Buzau\". As dori daca se poate sa-mi raspundeti in conditiile in care am terminat o facultate in domeniu si am un master in curs si cu un salariu de incadrare de 662 ron este legal ceea ce se intampla? Eu stiam ca dupa o perioada de 6 luni se face trecerea in gradul superior... Ce as putea sa fac, va rog macar sa-mi raspundeti daca exista temei legal pentru a-mi solicita drepturile? Multumesc
Răspunsuri
1-1 din 1 |
|
SCRIE UN RĂSPUNS
EximAsig, parte a Grupului Exim Banca Românească, preia Asito Kapital. KPMG Legal a asistat cumpărătorul
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Cum văd anul 2025 avocații considerați Leading Lawyers în M&A de către ghidurile juridice internaționale | Azi, de vorbă cu Bogdan C. Stoica, Partener PNSA, evidențiat de Legal 500 în categoria Leading Partners în practica de fuziuni și achiziții: ”Apariția unui nou val de antreprenori care se maturizează de la an al an, apariția unui numar record de fonduri de investiții ̸ private-equity și faptul că acestea cred în existența unor ținte de achiziție, sunt de natură să dea încredere”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...
Conform prevederilor Legii 154/1998 si ale Hotarârii de Guvern 281/1993, astfel cum aceasta a fost amendata si modificata, pentru salariatii din sectorul bugetar salarizarea se face pe baza de gradatii, iar salariile de baza sunt stabilite pe 3-6 gradatii.
Trecerea în gradatia imediat superioara se face o data pe an, de regula dupa aprobarea bugetului de stat, la propunerea sefului compartimentului în care lucreaza persoana respectiva, cu aprobarea conducatorului unitatii. La trecerea la gradatia imediat superioara se tine seama de calitatile personale, concretizate prin rezultatele obtinute în activitatea profesionala, notate cu calificativul "foarte bun" sau "bun" în anul precedent. Angajarea si avansarea în functii, în grade sau trepte profesionale se fac prin concurs, în raport cu competenta profesionala si rezultatele obtinute în activitate, cu respectarea conditiilor. Vechimea minima necesara pentru trecerea în gradatia imediat superioara este de 2 ani. În mod exceptional doar aceasta vechime minima poate fi redusa la 6 luni.
În situatia dumneavoastra, este posibil ca explicatia primita sa fie fundamentata, în sensul ca înainte de avansare trebuie sa fiti evaluata si eventual sa dati si un concurs pentru tercerea într-o treapta superioara de salarizare – iar reorganizarea DGASP încetineste acest proces, deoarece evaluarea trebuie sa provina de la conducatorul unitatii, în urma propunerii sefului ierarhic. Iar daca acestia se schimba si evaluarea tine seama de calitati personale si reusite profesionale, probabil ca dureaza pâna când va pot da calificativul adecvat.
Desigur, puteti face o cerere de reducere a perioadei minime dupa care puteti avansa, pentru scurtarea acesteia la 6 luni, însa aceasta cerere motivata trebuie aprobata de conducatorul unitatii în care va desfasurati activitatea. Succes!
Recomandă | 2 useri au recomandat acest răspuns