Achizitii publice centralizate pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare
12 Decembrie 2019 Vass Lawyers
Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii (Baza), unitate cu personalitate juridica subordonata Administratiei Nationale a Penitenciarelor, a fost desemnata ca unitatea de achizitii publice centralizate pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare.
In Monitorul Oficial nr 338 din data de 3 mai 2019 a fost publicata Hotararea Guvernului nr 257/2019 privind furnizarea activitatilor centralizate de achizitii publice pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare (Hotararea).
Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii (Baza), unitate cu personalitate juridica subordonata Administratiei Nationale a Penitenciarelor, a fost desemnata ca unitatea de achizitii publice centralizate pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare.
ACTIVITATI DE ACHIZITIE PUBLICA CENTRALIZATA
Potrivit Hotararii, Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii desfasoara urmatoarele activitati de achizitie publica centralizata:
→ incheie acorduri-cadru pentru achizitia de produse si/sau servicii, in numele si pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare;
Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii (Baza), unitate cu personalitate juridica subordonata Administratiei Nationale a Penitenciarelor, a fost desemnata ca unitatea de achizitii publice centralizate pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare.
ACTIVITATI DE ACHIZITIE PUBLICA CENTRALIZATA
Potrivit Hotararii, Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii desfasoara urmatoarele activitati de achizitie publica centralizata:
→ incheie acorduri-cadru pentru achizitia de produse si/sau servicii, in numele si pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare;
→ in baza acordurilor-cadru pentru achizitia de produse si/sau servicii in numele si pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare, incheie contractele subsecvente in numele si pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare: (i) in cazul achizitiilor comune ocazionale, cand Baza are calitatea de autoritate contractanta si (ii) atunci cand este necesara asigurarea operativa a produselor si serviciilor pentru realizarea atributiilor unitatilor sistemului administratiei penitenciare, iar plata bunurilor ce urmeaza a fi livrate in temeiul contractelor subsecvente se realizeaza de catre Baza;
→ incheie contracte de achizitie publica avand ca obiect produse si/sau servicii, in numele si pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare;
→ incheie in nume propriu contracte de achizitie publica avand ca obiect produse si/sau servicii destinate unitatilor sistemului administratiei penitenciare.
Bunurile achizitionate centralizat sunt distribuite de Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii, cu titlu gratuit, unitatilor din sistemul administratiei penitenciare.
CONDITII PENTRU ACHIZITIILE PUBLICE CENTRALIZATE
Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii desfasoara activitati de achizitie publica centralizata pentru unitatile sistemului administratiei penitenciare in situatia in care achizitia vizeaza produse si servicii din lista aprobata prin Hotarare si este indeplinita una din urmatoarele conditii:
→ produsele/serviciile raspund necesitatilor unora sau tuturor unitatilor sistemului administratiei penitenciare;
→ serviciile sunt de natura utilitatilor care asigura activitatile curente ale unitatilor sistemului administratiei penitenciare;
→ produsele/serviciile trebuie sa fie identice din punct de vedere calitativ pentru asigurarea necesitatilor sistemului administratiei penitenciare.
Textul integral al Hotararii este disponibil aici.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4352 / 5668 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





