ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ministrul Muncii: Am constatat că trebuie să evacuăm sediul în 60 de zile. La Casa de Pensii modul de lucru s-a oprit undeva la anii 1960

07 Noiembrie 2019   |   MEDIAFAX

Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.

 
 
Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a declarat, joi, că este foart îngrijorată, deoarece a constatat că trebuie evacuat sediul în termen de 60 de zile şi nu există o soluţie pentru momentul când sediul va trebui predat.

„Am o serie de îngrijorări pe care vreau să vi le împărtăşesc. În primul rând v-aş spune faptul că la nivelul ministerului, tocmai ce am constatat (...) că trebuie să evacuăm acest sediu în mai puţin de 60 de zile, în considerentul unei solicitări de evacuare din partea Ministerului de Interne şi faţă de care noi ar fi trebuit să găsim soluţii din timp util”, a spus Alexandru.

Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.


„Cred că aceste lucruri ar fi trebuit rezolvate din timp, cu o bună planificare, astfel încât să nu ajungem la un minister extrem de dificil şi care are o serie de responsabilităţi cu doar două luni înainte de termenul limită, să fim în situaţia de a avea semne de întrebare cu privire la licitaţie şi în considerentul anulării acesteia, lucru la care mă gândesc, urmând să iau decizia în baza raportului Structurii de Specialitate, să avem în situaţia de a nu avea nicio opţiune de funcţionare de la începutul anului viitor. Sunt îngrijorată de faptul că infrastructura, softurile ministerului care gestionează sistemele de calcul pentru pensii, pentru salarii, tot ce înseamnă infrastructură pe baza căreia iei decizii cu privire la politicile salariale şi de pensii în acest minister”, a afirmat Violeta Alexandru.

Aceasta a precizat că sunt probleme şi la AJOFM, şi la Casa de Pensii în ceea ce priveşte programele şi logistica.
„La AJOFM, de exemplu, există două aplicaţii pentru care s-au plătit milioane de euro, în ultimii ani. Prima soluţia este în cercetare, la organele de specialitate ale statului român cu serioase suspiciuni. A două aplicaţie este cu mult mai slabă decât prima şi nu oferă toate facilităţile pentru a avea o privire corectă asupra sistemului cursuri şi pregătire profesională pentru toţi cei care se află în situaţia vulnerabilă din punct de vedere al locului de muncă. La Casa de Pensii informaţiile sunt şi ele precare. Calculul şi modul de lucru s-au oprit undeva la anii 1960, sunt într-un mod de lucru profund incompatibil cu vremurile moderne. Sunt foarte multe situaţii pe care le accesez greu de la Inspectoratul Teritorial de Muncă, pentru ce am nevoie că să îmi fac o imagine corectă asupra situaţie din acest moment. Pe scurt, greu acces la informaţii. Nu pun la îndoială, deşi aş avea motive să o fac, reaua credinţă, cât mă îngrijorează situaţia logistică a infrastructurii cu care s-a lucrat în minister şi cred că acesta trebuie să fie unul dintre obiective. Şi anume să fac lumina şi să eficientizez, în toate zonele sensibile, activitatea acestor structuri deosebit de importante ca să poţi să faci politici publice la nivel profesionist”, a mai spus ministrul Muncii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 57 / 19616
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Ana Radnev preia conducerea echipei de Banking & Finance CMS România
Avocații de Employment de la Țuca Zbârcea & Asociații, implicați în două proiecte majore din industriile Food&Beverage și Telecom. Portofoliul de clienți, dominat de firme mari și foarte mari, cu prezență în mai multe jurisdicții
Cum lucrează avocații Radu și Asociații SPRL specializați în Dreptul Muncii | Volumul solicitărilor de asistență în fuziuni și transferuri de business a crescut, număr mai mic de proiecte care au implicat restructurări majore, urmate de concedieri. Expunere semnificativă în mandate complexe pentru multinaționale și societăți mari
Filip & Company a asistat Inform Lykos și pe omul de afaceri Octavian Radu în tranzacția ce a vizat grupul IT românesc Sistec. NNDKP a fost alături de Vicențiu Zorzolan
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru Litigii și Arbitraj
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Consultanță | Dreptul muncii
Avocații Stratulat Albulescu, în tranzacția prin care Atlas Copco preia grupul Scheugenpflug
LegiTeam: Mușat & Asociații is looking for Data Protection specialist lawyers
LegiTeam - Alătura-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
Munca avocaților ZRVP axați pe practica de Dreptul muncii s-a rafinat. Cătălin Micu, Partener: Farmecul sau provocarea fiecărui proiect constă nu în urmărirea unei proceduri de lucru, ci în identificarea acelor procese de “redesenare” a business-ului clientului care să conducă la atingerea țintelor
Ciprian Timofte, Managing Associate la Țuca Zbârcea & Asociații, premiat de Euromoney cu distincția Rising Star Romania: Am simţit vibraţia şi energia noii generaţii de avocaţi, deja adevăraţi lideri ai profesiei şi, fără îndoială, “tomorrow makers” pe zona asistenței juridice
Cum lucrează avocații KPMG Legal specializați în Dreptul Muncii | Cele mai multe mandate vin de la companii multinaționale, iar proiectele acoperă o gamă largă de procese de reorganizare a structurilor interne ale clienților. Asistență într-un proces complex de restructurare, cu peste 1000 de concedieri
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...