Ministrul Muncii: Am constatat că trebuie să evacuăm sediul în 60 de zile. La Casa de Pensii modul de lucru s-a oprit undeva la anii 1960
07 Noiembrie 2019 MEDIAFAX
Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.
Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a declarat, joi, că este foart îngrijorată, deoarece a constatat că trebuie evacuat sediul în termen de 60 de zile şi nu există o soluţie pentru momentul când sediul va trebui predat.
„Am o serie de îngrijorări pe care vreau să vi le împărtăşesc. În primul rând v-aş spune faptul că la nivelul ministerului, tocmai ce am constatat (...) că trebuie să evacuăm acest sediu în mai puţin de 60 de zile, în considerentul unei solicitări de evacuare din partea Ministerului de Interne şi faţă de care noi ar fi trebuit să găsim soluţii din timp util”, a spus Alexandru.
Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.
„Am o serie de îngrijorări pe care vreau să vi le împărtăşesc. În primul rând v-aş spune faptul că la nivelul ministerului, tocmai ce am constatat (...) că trebuie să evacuăm acest sediu în mai puţin de 60 de zile, în considerentul unei solicitări de evacuare din partea Ministerului de Interne şi faţă de care noi ar fi trebuit să găsim soluţii din timp util”, a spus Alexandru.
Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.
„Cred că aceste lucruri ar fi trebuit rezolvate din timp, cu o bună planificare, astfel încât să nu ajungem la un minister extrem de dificil şi care are o serie de responsabilităţi cu doar două luni înainte de termenul limită, să fim în situaţia de a avea semne de întrebare cu privire la licitaţie şi în considerentul anulării acesteia, lucru la care mă gândesc, urmând să iau decizia în baza raportului Structurii de Specialitate, să avem în situaţia de a nu avea nicio opţiune de funcţionare de la începutul anului viitor. Sunt îngrijorată de faptul că infrastructura, softurile ministerului care gestionează sistemele de calcul pentru pensii, pentru salarii, tot ce înseamnă infrastructură pe baza căreia iei decizii cu privire la politicile salariale şi de pensii în acest minister”, a afirmat Violeta Alexandru.
Aceasta a precizat că sunt probleme şi la AJOFM, şi la Casa de Pensii în ceea ce priveşte programele şi logistica.
„La AJOFM, de exemplu, există două aplicaţii pentru care s-au plătit milioane de euro, în ultimii ani. Prima soluţia este în cercetare, la organele de specialitate ale statului român cu serioase suspiciuni. A două aplicaţie este cu mult mai slabă decât prima şi nu oferă toate facilităţile pentru a avea o privire corectă asupra sistemului cursuri şi pregătire profesională pentru toţi cei care se află în situaţia vulnerabilă din punct de vedere al locului de muncă. La Casa de Pensii informaţiile sunt şi ele precare. Calculul şi modul de lucru s-au oprit undeva la anii 1960, sunt într-un mod de lucru profund incompatibil cu vremurile moderne. Sunt foarte multe situaţii pe care le accesez greu de la Inspectoratul Teritorial de Muncă, pentru ce am nevoie că să îmi fac o imagine corectă asupra situaţie din acest moment. Pe scurt, greu acces la informaţii. Nu pun la îndoială, deşi aş avea motive să o fac, reaua credinţă, cât mă îngrijorează situaţia logistică a infrastructurii cu care s-a lucrat în minister şi cred că acesta trebuie să fie unul dintre obiective. Şi anume să fac lumina şi să eficientizez, în toate zonele sensibile, activitatea acestor structuri deosebit de importante ca să poţi să faci politici publice la nivel profesionist”, a mai spus ministrul Muncii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3455 / 4861 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat Global Vision Investment Fund S.A. în obținerea unei refinanțări pentru prima sa investiție în retail
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
Filip & Company a asistat Grupul Banca Transilvania în finalizarea achiziției BRD SAFPP SA. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în cea mai mare emisiune de obligațiuni AT1 din Europa Centrală și de Est | Echipa de proiect, coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Țuca Zbârcea & Asociații și britanicii de la Legal 500 au lansat ediția 2025 a GC Powerlist Romania
Filip & Company a asistat Autonom Services S.A. la încheierea unui contract de facilități de credit în valoare de 300 mil. €. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





