
Ministrul Muncii: Am constatat că trebuie să evacuăm sediul în 60 de zile. La Casa de Pensii modul de lucru s-a oprit undeva la anii 1960
07 Noiembrie 2019
MEDIAFAXAlexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.
Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a declarat, joi, că este foart îngrijorată, deoarece a constatat că trebuie evacuat sediul în termen de 60 de zile şi nu există o soluţie pentru momentul când sediul va trebui predat.
„Am o serie de îngrijorări pe care vreau să vi le împărtăşesc. În primul rând v-aş spune faptul că la nivelul ministerului, tocmai ce am constatat (...) că trebuie să evacuăm acest sediu în mai puţin de 60 de zile, în considerentul unei solicitări de evacuare din partea Ministerului de Interne şi faţă de care noi ar fi trebuit să găsim soluţii din timp util”, a spus Alexandru.
Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.
„Am o serie de îngrijorări pe care vreau să vi le împărtăşesc. În primul rând v-aş spune faptul că la nivelul ministerului, tocmai ce am constatat (...) că trebuie să evacuăm acest sediu în mai puţin de 60 de zile, în considerentul unei solicitări de evacuare din partea Ministerului de Interne şi faţă de care noi ar fi trebuit să găsim soluţii din timp util”, a spus Alexandru.
Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.
„Cred că aceste lucruri ar fi trebuit rezolvate din timp, cu o bună planificare, astfel încât să nu ajungem la un minister extrem de dificil şi care are o serie de responsabilităţi cu doar două luni înainte de termenul limită, să fim în situaţia de a avea semne de întrebare cu privire la licitaţie şi în considerentul anulării acesteia, lucru la care mă gândesc, urmând să iau decizia în baza raportului Structurii de Specialitate, să avem în situaţia de a nu avea nicio opţiune de funcţionare de la începutul anului viitor. Sunt îngrijorată de faptul că infrastructura, softurile ministerului care gestionează sistemele de calcul pentru pensii, pentru salarii, tot ce înseamnă infrastructură pe baza căreia iei decizii cu privire la politicile salariale şi de pensii în acest minister”, a afirmat Violeta Alexandru.
Aceasta a precizat că sunt probleme şi la AJOFM, şi la Casa de Pensii în ceea ce priveşte programele şi logistica.
„La AJOFM, de exemplu, există două aplicaţii pentru care s-au plătit milioane de euro, în ultimii ani. Prima soluţia este în cercetare, la organele de specialitate ale statului român cu serioase suspiciuni. A două aplicaţie este cu mult mai slabă decât prima şi nu oferă toate facilităţile pentru a avea o privire corectă asupra sistemului cursuri şi pregătire profesională pentru toţi cei care se află în situaţia vulnerabilă din punct de vedere al locului de muncă. La Casa de Pensii informaţiile sunt şi ele precare. Calculul şi modul de lucru s-au oprit undeva la anii 1960, sunt într-un mod de lucru profund incompatibil cu vremurile moderne. Sunt foarte multe situaţii pe care le accesez greu de la Inspectoratul Teritorial de Muncă, pentru ce am nevoie că să îmi fac o imagine corectă asupra situaţie din acest moment. Pe scurt, greu acces la informaţii. Nu pun la îndoială, deşi aş avea motive să o fac, reaua credinţă, cât mă îngrijorează situaţia logistică a infrastructurii cu care s-a lucrat în minister şi cred că acesta trebuie să fie unul dintre obiective. Şi anume să fac lumina şi să eficientizez, în toate zonele sensibile, activitatea acestor structuri deosebit de importante ca să poţi să faci politici publice la nivel profesionist”, a mai spus ministrul Muncii.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3384 / 4790 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP a asistat UniCredit Bank în materia relațiilor de muncă în contextul fuziunii cu Alpha Bank Romania. Cătălin Micu (partener) a coordonat proiectul, alți trei avocați, în prim plan | Buna colaborare cu factorii cheie din proiect și focusul pe comunicarea eficientă în cadrul organizațiilor implicate a făcut ca toate etapele planificate să fie implementate și inerentele provocări să fie depășite cu succes
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
Filip & Company asistă Continental și divizia sa ContiTech în procesul de vânzare a unității de business Original Equipment Solutions către Regent | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Grupul Ion Moș în achiziția brandului românesc Lucas Bites, o etapă importantă în strategia de expansiune a grupului. Echipa de proiect, coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Head of Corporate ̸ M&A)
Din amfiteatru, la boardroom: „Think Ahead! Practice at Filip & Company!” – programul de vară care oferă studenților o experiență multidisciplinară, remunerată, cu proiecte reale, mentorat și evaluare riguroasă. Mai mult de jumătate dintre absolvenții recentelor ediții au devenit avocați stagiari ai firmei | De vorbă cu Cristina Tudoran (partener) și Alexandra Țugui (HR specialist) despre accesul studenților interesați de avocatura de business la o experiență practică autentică în cadrul unei firme de top
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
Kinstellar, local counsel în regiunea CEE pentru GTCR, cumpărătorul Zentiva, într-o tranzacție de 4,1 miliarde euro. Rusandra Sandu (Partner) a coordonat echipa în jurisdicția locală | Kirkland & Ellis și Freshfields au fost lead counsels
Clifford Chance Badea își consolidează practica de Corporate M&A și Real Estate prin recrutarea Flaviei Petcu-Ciurel ca Senior Associate
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
„The Lawyer European Awards 2025” | Trei firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe”: NNDKP, Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. Firma fondată de Octavian Popescu, printre finaliști și în secțiunea ”European litigation team of the year”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...