ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

P3 Logistic Parks a finalizat proiectul de spații de cazare dezvoltat în cadrul P3 Bucharest A1. Grad de ocupare de 100%

18 Aprilie 2022   |   BizLawyer

Clădirea are o suprafață construită de aproximativ 2.000 m², cu 63 de camere de cazare mobilate și utilate cu frigider, TV, aer condiționat și wi-fi.

 
 
P3 Logistic Parks (“P3”) a inaugurat, la începutul acestui an, clădirea de spații de cazare pentru personalul angajat din parcul logistic P3 Bucharest A1. Proiectul este localizat în centrul parcului, în imediata apropiere a restaurantului cu auto-servire și, împreună cu acesta, vine să completeze lista de facilități oferite companiilor din cadrul parcului. Ideea care a stat în spatele dezvoltării acestui proiect a venit din nevoia de a întâmpina criza de forță de muncă cu care se confruntă chiriașii. Încă de la inaugurare proiectul a fost un succes, gradul de ocupare fiind de 100%.

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: „Cererea pe segmentul de spații logistice și de depozitare rămâne în continuare dinamică. Așadar, este foarte important, pentru noi ca și dezvoltator, să ne adaptăm cerințelor și nevoilor în continuă schimbare ale partenerilor noștri și să îi susținem în aplanarea problemelor cu care se confruntă din cauza crizei de forță de muncă. Noua facilitate oferă un grad sporit de confort pentru persoanele cazate și sperăm astfel să contribuie și la retenția angajaților pe termen lung. În același timp, mă bucur să văd că inițiativa a fost apreciată și bine primită în rândul clienților și că am reușit astfel să înregistrăm gradul maxim de ocupare chiar înainte de livrare.”


Clădirea are o suprafață construită de aproximativ 2.000 m², cu 63 de camere de cazare mobilate și utilate cu frigider, TV, aer condiționat și wi-fi. La fiecare etaj există o bucătărie și o spălătorie, iar la parter este o zonă socială, cu acces direct la o zonă de recreere special amenajată. Capacitatea totală a unității de cazare este de 252 de persoane, iar unul dintre chiriași este ID Logistics, compania care oferă servicii de logistică  grupului francez Carrefour, care a închiriat o suprafață totală de 687 m2.

Paul Niță, Director General ID Logistics, declară: “Pentru ID Logistics este foarte important să oferim servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri, de aceea oamenii și calitatea mediului de lucru sunt prioritare pentru noi. Echipele alocate fiecărui depozit variază în funcție de volumele operate în fiecare spațiu, iar pentru depozitele din cadrul parcului P3 Bucharest A1 este nevoie de un număr consistent de operatori (produse alimentare cu și fără temperatură controlată, cu rulaje foarte mari).  Avem și noi provocările noastre cu lipsa forței de muncă sau cu retenția angajaților, iar P3 a venit la timp cu această idee de a dezvolta un proiect multifuncțional de spații de cazare și restaurant cu autoservire chiar în cadrul parcului logistic. Noua unitate de cazare se pliază foarte bine pe nevoile noastre, permițând astfel atât creșterea confortului cât și a productivității colegilor cazați acolo. Dincolo de avantajele oferite, ne bucurăm să întâlnim o echipă de profesioniști, deschiși și flexibili, care acordă atenție sporită atât chiriașilor cât și echipelor operaționale din cadrul depozitelor."
 
ID Logistics este un furnizor de servicii logistice înfiinţat în 2001 în Franţa, de către Eric Hemar. Astăzi, compania este prezentă în Europa, Asia, Africa, America de Nord şi de Sud, unde a pătruns prin expansiune directă sau achiziţii de companii. La nivel de grup, businessul a ajuns în 2021 la 1,911 miliarde de euro.
În România, ID Logistics a intrat în 2017, prin câştigarea unei licitaţii pentru Carrefour, pentru operarea  platformei ambient de 65.000 de metri pătraţi. În 2021, ID Logistics România a înregistrat o cifră de afaceri de circa 22 mil. euro,  în creștere cu 18,6% față de anul 2020.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7777 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...