ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Peste 100.000 de români şi-au plătit taxele şi impozitele prin staţiile de plată SelfPay în primele 2 luni

24 Martie 2021   |   Agerpres

Numărul plăţilor de taxe şi impozite realizate în primele două luni ale anului 2021 prin staţiile de plată SelfPay a crescut cu 78% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ponderea cea mai mare fiind deţinută de impozitele pe clădiri, mijloace de transport şi terenuri (47,6%), urmate de taxa pentru parcarea de reşedinţă (38%).

 
 
Mai mult de 100.000 de români au ales în lunile ianuarie şi februarie 2021 staţiile de plată SelfPay pentru plata taxelor şi impozitelor, precum impozitele pe clădiri, impozitele pe terenuri sau pe alte bunuri, taxele de salubrizare, plata parcării de reşedinţă, amenzi, dar şi taxele pentru starea civilă, a anunţat miercuri compania.
 
Numărul plăţilor de taxe şi impozite realizate în primele două luni ale anului 2021 prin staţiile de plată SelfPay a crescut cu 78% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ponderea cea mai mare fiind deţinută de impozitele pe clădiri, mijloace de transport şi terenuri (47,6%), urmate de taxa pentru parcarea de reşedinţă (38%).
 
Plata acestor taxe se poate realiza în cea mai mare reţea naţională de Staţii de Plata self-service, pentru instituţiile care au ales să-şi extindă metodele de colectare către soluţia digitală de plată oferită de SelfPay, astfel încât cetăţenii să nu se mai deplaseze la ghişeele primăriilor: Bucureşti - Sectoarele 4, 5 şi 6, Arad, Sibiu sau Ciugud.
 
Această facilitate permite efectuarea de plăţi în deplină siguranţă pentru cetăţeni, permiţându-le să evite aglomeraţia şi contactul cu alte persoane. Tot ce trebuie să facă o persoană cu domiciliul în zonele teritorial administrative menţionate mai sus, care doreşte să achite taxele şi impozitele, este să meargă la cea mai apropiată Staţie de Plată SelfPay să-şi introducă datele necesare, plata fiind imediat înregistrată.
 
"În ultimii doi ani, prin reţeaua sa de peste 5.500 de Staţii de Plată de tip self-service, SelfPay a devenit un actor tot mai vizibil şi important în procesele de digitalizare a organizaţiilor şi a autorităţilor publice centrale sau locale din România, precum şi în comunităţile în care activează. Soluţia digitală de plată dezvoltată de SelfPay ajută administraţiile locale să devină un partener confortabil în dialogul şi interacţiunea cu cetăţenii prin soluţii digitale de plată performante, sigure şi uşor de accesat, fără să fie nevoie de activităţi de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate. Prin reţeaua de Staţii de Plată SelfPay asigurăm accesul facil tuturor cetăţenilor, indiferent de statutul social si de metodele de plată preferate, la un sistem modern de plată a taxelor şi impozitelor, simplu, rapid şi în siguranţă", a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.
 
Cele peste 5.500 de Staţii de Plată SelfPay, la care este disponibilă această facilitate, sunt amplasate în peste 1.000 de localităţi din ţară şi pot fi găsite în reţele de retail modern precum Profi, Carrefour, Kaufland, Mega Image, în centre comerciale, benzinării, bănci sau în magazine de proximitate, în intervale orare de pâna la 24/7. Dintre acestea, Staţiile de Plată SelfPay amplasate în magazinele de retail modern se numără în topul preferinţelor pentru efectuarea plăţilor de taxe şi impozite în primele luni ale anului (23,5%). Acestea sunt urmate de Staţiile de Plată SelfPay, amplasate în sediile primăriilor sau ale direcţiilor de taxe şi impozite (23%), iar pe locul trei se poziţionează Staţiile de Plată SelfPay amplasate stradal (12%), care sunt urmate de cele din unităţile bancare sau IFN-uri (9%), parcări, centre comerciale, magazine de proximitate, pieţe şi benzinării.
 
SelfPay deţine cea mai mare reţea de Staţii de Plată de tip self-service din România. În prezent, reţeaua SelfPay numără mai mult de 5.500 de Staţii de Plată, cu peste 170 de servicii disponibile. Din 2020, SelfPay este membru al Asociaţiei Române de Fintech, organism care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12130 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...