ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

TotalSoft propune companiilor contractul de muncă digital şi pregăteşte un chatbot pentru eficientizarea departamentelor de resurse umane

10 Septembrie 2019   |   AGERPRES

Asistentul personal de tip chatbot propus de TotalSoft are rolul de a răspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinţe şi alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale angajaţilor.

 
 
TotalSoft dezvoltă un program de asistent personal virtual (chatbot) destinat creşterii productivităţii departamentelor de resurse umane ale companiilor.

Potrivit unui comunicat al companiei de IT, remis marţi, asistentul personal de tip chatbot propus de TotalSoft are rolul de a răspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinţe şi alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale angajaţilor, notează sursa.

Astfel, chatbotul este gândit pentru a oferi angajaţilor informaţii legate de zilele de concediu disponibile sau depunerea unei noi cereri de concediu, fie că este vorba despre concediu de odihnă, medical, fără plată sau despre concediu rezultat în urma unui eveniment deosebit, precum naşterea unui copil sau nuntă, dar şi tot ce ţine de obţinerea aprobărilor necesare pentru munca de acasă.


De asemenea, asistentul personal de tip chatbot al TotalSoft are rolul de a emite automat adeverinţe, pe baza unui formular standard, primind chiar şi număr de înregistrare atunci când este trimis pe email către solicitant, inclusiv datele personale din contractul de muncă putând fi verificate şi actualizate printr-o scurtă discuţie cu un chatbot, precizează compania.

"TotalSoft dezvoltă o aplicaţie automată de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele de HR să îşi crească productivitatea. Aplicaţia va utiliza Machine Learning pentru a simula conversaţia umană pe baza caracterelor introduse în interfaţa de chat. Un element inedit este faptul că transmiterea de mesaje către 'noul asistent virtual' se poate face folosind orice platformă de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack etc.", se menţionează în comunicatul companiei.

Directorul de vânzări al TotalSoft, Mihai Găvan, susţine că acest asistent personal virtual va creşte eficienţa angajaţilor.

"Chatboţii de HR transformă experienţele angajaţilor. Observăm un apetit crescut pentru adoptarea aplicaţiilor de chatbot printre companii. Nu doar că chatboţii cresc eficienţa forţei de muncă, reduc costurile, dar ei contribuie şi la livrarea de experienţe mai bune pentru angajaţi. Iar aceste lucruri sunt posibile datorită dezvoltării tehnologiei de Machine Learning", a declarat Găvan.

Pe de altă parte, TotalSoft anunţă introducerea conceptului de contract electronic de angajare, pentru fluidizarea proceselor şi simplificarea fluxului de angajare din cadrul departamentului de resurse umane.

Astfel, în momentul în care un candidat devine angajat, semnarea contractului de muncă de ambele părţi se poate face cu ajutorul semnăturii electronice, eliminând orice document printat. Din punct de vedere al candidatului, procesul este foarte simplu şi implică doar câteva clic,k-uri în urma unei notificări primite pe email, contractul de muncă semnat electronic de ambele părţi având aceeaşi valoare legală ca şi cel semnat fizic. Această funcţionalitate poate fi replicată pentru toate documentele gestionate de către departamentul de resurse umane.

TotalSoft, companie românească înfiinţată în 1994, este unul dintre cei mai importanţi furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, CRM, DM şi BI) din Europa Centrală.

TotalSoft este furnizorul preferat de soluţii ERP din România şi unul dintre primii 10 furnizori globali de soluţii software pentru industria de leasing. Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP, Charisma HCM şi Charisma CRM, sunt lideri de piaţă în România, cu aplicare în nouă verticale de business: financiar, retail, distribuţie, producţie, servicii, construcţii, agricultură, energie şi medical. În toamna anului 2016, compania TotalSoft a fost achiziţionată de Logo Yazilim AS (Logo), companie de IT din Turcia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18917 / 19939
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
Filip & Company asistă Continental și divizia sa ContiTech în procesul de vânzare a unității de business Original Equipment Solutions către Regent | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Grupul Ion Moș în achiziția brandului românesc Lucas Bites, o etapă importantă în strategia de expansiune a grupului. Echipa de proiect, coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Head of Corporate ̸ M&A)
Din amfiteatru, la boardroom: „Think Ahead! Practice at Filip & Company!” – programul de vară care oferă studenților o experiență multidisciplinară, remunerată, cu proiecte reale, mentorat și evaluare riguroasă. Mai mult de jumătate dintre absolvenții recentelor ediții au devenit avocați stagiari ai firmei | De vorbă cu Cristina Tudoran (partener) și Alexandra Țugui (HR specialist) despre accesul studenților interesați de avocatura de business la o experiență practică autentică în cadrul unei firme de top
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
Kinstellar, local counsel în regiunea CEE pentru GTCR, cumpărătorul Zentiva, într-o tranzacție de 4,1 miliarde euro. Rusandra Sandu (Partner) a coordonat echipa în jurisdicția locală | Kirkland & Ellis și Freshfields au fost lead counsels
Clifford Chance Badea își consolidează practica de Corporate M&A și Real Estate prin recrutarea Flaviei Petcu-Ciurel ca Senior Associate
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
„The Lawyer European Awards 2025” | Trei firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe”: NNDKP, Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. Firma fondată de Octavian Popescu, printre finaliști și în secțiunea ”European litigation team of the year”
Oportunități, provocări și diferențe de abordare - CMS European M&A Outlook 2026 | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: “Europa Centrală și de Est se conturează ca o surpriză pozitivă pe harta investițiilor”. Rodica Manea, Corporate Partner: “Vedem o activitate susținută pe piața locală, iar companiile românești continuă să se adapteze rapid și să valorifice oportunitățile emergente”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...