ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

TotalSoft propune companiilor contractul de muncă digital şi pregăteşte un chatbot pentru eficientizarea departamentelor de resurse umane

10 Septembrie 2019   |   AGERPRES

Asistentul personal de tip chatbot propus de TotalSoft are rolul de a răspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinţe şi alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale angajaţilor.

 
 
TotalSoft dezvoltă un program de asistent personal virtual (chatbot) destinat creşterii productivităţii departamentelor de resurse umane ale companiilor.

Potrivit unui comunicat al companiei de IT, remis marţi, asistentul personal de tip chatbot propus de TotalSoft are rolul de a răspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinţe şi alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale angajaţilor, notează sursa.

Astfel, chatbotul este gândit pentru a oferi angajaţilor informaţii legate de zilele de concediu disponibile sau depunerea unei noi cereri de concediu, fie că este vorba despre concediu de odihnă, medical, fără plată sau despre concediu rezultat în urma unui eveniment deosebit, precum naşterea unui copil sau nuntă, dar şi tot ce ţine de obţinerea aprobărilor necesare pentru munca de acasă.


De asemenea, asistentul personal de tip chatbot al TotalSoft are rolul de a emite automat adeverinţe, pe baza unui formular standard, primind chiar şi număr de înregistrare atunci când este trimis pe email către solicitant, inclusiv datele personale din contractul de muncă putând fi verificate şi actualizate printr-o scurtă discuţie cu un chatbot, precizează compania.

"TotalSoft dezvoltă o aplicaţie automată de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele de HR să îşi crească productivitatea. Aplicaţia va utiliza Machine Learning pentru a simula conversaţia umană pe baza caracterelor introduse în interfaţa de chat. Un element inedit este faptul că transmiterea de mesaje către 'noul asistent virtual' se poate face folosind orice platformă de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack etc.", se menţionează în comunicatul companiei.

Directorul de vânzări al TotalSoft, Mihai Găvan, susţine că acest asistent personal virtual va creşte eficienţa angajaţilor.

"Chatboţii de HR transformă experienţele angajaţilor. Observăm un apetit crescut pentru adoptarea aplicaţiilor de chatbot printre companii. Nu doar că chatboţii cresc eficienţa forţei de muncă, reduc costurile, dar ei contribuie şi la livrarea de experienţe mai bune pentru angajaţi. Iar aceste lucruri sunt posibile datorită dezvoltării tehnologiei de Machine Learning", a declarat Găvan.

Pe de altă parte, TotalSoft anunţă introducerea conceptului de contract electronic de angajare, pentru fluidizarea proceselor şi simplificarea fluxului de angajare din cadrul departamentului de resurse umane.

Astfel, în momentul în care un candidat devine angajat, semnarea contractului de muncă de ambele părţi se poate face cu ajutorul semnăturii electronice, eliminând orice document printat. Din punct de vedere al candidatului, procesul este foarte simplu şi implică doar câteva clic,k-uri în urma unei notificări primite pe email, contractul de muncă semnat electronic de ambele părţi având aceeaşi valoare legală ca şi cel semnat fizic. Această funcţionalitate poate fi replicată pentru toate documentele gestionate de către departamentul de resurse umane.

TotalSoft, companie românească înfiinţată în 1994, este unul dintre cei mai importanţi furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, CRM, DM şi BI) din Europa Centrală.

TotalSoft este furnizorul preferat de soluţii ERP din România şi unul dintre primii 10 furnizori globali de soluţii software pentru industria de leasing. Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP, Charisma HCM şi Charisma CRM, sunt lideri de piaţă în România, cu aplicare în nouă verticale de business: financiar, retail, distribuţie, producţie, servicii, construcţii, agricultură, energie şi medical. În toamna anului 2016, compania TotalSoft a fost achiziţionată de Logo Yazilim AS (Logo), companie de IT din Turcia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19316 / 20338
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Wolf Theiss a asistat Rheinmetall în legătură cu semnarea unui acord de înființare a unui joint venture cu Pirochim Victoria
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...