Aegon România înregistrează o creștere de 24% în prima jumătate din 2019
19 August 2019 BizLawyer
“Piața asigurărilor de viață continuă să crească, dar ritmul este încă lent, românii fiind în continuare mai interesați să își asigure bunurile, decât sănătatea sau viața”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
| |
|
Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România |
Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, a încheiat primul semestru (S1) din 2019 cu un volum de 54,9 milioane lei al primelor brute subscrise din activitatea de bancassurance cu partenerii actuali, în creștere cu 24% față de S1 2018, când valoarea acestor prime s-a situat la 44,1 milioane lei.
Conform parcursului companiei din primele șase luni din 2019 și a contextului actual al pieței, se așteaptă ca, până la finele anului în curs, valoarea cumulată a primelor brute subscrise să atingă 100 milioane lei. Reprezentanții Aegon România estimează că piața locală a asigurărilor de viață s-a majorat cu aproximativ 8% în S1 2019, față de aceeași perioadă a anului trecut, după ce în primul trimestru al anului în curs, creșterea raportată de ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară) fusese de 8,75%.
Conform parcursului companiei din primele șase luni din 2019 și a contextului actual al pieței, se așteaptă ca, până la finele anului în curs, valoarea cumulată a primelor brute subscrise să atingă 100 milioane lei. Reprezentanții Aegon România estimează că piața locală a asigurărilor de viață s-a majorat cu aproximativ 8% în S1 2019, față de aceeași perioadă a anului trecut, după ce în primul trimestru al anului în curs, creșterea raportată de ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară) fusese de 8,75%.
Valoarea plasamentelor în S1 2019 a fost de circa 340,5 milioane lei, mai mare cu 8%, în comparație cu cele 315,3 milioane lei raportate pentru aceeași perioadă a anului trecut. Indemnizațiile pentru evenimentele asigurate (daune) au fost de 901 mii lei, comparativ cu nivelul înregistrat în S1 2018, când s-au plătit daune de aproximativ 1,2 milioane lei. Indemnizațiile pentru polițele ajunse la finalul perioadei contractuale (beneficiile de maturitate și anuitățile) s-au situat, în prima jumătate a anului, la 3,2 milioane lei, în ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, când valoarea raportată a fost de 3,09 milioane lei.
“Piața asigurărilor de viață continuă să crească, dar ritmul este încă lent, românii fiind în continuare mai interesați să își asigure bunurile, decât sănătatea sau viața. Totuși, direcția ascendentă a pieței, care se reflectă și în rezultatele pe care le-am avut în primul semestru, mă face să fiu încrezătoare că vom reuși să creștem numărul de asigurări care se încheie anual în România. Tocmai de aceea, ne implicăm în campanii de educaţie financiară şi de conştientizare a beneficiilor reale ale unei asigurări de viaţă cu economisire”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
În plus, una dintre principalele preocupări ale Aegon este de a înţelege cât mai în profunzime profilul clienţilor şi motivele pentru care o parte dintre români nu au ales încă să încheie o asigurare de viaţă. Tocmai de aceea, compania a realizat, recent, un studiu în parteneriat cu Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, pentru a identifica, printre altele, principalele caracteristici psiho-culturale ale românilor care pot acționa ca bariere sau oportunități pentru creșterea gradului de penetrare a asigurărilor de viață pe piața autohtonă. Studiul s-a desfășurat prin intermediul a 12 focus-grupuri formate în Cluj-Napoca, Iași și București, precum și prin chestionarea online a peste 1.000 de persoane. Rezultatele acestui studiu stau acum la baza deciziilor Aegon de îmbunătăţire a produselor şi a serviciilor pe care le oferă clienţilor.
“Aegon traversează o perioadă bună, care succede unei serii de schimbări benefice și în care ne vom concentra și mai mult pe creștere, pe îmbunătățirea produselor pe care le avem și pe dezvoltarea de servicii noi, prin care să le fim alături clienților noștri. Ne dorim să-i ajutăm în continuare să-și asigure un viitor financiar solid și, desigur, să atragem clienți noi. În ceea ce privește piața locală, o țintă majoră pentru Aegon este umanizarea discursului, simplificarea procesului de încheiere a unei asigurări, dar şi a procesului de administrare a acesteia”, a mai punctat Sînziana Maioreanu.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 8103 / 9057 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





