ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Deloitte și FintechOS, partenere în transformarea digitală a CEC Bank

30 Martie 2020   |   BizLawyer

Pachetul „Bun Venit!”, lansat de curând de CEC Bank, poate fi accesat 100% online cu ajutorul unei soluții dezvoltate în cadrul unui parteneriat strategic Deloitte-FintechOS

 
 
 Deloitte România și FintechOS au creat și implementat soluția tehnică a pachetului „Bun Venit!", pe care CEC Bank a integrat-o cu sistemele proprii lansând astfel, în luna martie, un proiect amplu de digitalizare a produselor și serviciilor oferite clienților din România și de peste hotare. „Bun Venit!" poate fi accesat 100% online și include cont curent, card de debit și acces la serviciul Mobile Banking. Acest proiect este printre primele finalizate în cadrul parteneriatul strategic dintre Deloitte România și FintechOS, prin care cele două entități oferă instituțiilor financiare soluții de transformare digitală și de automatizare a proceselor de business.

„Accesul la servicii bancare este esențial pentru public și pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanță, fără deplasări la ghișeele băncii și fără hârtii este un proiect esențial pentru CEC Bank și poate contribui la creșterea incluziunii financiare, în condițiile în care peste 90% dintre români au acces la internet de pe mobil. Ne bucurăm că, pe lângă serviciile bancare la distanță pe care le aveam deja în portofoliu - Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon – acum, le dăm posibilitatea românilor din țară și din diaspora să devină clienți CEC Bank, 100% online”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte director general al CEC Bank.


Soluția tehnică folosită permite clienților să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit și serviciul Mobile Banking. Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligență artificială pentru recunoașterea datelor și recunoaștere facială, precum și apel video cu angajați ai băncii. Contractul este finalizat cu ajutorul semnăturii electronice calificate, după care banca îl trimite prin e-mail clientului. Deschiderea contului curent din cadrul pachetului „Bun Venit!" și accesul la Mobile Banking se realizează imediat după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul este emis și trimis prin poștă la adresa indicată de client.

„În contextul actual, în care mobilitatea oamenilor este limitată pe fondul pandemiei de COVID-19, nevoia de soluții tehnice care să ofere acces digital de la distanță la servicii financiare este mai mare decât oricând. Băncile și asigurătorii din România au făcut progrese admirabile în acest sens, însă, în prezent, mai mult de jumătate dintre jucători încă nu oferă posibilitatea deschiderii de la distanță a unui pachet de servicii bancare, care să includă cont curent, card de debit asociat și mobile banking”, a declarat Vladimir Aninoiu, Director Tehnologie în cadrul practicii de Consultanță a Deloitte România.

„Pentru toate companiile este important, acum, să asigure continuitatea businessului. Noi suntem alături de clienții noștri, 24 de ore din 24, pentru a identifica rapid cele mai potrivite soluții, adaptate la situația actuală, cu impact pe termen lung. Suntem bucuroși să dezvoltăm tehnologia viitorului și să o aducem accelerat în prezent”, a declarat Teodor Blidăruş, CEO FintechOS.

În cadrul parteneriatului strategic Deloitte-FintechOS, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță a Deloitte România gestionează procesul de personalizare și de implementare de soluții de transformare digitală bazate pe tehnologia FintechOS. Tehnologia creată de FintechOS le permite băncilor și companiilor de asigurări să îmbunătățească experiența clienților, oferindu-le o interacțiune complet digitală prin automatizarea inteligentă a proceselor, precum și produse și servicii hiper-personalizate.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7008 / 8991
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Cum arată practica de Concurență de la NNDKP: anvergură și consistență, echipă compactă, dar profund specializată, disciplină procedurală și gândire strategică. Pe prima bandă a ghidurilor juridice internaționale, semn că performanța nu este episodică, ci rezultatul unei culturi profesionale care asigură calitate, ritm și claritate în mandate complexe | De vorbă cu Anca Diaconu (Partener) și Oana Popescu-Mitricoaia (Senior Associate) despre munca avocaților în proiecte în care miza, presiunea de timp și finețea analizei fac diferența
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
ANALIZĂ | Cum a răspuns România acuzațiilor aduse de Nova Group Investments la ICSID: Tribunalul arbitral a respins teza „campaniei coordonate”, dar a penalizat statul pentru „retorica ofensivă”. România a câștigat cauza pe fond, dar a fost sancționată simbolic prin soluția pe costuri, pentru maniera în care și-a condus apărarea
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Cum lucrează una dintre cele mai performante echipe de Concurență de pe piața locală și care sunt particularitățile ce o diferențiază | O discuție cu Manuela Guia (Managing Partener GNP Guia Naghi & Partners) și Otilia Vîlcu (Partener), despre munca avocaților pe toată plaja serviciilor de concurență, standarde înalte și modul în care operează astfel încat să asigure clienților siguranță, claritate, robustețe probatorie și soluții care trec testul autorităților și al instanțelor
România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...