ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul Grampet, controlat de Gruia Stoica, lansează un transport feroviar special pentru importurile de echipamente din China

31 Martie 2020   |   BizLawyer

În funcţie de comenzi, volumul de marfă şi numărul de containere implicat, operatorul va definitiva detaliile logistice, inclusiv punctul de plecare al acestui transport special cu destinaţia România.

 
 
Grupul feroviar şi operator logistic privat Grampet lansează un transport feroviar pentru companiile româneşti care realizează importuri de materiale şi echipamente medicale din China, prin proiectul Trenul Solidarităţii Româneşti, în contextul pandemiei de coronavirus, conform unui comunicat remis marţi spre difuzare.

"Această criză a bulversat enorm industria de transport, aducând blocaje pe aproape toate căile de transport - naval, aerian şi rutier, precum şi creşteri exponenţiale de costuri. În condiţiile în care foarte multe materiale şi echipamente medicale necesare combaterii COVID-19 sunt aduse din China, Grupul Grampet poate să faciliteze aceste importuri rapid, pe cale feroviară, datorită relaţiilor comerciale pe care le-a construit în timp cu această parte a lumii şi a parteneriatelor pe care le are ca membru în Asociaţia de Transport Internaţional Trans-Caspica, parte din proiectul Noul Drum al Mătăsii", spune Gruia Stoica, preşedintele grupului Grampet.


Potrivit reprezentanţilor grupului, companiile interesate să folosească această formă de transport pot obţine detalii operaţionale şi financiare despre Trenul Solidarităţii Româneşti la office@grampetlogistics.eu. În funcţie de comenzi, volumul de marfă şi numărul de containere implicat, operatorul va definitiva detaliile logistice, inclusiv punctul de plecare al acestui transport special cu destinaţia România.

Grampet a fost înfiinţat în urmă cu aproape 20 de ani şi este prima multinaţională fondată în România şi cel mai mare grup feroviar şi operator logistic privat din Europa de Sud-Est. Structura sa de companii acoperă întregul lanţ de soluţii şi produse de transport feroviar: servicii de transport feroviar marfă, construcţii, reparaţii şi modernizarea materialului rulant, producţia de piese de schimb, închiriere de material rulant, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum şi soluţii inovatoare de IT pentru operatorii feroviari.

Compania sa fanion - Grup Feroviar Român (GFR), este cel mai mare operator privat feroviar din România. În prezent, peste 20% din trafic este internaţional, GFR oferind clienţilor săi soluţii logistice complexe. GFR este membră a tuturor organizaţiilor internaţionale reprezentative şi are acorduri de colaborare atât cu operatorii feroviari de stat (BDZ Cargo, UZ, CFM, PKP Cargo, ZK, RCH, HZ Cargo, ZBIH), cât şi cu operatorii feroviari privaţi din Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Polonia, Austria şi Germania.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 229 / 33411
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Nouă avocați români au intrat anul acesta în Legal 500 Hall of Fame. Trei sunt de la NNDKP, ceilalți de la ZRVP, RTPR, TZA și alte trei firme de avocați. Ce calități evidențiază ghidul juridic pentru fiecare dintre aceștia
Mai multe proiecte de drept bancar ̸ financiar și M&A vor fi reluate sau demarate în viitorul apropiat. Laura Rudnyanszky, Legal Officer pentru România - Teleperformance Group: Departamentul juridic va rămâne solicitat la maximum în perioada urmatoare, ca urmare a reluării activității economice de către majoritatea clienților noștri din toată lumea
Raluca Năstase s-a alăturat RTPR pe poziția de Partener. Costin Tărăcilă (Managing Partner): Venirea Ralucăi reflectă strategia noastră de a consolida practica de real estate și de a atrage avocați dintre cei mai talentați și apreciați
Povestea fascinantă a unui avocat român stabilit în Germania. Pe ruta profesională București-Viena-Heidelberg, alături de Michaela Braun Noviello și câteva considerații despre sistemele de învățământ, modul de lucru, relațiile profesionale, practica și proiectele de extindere în Viena și Cluj
Cum trec departamentele juridice ale marilor companii prin criza medicală. Cristina Costache, Legal Manager Strauss România: Echipa nu a cedat presiunii și s-a comportat de o manieră ireproșabilă
Grupul E-INFRA a dus la capăt mai multe proiecte de infrastructură la care s-a lucrat intens în ultimele luni. Adina Calfa, Group General Counsel: Diferența pe care o câștigăm în experiența de management în perioada aceasta este aceea pe care o câștigă un pilot după ce a traversat o furtună și a aterizat forțat pe o autostradă
Frații Micula câștigă și continuă ofensiva legală împotriva statului român în instanțele americane pentru recunoașterea unei datorii de 356 mil. $. Ei cer României să achite și onorariile avocațiale, la nivel de 675 $ pentru un partener și 175 $ pentru un legal assistant
Ciprioții de la EP Wind Project (Rom) Six Ltd. cheamă România la arbitraj. Ministerul Economiei trebuie să aleagă consorțiul care se va ”bate” la ICSID cu avocații King & Spalding
Schoenherr lansează ghidul regional „Finanțarea startup-urilor”
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Consultanță
In-houseLegal.ro | Consilierii juridici din companii au continuat să ofere asistență juridică pentru activitatea uzuală, însă au adaugat și noi proiecte specifice stării de urgență. Dr. Sabin Taclit, Legal Manager NextGen: În domeniul telecomunicatiilor proiectele au continuat, în paralel cu demersurile de adaptare la reglementările impuse
Avocatura penalistă este și va rămâne un “sport de contact” direct, atât cu clientul, cât și cu organele judiciare. Gabriel Albu, Managing Partner Albu-Legal: Pentru viitor anticipăm o creștere substanțială a volumului de activitate, astfel încât ne punem problema măririi echipei
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...