ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul Hornbach a înregistrat o creştere a vânzărilor de 7,8%, în primele nouă luni din 2019

13 Ianuarie 2020   |   AGERPRES

Hornbach şi-a majorat rezultatul operaţional EBIT ajustat cu elemente neoperative cu 33%, ajungând la 240,2 milioane de euro, iar rezultatul per acţiune al holdingului se află, după nouă luni, la 8,02 euro faţă de 6,26 euro, în anul precedent.

 
 
Grupul Hornbach a raportat, în primele nouă luni din 2019, o creştere cu 7,8% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, precum şi o cifră de afaceri mai mare cu 7,5%, până la circa 3,5 miliarde de euro.

În primele nouă luni ale exerciţiului financiar 2019/20 (1 martie - 30 noiembrie 2019), grupul Hornbach (Hornbach Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 7,8%, ajungând la 3,745 miliarde de euro, faţă de anul precedent când suma se ridica la 3,475 miliarde de euro.

Astfel, grupul Hornbach şi-a majorat rezultatul operaţional EBIT ajustat cu elemente neoperative cu 33%, ajungând la 240,2 milioane de euro, iar rezultatul per acţiune al holdingului se află, după nouă luni, la 8,02 euro faţă de 6,26 euro, în anul precedent.


Cifra de afaceri a celui mai mare subgrup operativ Hornbach Baumarkt AG (comerţ cu amănuntul DIY) s-a majorat cu 7,5%, până la 3,499 miliarde de euro. În acest context, magazinele de materiale de construcţii şi grădinărit au înregistrat, în primele nouă luni, un salt al cifrei de afaceri de 7,1%, în comparaţie cu creşterea de 3,8%, în aceeaşi perioadă din 2018.

"Cifra de afaceri a magazinelor de materiale de construcţii Hornbach de pe piaţa din Germania şi a magazinului online a crescut, în primele trei trimestre din 2019/20, cu 5,6%, ajungând la 1.782,1 milioane de euro (anul precedent 1.687,7 milioane euro). Cifra de afaceri în Germania a crescut cu 6,2% (anul precedent 1,6%), la o suprafaţă de vânzare comparabilă. În cele opt ţări din restul Europei, cifra de afaceri a crescut cu 9,5%, ajungând la 1.717,2 milioane euro (anul precedent 1.568,3 milioane euro). Ponderea vânzărilor magazinelor din afara Germaniei la totalul cifrei de afaceri a subgrupului Hornbach Baumarkt AG s-a majorat de la 48,2% la 49,1%. Cifra de afaceri din restul Europei a crescut cu 8,1% (anul precedent 6,3%), la o suprafaţă de vânzare comparabilă şi eliminând efectele cursului valutar", se arată în comunicatul companiei.

Fondată în anul 1877, Hornbach deţine 159 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit, în nouă ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveţia, Suedia, Slovacia şi România), dintre care şase în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 729 / 33544
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Radu și Asociații SPRL, în colaborare cu EY România, obțin o nouă decizie importantă pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene privind dreptul nerezidenților de a obține rambursarea TVA
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
Dr. Constantin BRÂNZAN, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu peste 40 de ani de experiență în magistratură, se alătură echipei POPESCU & ASOCIAȚII
Legea mărcilor a fost modificată | Care vor fi efectele aplicării noilor norme și cum se va asigura securitatea juridică și protecția drepturilor conferite titularilor de mărcile înregistrate. Cele mai importante prevederi, explicate de echipa Simion & Baciu
Cum a trecut prin perioada de lockdown un creator de produse Legal-Tech și ce tendințe a observat în rândul clienților-avocați. George Bărcun, SoftVenture: Singura schimbare pentru noi a fost lipsa prânzului comun și a conversațiilor aferente. Firmele de avocatură au avut o abordare foarte matură și profesionistă. În ultima lună am observat o revitalizare generală și mai mult optimism
Avocații Wolf Theiss estimează o creștere de cca. 20% pe segmentul litigiilor, anul acesta. Ligia-Cecilia Popescu, Partener: Mandate noi s-au concretizat în mai multe domenii. O sursă importantă de litigii și, în special, arbitraje, vor continua să fie proiectele de infrastructură mare, minerit, fiscal și achizițiile publice în domeniul industrial
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
Bondoc & Asociații își consolidează echipa prin două promovări și o nouă adiție
Cătălin Oroviceanu (ex-KPMG Law) s-a alăturat firmei de private equity Sarmis Capital. El a devenit partener în fondul înființat de Cezar Scarlat, cu care a colaborat la Abris Capital
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...