Grupul Hornbach a înregistrat o creştere a vânzărilor de 7,8%, în primele nouă luni din 2019
13 Ianuarie 2020 AGERPRES
Hornbach şi-a majorat rezultatul operaţional EBIT ajustat cu elemente neoperative cu 33%, ajungând la 240,2 milioane de euro, iar rezultatul per acţiune al holdingului se află, după nouă luni, la 8,02 euro faţă de 6,26 euro, în anul precedent.
Grupul Hornbach a raportat, în primele nouă luni din 2019, o creştere cu 7,8% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, precum şi o cifră de afaceri mai mare cu 7,5%, până la circa 3,5 miliarde de euro.
În primele nouă luni ale exerciţiului financiar 2019/20 (1 martie - 30 noiembrie 2019), grupul Hornbach (Hornbach Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 7,8%, ajungând la 3,745 miliarde de euro, faţă de anul precedent când suma se ridica la 3,475 miliarde de euro.
Astfel, grupul Hornbach şi-a majorat rezultatul operaţional EBIT ajustat cu elemente neoperative cu 33%, ajungând la 240,2 milioane de euro, iar rezultatul per acţiune al holdingului se află, după nouă luni, la 8,02 euro faţă de 6,26 euro, în anul precedent.
În primele nouă luni ale exerciţiului financiar 2019/20 (1 martie - 30 noiembrie 2019), grupul Hornbach (Hornbach Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 7,8%, ajungând la 3,745 miliarde de euro, faţă de anul precedent când suma se ridica la 3,475 miliarde de euro.
Astfel, grupul Hornbach şi-a majorat rezultatul operaţional EBIT ajustat cu elemente neoperative cu 33%, ajungând la 240,2 milioane de euro, iar rezultatul per acţiune al holdingului se află, după nouă luni, la 8,02 euro faţă de 6,26 euro, în anul precedent.
Cifra de afaceri a celui mai mare subgrup operativ Hornbach Baumarkt AG (comerţ cu amănuntul DIY) s-a majorat cu 7,5%, până la 3,499 miliarde de euro. În acest context, magazinele de materiale de construcţii şi grădinărit au înregistrat, în primele nouă luni, un salt al cifrei de afaceri de 7,1%, în comparaţie cu creşterea de 3,8%, în aceeaşi perioadă din 2018.
"Cifra de afaceri a magazinelor de materiale de construcţii Hornbach de pe piaţa din Germania şi a magazinului online a crescut, în primele trei trimestre din 2019/20, cu 5,6%, ajungând la 1.782,1 milioane de euro (anul precedent 1.687,7 milioane euro). Cifra de afaceri în Germania a crescut cu 6,2% (anul precedent 1,6%), la o suprafaţă de vânzare comparabilă. În cele opt ţări din restul Europei, cifra de afaceri a crescut cu 9,5%, ajungând la 1.717,2 milioane euro (anul precedent 1.568,3 milioane euro). Ponderea vânzărilor magazinelor din afara Germaniei la totalul cifrei de afaceri a subgrupului Hornbach Baumarkt AG s-a majorat de la 48,2% la 49,1%. Cifra de afaceri din restul Europei a crescut cu 8,1% (anul precedent 6,3%), la o suprafaţă de vânzare comparabilă şi eliminând efectele cursului valutar", se arată în comunicatul companiei.
Fondată în anul 1877, Hornbach deţine 159 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit, în nouă ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveţia, Suedia, Slovacia şi România), dintre care şase în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7394 / 9016 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





