Investiție într-un business în Educație. Marele pariu al omului de afaceri Ovidiu Atanasiu
11 Iulie 2019 BizLawyer
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani).
| |
Rezultatele de la Bacalaureat de anul acesta (promovabilitate de 67,2%), printre cele mai slabe din ultimii ani, demonstrează că statul român are o mare problemă de viziune atunci când vine vorba de Educație. Există totuși antreprenori care văd Educația ca pe o investiție bună și de viitor. Cu o experiență de peste 27 de ani în business, Ovidiu Atanasiu, alături de cei 3 asociați ai săi, a pus în 2016 bazele Success Academy, singura școală din România care pleacă de la cerințele specifice ale mediului de business și completează orice traseu educațional ales de cursant în școala clasică. Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de aproape 800.000 de lei.
În primul an de activitate, cifra de afaceri generată de Success Academy a fost de 200.000 de lei și a crescut constant: 326.000 de lei în 2017, 462.000 de lei în 2018, iar în primele șase luni ale acestui an a ajuns deja la 395.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut de asemenea o evoluție crescătoare, de la 10% în primul an la 17% în cel de-al doilea și 24% în al treilea an, profitul din anul 2019 urmând a fi reinvestit.
În primul an de activitate, cifra de afaceri generată de Success Academy a fost de 200.000 de lei și a crescut constant: 326.000 de lei în 2017, 462.000 de lei în 2018, iar în primele șase luni ale acestui an a ajuns deja la 395.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut de asemenea o evoluție crescătoare, de la 10% în primul an la 17% în cel de-al doilea și 24% în al treilea an, profitul din anul 2019 urmând a fi reinvestit.
„În acest moment, ne gândim doar la consolidare, dar în viitor am vrea să ne implicam mai mult în zona de incubare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
În cei aproape patru ani de la înființare, la Success Academy au fost pregătiți peste 400 de copii. „Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află, punctual, ce au de îmbunătățit. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi îi vrem curajoși, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească”, spune Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și, în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce se facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru mediul de business. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant și conștient și de traineri foarte bine pregătiți.
În acest moment, la Success Academy sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Alți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Mărimea câștigurilor obținute de traineri depinde de sesiunile de training pe care le livrează. De exemplu, un trainer care susține într-o zi trei sesiuni de câte două ore fiecare, adică 8 zile full (cursurile se desfășoară în weekend), poate câștiga 1.680 de euro într-o lună.
Ovidiu Atanasiu (foto) este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 8162 / 8994 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
IAM Global Leaders 2026 | 13 români, printre care Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Alina Tugearu (ZRVP) și Răzvan Dincă (RD&A) au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul brevetelor, la nivel global. Prin ce s-au remarcat aceștia și cum îi văd clienții
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Cum arată practica de Concurență de la NNDKP: anvergură și consistență, echipă compactă, dar profund specializată, disciplină procedurală și gândire strategică. Pe prima bandă a ghidurilor juridice internaționale, semn că performanța nu este episodică, ci rezultatul unei culturi profesionale care asigură calitate, ritm și claritate în mandate complexe | De vorbă cu Anca Diaconu (Partener) și Oana Popescu-Mitricoaia (Senior Associate) despre munca avocaților în proiecte în care miza, presiunea de timp și finețea analizei fac diferența
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
ANALIZĂ | Cum a răspuns România acuzațiilor aduse de Nova Group Investments la ICSID: Tribunalul arbitral a respins teza „campaniei coordonate”, dar a penalizat statul pentru „retorica ofensivă”. România a câștigat cauza pe fond, dar a fost sancționată simbolic prin soluția pe costuri, pentru maniera în care și-a condus apărarea
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Cum lucrează una dintre cele mai performante echipe de Concurență de pe piața locală și care sunt particularitățile ce o diferențiază | O discuție cu Manuela Guia (Managing Partener GNP Guia Naghi & Partners) și Otilia Vîlcu (Partener), despre munca avocaților pe toată plaja serviciilor de concurență, standarde înalte și modul în care operează astfel încat să asigure clienților siguranță, claritate, robustețe probatorie și soluții care trec testul autorităților și al instanțelor
România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





