ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ionuţ Baciu şi Cosmin Tudor, numiţi în managementul PAID România

11 Decembrie 2019   |   AGERPRES

”Facem tot ce ţine de noi pentru ca acest sistem de protecţie financiară să funcţioneze în România", a declarat directorul general al PAID România, Nicoleta Radu.

 
 
PAID, Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale din România, compania care gestionează asigurările obligatorii de locuinţă, are un nou director financiar, Ionuţ Baciu, şi un nou director de dezvoltare, Cosmin Tudor.

"Cu expertiza şi profesionalismul lor, Ionuţ şi Cosmin vin să completeze echipa de management a PAID România şi avem încredere că, împreună, vom duce la îndeplinire proiecte importante care să susţină misiunea companiei noastre. După ce ne-am asigurat că PAID România este cât se poate de solidă din punct de vedere financiar, ne concentrăm acum pe următoarea etapă: dezvoltarea tuturor canalelor de distribuţie care au capacitatea de a creşte acoperirea prin asigurare a fondului locativ din România. Este evident că există deficienţe în aplicarea legii asigurării obligatorii a locuinţei, însă nu putem aştepta ca problemele să se rezolve de la sine. Facem, aşadar, tot ce ţine de noi pentru ca acest sistem de protecţie financiară să funcţioneze în România", a declarat directorul general al PAID România, Nicoleta Radu.


Conform unui comunicat de presă al PAID, remis miercuri AGERPRES, Ionuţ Baciu este un specialist cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul financiar, dintre care 19 în sectorul asigurărilor. Printre proiectele implementate de noul director financiar al PAID România în companiile în care a activat anterior se menţionează: soluţii ERP (Enterprise Resource Planning), centralizarea activităţilor de contabilitate şi trezorerie, implementarea de soluţii de administrare a creanţelor, proiectarea şi implementarea unei soluţii unice de administrare a inspecţiilor de risc etc.

"Consider că pot contribui la eforturile echipei PAID de optimizare a proceselor interne, asigurând dezvoltarea unei infrastructuri şi a unor fluxuri operaţionale care să poată răspunde, în orice moment, unor vârfuri de activitate. Rolul PAID este unul extrem de important şi sensibil prin caracterul lui social. De aceea, este absolut necesar ca totul să funcţioneze impecabil, atât în perioadele liniştite, dar mai ales în cazul producerii unor evenimente naturale catastrofale", a afirmat Ionuţ Baciu.

Cosmin Tudor activează în piaţa asigurărilor de peste 20 de ani, acoperind, în tot acest timp, domenii diverse: vânzări directe, vânzări prin agenţi, bancassurance, cea mai importantă contribuţie având-o însă dezvoltarea vânzărilor prin brokeri.

Din 2009, a ocupat mai multe poziţii de senior management (director regional brokeri & corporate, director zonal vânzări), iar din 2017 a organizat şi a condus direcţia de vânzări brokeri locali a unui asigurător de top din România - o structură inovativă şi de succes bazată pe specializarea în suportul tehnic acordat şi relaţionarea cu brokerii.

"Sunt convins că experienţa acumulată în managementul vânzării prin multiple canale este potrivită pentru strategia de dezvoltare a PAID şi că vom reuşi să creştem gradul de cuprindere în asigurare a fondului locativ din România. Aceasta este o misiune de care suntem mândri şi care are un imens impact social", a declarat, la rândul său, Cosmin Tudor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6372 / 7916
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...