ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

easySales îşi propune să atragă fonduri de 350.000 E prin listarea unor acţiuni. 7X Capital este investitor principal

26 Aprilie 2021   |   Agerpres

Până în 2022, compania vizează şi integrarea cu Amazon, Ebay şi Allegro. Odată cu noua rundă de finanţare, compania se apropie de obiectivele anului 2024 - venituri lunare de peste 1,5 milioane de euro, pentru o prezenţă internaţională.

 
 
Soluţia de automatizare şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales va demara, în 6 mai, o rundă de finanţare, prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink, cu scopul de a atrage 350.000 de euro, sub forma unui împrumut convertibil, în schimbul a 8,05% din acţiuni, potrivit unui comunicat.
 
"Platforma easySales uşurează munca comercianţilor, indiferent de nivelul de pregătire tehnică, care vor să îşi extindă produsele pe multiple canale de vânzare, precum: eMag, Cel, Elefant, Okazii, Dealwise şi TeamDeals, cărora li s-a adăugat, recent, şi Vivre - retailer online de mobilă şi decoraţiuni", se menţionează în comunicat.
 
Până în 2022, compania vizează şi integrarea cu Amazon, Ebay şi Allegro. Odată cu noua rundă de finanţare, compania se apropie de obiectivele anului 2024 - venituri lunare de peste 1,5 milioane de euro, pentru o prezenţă internaţională.
 
"Cu suma de 350.000 de euro, ne vom consolida poziţia în România, ne vom extinde portofoliul de clienţi pe piaţa locală şi vom creşte echipa, pentru expansiune regională şi europeană. Am deschis deja biroul din Bulgaria şi am şi numit un Country Manager, în persoana domnului Pavel Penchev, co-acţionar easySales, care deja a dezvoltat şi instruit o echipă funcţională, în Ruse", a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
 
Potrivit sursei citate, 7X Capital este investitor principal în noua rundă de finanţare, cu un pachet în valoare de 50.000 de euro. Alături de investitorii prezenţi, s-a alăturat recent şi Mircea Căpăţână, cofondator şi Business Development Manager în cadrul furnizorului de servicii de facturare inteligentă SmartBill, chiar una dintre opţiunile de facturare integrate în cadrul platformei easySales.
 
Totodată, easySales a încheiat anul trecut cu afaceri de aproximativ 150.000 de euro.
 
Reprezentanţii companiei susţin că ţintele pentru anul în curs sunt de triplare a numărului de clienţi, până la 500, dar şi de atingere a veniturilor recurente anuale de peste 300.000 de euro. Până în acest moment, prin intermediul easySales au fost procesate comenzi în sumă de 68 de milioane de euro iar numărul de clienţi a crescut, anul trecut, de până la 6 ori, faţă de 2019.
 
"Clienţii din portofoliu au listat un număr de peste 3 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 596.000 facturi şi 622.000 documente de livrare în mod automatizat şi au tradus 119.000 documentaţii de produse", se mai spune în comunicat.
 
Până în prezent, dezvoltarea easySales, fondată de Ciprian şi Iulian Cazacu, a implicat investiţii de aproximativ 350.000 de euro. Platforma conectează fluid şi automatizează procesele de listare şi vânzare pe cele mai importante platforme tip marketplace, ce oferă deschidere spre noi pieţe şi nişe de clienţi.
 
De asemenea, easySales este o platformă B2B şi un start-up în creştere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerţul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3909 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...