Musk, mesaje pe Twitter cu Dragoș Stanca: Sper să deschidem curând reprezentanță Tesla în România
11 Septembrie 2019 MEDIAFAX
Întrebat de MEDIAFAX ce l-a determinat să îi scrie acest mesaj lui Elon Musk, Dragoș Stanca a vorbit despre tehnica numită real-time marketing.
Miliardarul Elon Musk, fondatorul companiilor Tesla și SpaceX, a sugerat că va fi deschisă în curând în România o reprezentanță Tesla, răspunzând astfel unei întrebări puse în acest sens, pe Twitter, de antreprenorul român Dragoș Stanca, care l-a și invitat la UPGRADE 100.
Dragoș Stanca, fondator UPGRADE 100, festivalul regional dedicat transformării digitale și comunicării online, lansat în București în anul 2012, sub numele inițial iCEE.fest, i-a adresat lui Musk invitația de a participa la evenimentul creat de el.
Totodată, Stanca l-a întrebat despre planurile companiei Tesla în regiune, iar Musk a răspuns că speră "să deschidă curând în România" o reprezentanță.
Întrebat de MEDIAFAX ce l-a determinat să îi scrie acest mesaj lui Elon Musk, Dragoș Stanca a vorbit despre tehnica numită real-time marketing.
Dragoș Stanca, fondator UPGRADE 100, festivalul regional dedicat transformării digitale și comunicării online, lansat în București în anul 2012, sub numele inițial iCEE.fest, i-a adresat lui Musk invitația de a participa la evenimentul creat de el.
Totodată, Stanca l-a întrebat despre planurile companiei Tesla în regiune, iar Musk a răspuns că speră "să deschidă curând în România" o reprezentanță.
Întrebat de MEDIAFAX ce l-a determinat să îi scrie acest mesaj lui Elon Musk, Dragoș Stanca a vorbit despre tehnica numită real-time marketing.
"În cazul dat, a folosit-o și Elon Musk, si eu. Concret: eu am lăsat un mesaj adresat mai ales fanilor Elon Musk cu 0,1% șanse de reacție de la fondatorul Tesla. Faptul că e activ pe Twitter și că, uneori, răspunde personal este bine-cunoscut. O face cu bună-știință. Postarea a fost gândită din start să atragă atenția în România, piață aflată pe harta Tesla pentru dezvoltarea în Europa de Est. Faptul că dintre toate comentariile a ales să răspundă comentariului meu poate fi hazard ori poate fi o mișcare gândită tot în virtutea principiilor de real-time marketing, câtă vreme festivalul nostru are o notorietate internațională destul de ridicată. Înclin totuși să spun că e hazard si noroc, dar experimentul a funcționat: a generat peste 5.300 de vizite din SUA / Silicon Valley pe site-ul www.upgrade100.com ieri si azi. În plus, am obținut un coverage media local și internațional semnificativ - cam asta înseamnă un brand personal puternic combinat cu un “love brand” cum este Tesla", a explicat Stanca.
Totodată, întrebat dacă schimbul de mesaje l-ar putea determina pe Elon Musk să vină în România, la o conferință sau poate ca invitat la UPGRADE 100 (ex-iCEE.fest), Dragoș Stanca a răspuns: "Ce e sigur e că suntem în discuții avansate de a avea Tesla ca parte din festivalul UPGRADE 100 de anul viitor. Negociem prezența unui speaker relevant din companie. Sperăm să reușim".
"Un speaker de talia lui Elon Musk apare rar și, când apare, evenimentul nu e neapărat accesibil. Sunt speakeri de multe ori mai puțin cunoscuți ca Musk care percep taxe de peste 100.000 euro pentru o jumătate de oră de prezentare, fapt care se traduce printr-un preț al biletului foarte ridicat. Speakeri de talia lui Musk, veritabili "tech rock stars", au costuri asociate de sute de mii de euro, chiar peste 1 milion de euro, uneori. E vorba de private jets, măsuri de securitate, plata unui staff extins, cerințe tehnice complexe etc. Șansele sunt, deci, minime - dar niciodată excluse, câtă vreme Musk are un stil neconvențional iar prezența la un eveniment din “exotica” Europă de Est ar fi un “PR stunt” interesant", a mai spus Stanca.
Elon Musk pare a fi foarte interesat de România în ultima vreme. În urmă cu câteva zile, acesta a descoperit cu uimire că România şi Ciad au steaguri asemănătoare și se întreba de ce nu vorbește mai multă lume despre acest lucru.
"De ce nu vorbeşte mai multă lume despre asta?", a scris Elon Musk pe platforma de micro-blogging Twitter, în descrierea unei imagini în care apar cele două steaguri.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 10119 / 10227 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





