ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Agroland a investit 150.000 € în deschiderea celui mai mare magazin din rețea, în Timișoara

13 August 2020   |   BizLawyer

Conceptul Agroland MEGA este unic în România și se referă la magazine agricole cu o suprafață mai mare cu 300% decât media acestei piețe * Acesta este a cincea unitate Agroland MEGA și cea mai mare inaugurată până acum * Vânzările prognozate pentru primul an de activitate sunt estimate la 500.000 euro * În următorii patru ani, deschiderea de noi magazine Agroland MEGA va fi una dintre principalele direcții de dezvoltare a companiei

Horia Cardos, fondator si director general al Agroland

 
 
Agroland a deschis cel mai mare magazin din rețea, care ocupă o suprafață de 410 metri pătrați, cu o investiție de 150.000 de euro care nu include stocurile. Agroland MEGA reprezintă un concept unic în România, care constă în magazine cu circa 300% mai mari decât cele tradiționale și în care se pune un accent sporit pe amenajare, aranjarea la raft, precum și consultanța de specialitate oferită clienților.

Acesta este primul magazin de acest tip din Timișoara și cel de-al cincilea din cadrul rețelei Agroland, care numără în prezent 247 de unități, situate în 28 de județe ale țării. Vânzările estimate pentru noul magazin se ridică la aproximativ 500.000 de euro, în primul an de activitate, iar reprezentanții companiei au în plan să mai deschidă alte două Agroland MEGA, în 2020. Agroland deține cea mai extinsă reţea de magazine agricole din România, a fost fondată acum peste 20 de ani și comercializează, printre altele, produse pentru grădinărit, hrană și accesorii pentru animale de companie precum și pui de o zi, furaje pentru animale și utilaje agricole.


Magazinul este situat în incinta primului strip mall din zona Timișoarei, care se află la intrarea în localitatea Moșnița Nouă, în imediata vecinătate a municipiului. Agroland MEGA Timișoara va pune la dispoziția clienților circa 2.000 de produse, dublul numărului celor care se regăsesc în fiecare dintre celelalte patru unități de tip MEGA din rețea. Din punct de vedere al repartizării în funcție de gamă, în noul magazin vor fi disponibile 650 de produse pentru grădină, 750 de produse pentru îngrijirea animalelor, 450 de produse pentru ferme și 200 de articole care aparțin altor game.

„Am lansat conceptul Agroland MEGA în 2017, pentru că am considerat că este benefic pentru clienții noștri să dispună de magazine de tip supermarket, cu suprafețe generoase, game variate de produse și personal calificat să le ofere consultanță de specialitate, în funcție de nevoile fiecăruia. Planurile noastre sunt să extindem această direcție de dezvoltare și să inaugurăm unități Agroland MEGA în apropiere de toate marile orașe din România, în următorii patru ani. Până la finele lui 2020, ne-am propus să deschidem încă două astfel de unități în România, în care să avem la vânzare peste 3.000 de produse și care să depășească 600 mp. Nu excludem nici extinderea în străinătate, într-o primă etapă în țări vecine precum Serbia și Ungaria, dacă noile Agroland MEGA vor avea succesul scontat, în România”, explică Horia Cardoș, fondator și director general al Agroland.

Traficul mediu estimat în Agroland MEGA Timișoara este de 100 - 300 de persoane zilnic, cu variațiile sezoniere specifice. Potrivit reprezentanților companiei, clasamentul celor mai bine vândute trei produse în unitățile Agroland este format din: butași de trandafiri, mâncare pentru câini și furaje pentru păsări. Odată cu deschiderea noului magazin, vor fi lansate numeroase promoții la majoritatea mărcilor disponibile, cele mai mari reduceri fiind pe segmentul de îngrijire a animalelor de companie.

În prezent, rețeaua Agroland include cinci unități de tip MEGA situate în apropiere de Craiova, Galați, Brăila, Giurgiu și, începând cu 13 august, Timișoara.

Recent, compania a anunțat rezultatele financiare parțiale pentru primul semestru din 2020, care a marcat una dintre cele mai prospere perioade din existența Agroland. Astfel, cifra de afaceri s-a ridicat la 25,5 milioane de euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă din 2019, iar profitul net s-a situat la 1,75 milioane euro. Această valoare este de aproape 4 ori mai mare decât cea înregistrată pe parcursul lui 2019.

Agroland este cea mai mare rețea de magazine agricole din România, are capital 100% românesc și a fost fondată în 1997, la Timișoara, de către antreprenorul Horia Cardoș. În prezent, rețeaua Agroland are 247 de unități, localizate în 28 de județe, și 400.000 de clienți unici/ an. Printre produsele comercializate se află: pui de o zi, furaje şi echipamente pentru ferme mici şi medii, produse pentru grădinărit (seminţe, material săditor, fertilizanți, echipamente) şi hrană și accesorii pentru animale de companie.
Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, la finele lui 2019, și are 220 de angajați. În 2013 a devenit membră a ERPA – Asociația Producătorilor de Păsări Rurale din Europa.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2 / 11
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP, alături de Grupul PetStar, în finanțarea de 50 mil. € obținută de la UniCredit Bank. PCF Investment Banking a acționat în calitate de aranjor exclusiv
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile în lei în valoare de 1,5 miliarde de lei. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
CMS, alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security | Horea Popescu (Managing Partner CMS România) și Mircea Moraru (Senior Counsel), în echipa multidisciplinară coordonată de la Londra, care a oferit consultanță cumpărătorului în toate aspectele tranzacției supusă acum aprobărilor din partea autorităților de reglementare
“Schimbare” este cuvântul de ordine pe piața muncii, spun avocații de Employment de la Mușat & Asociații, fenomenul fiind potențat de avansul tehnologic rapid, evoluția așteptărilor angajaților și necesitatea adaptării la noile realități economice și sociale | Echipa gestionează un număr mare de proiecte care implică restructurări ample ale companiilor multinaționale, creşterea numărului de litigii fiind evidențiată în analiza tendințelor observate. De vorbă cu membrii echipei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2025
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...