GFR şi operatorul naval de stat al Kazahstanului,memorandum de colaborare pentru o nouă conexiune între porturile Constanţa şi Batumi
06 Iunie 2019 AGERPRES
Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.
Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român şi NMSC Kazmortransflot LLP, operatorul naval de stat al Republicii Kazahstan, au semnat joi un memorandum de colaborare ce vizează deschiderea unei noi conexiuni regulate între porturile Constanţa şi Batumi, informează un comunicat al GFR.
Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.
NMSC Kazmortransflot LLP deţine cea mai mare şi mai modernă flotă din Marea Caspică - nave cisternă, remorchere, precum şi nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase şi barje pentru diverse transporturi, iar Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român este cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă şi logistică din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est, fiind prima companie europeană care s-a alăturat Asociaţiei Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.
Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.
NMSC Kazmortransflot LLP deţine cea mai mare şi mai modernă flotă din Marea Caspică - nave cisternă, remorchere, precum şi nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase şi barje pentru diverse transporturi, iar Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român este cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă şi logistică din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est, fiind prima companie europeană care s-a alăturat Asociaţiei Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.
"Acordul semnat astăzi confirmă angajamentul nostru ferm faţă de această alianţă strategică ce creează o nouă rută între China şi Uniunea Europeană. În contextul în care sărbătorim 20 de ani de pionierat şi performanţă în transportul feroviar de marfă şi logistică din Europa de Sud-Est, continuăm dezvoltarea reţelei pe piaţa europeană, urmărind în acelaşi timp noi oportunităţi alături de partenerii noştri din Asia", a declarat Gruia Stoica, preşedintele Grampet Group.
La rândul său, Sorin Chinde, vicepreşedintele Diviziei de Transport al companiei româneşti, a subliniat că ''există numeroase sinergii şi oportunităţi între cele două porturi", având în vedere amplasarea lor strategică pe ruta principalelor proiecte de infrastructură de transport, precum şi potenţialul de dezvoltare pe termen lung.
Portul Batumi are o capacitate de 18 milioane de tone pe an, 5 terminale şi 11 dane. Investiţiile în dezvoltarea portului au însumat 48 de milioane dolari în ultimii 10 ani.
Portul Constanţa are o capacitate de manipulare de peste 100 de milioane de tone pe an şi 156 de dane, în timp ce investiţiile au atins un nivel record în ultimii ani şi alte proiecte cu o valoare totală de 1 miliard de euro au fost anunţate recent.
Cu un obiectiv declarat de a conecta Oceanul Atlantic prin Marea Nordului, spre Pacific, prin Marea Chinei de Sud, Grupul Grampet este unul dintre principalele motoare pentru dezvoltarea coridoarelor de transport care leagă Europa şi Asia. Grupul Grampet - Grup Feroviar Român este conceput strategic pentru a acoperi întregul lanţ de soluţii şi produse de transport feroviar, oferind astfel clienţilor o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competenţă: transportul feroviar de marfă, construirea, repararea şi modernizarea materialului rulant, producţia de piese de schimb, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum şi soluţii IT pentru operatorii feroviari.
Grupul Feroviar Român (GFR) este cel mai mare operator privat de transport feroviar din România, cu o cotă de piaţă de aproximativ 30% şi o poziţie strategică în industrii-cheie, cum ar fi petrolul şi gazele, construcţiile sau sectorul agrobusiness. De asemenea, 20% din activităţile de transport GFR sunt internaţionale. Operatorul are acorduri cu companii de soră din cadrul grupului, precum şi cu operatori feroviari de stat şi privaţi din Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Republica Cehia, Slovacia, Croaţia, Polonia, Austria, Germania şi Grecia.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4904 / 5614 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Wolf Theiss a asistat Rheinmetall în legătură cu semnarea unui acord de înființare a unui joint venture cu Pirochim Victoria
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





