ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

GFR şi operatorul naval de stat al Kazahstanului,memorandum de colaborare pentru o nouă conexiune între porturile Constanţa şi Batumi

06 Iunie 2019   |   AGERPRES

Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.

 
 
Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român şi NMSC Kazmortransflot LLP, operatorul naval de stat al Republicii Kazahstan, au semnat joi un memorandum de colaborare ce vizează deschiderea unei noi conexiuni regulate între porturile Constanţa şi Batumi, informează un comunicat al GFR.

Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.

NMSC Kazmortransflot LLP deţine cea mai mare şi mai modernă flotă din Marea Caspică - nave cisternă, remorchere, precum şi nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase şi barje pentru diverse transporturi, iar Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român este cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă şi logistică din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est, fiind prima companie europeană care s-a alăturat Asociaţiei Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.


"Acordul semnat astăzi confirmă angajamentul nostru ferm faţă de această alianţă strategică ce creează o nouă rută între China şi Uniunea Europeană. În contextul în care sărbătorim 20 de ani de pionierat şi performanţă în transportul feroviar de marfă şi logistică din Europa de Sud-Est, continuăm dezvoltarea reţelei pe piaţa europeană, urmărind în acelaşi timp noi oportunităţi alături de partenerii noştri din Asia", a declarat Gruia Stoica, preşedintele Grampet Group.

La rândul său, Sorin Chinde, vicepreşedintele Diviziei de Transport al companiei româneşti, a subliniat că ''există numeroase sinergii şi oportunităţi între cele două porturi", având în vedere amplasarea lor strategică pe ruta principalelor proiecte de infrastructură de transport, precum şi potenţialul de dezvoltare pe termen lung.

Portul Batumi are o capacitate de 18 milioane de tone pe an, 5 terminale şi 11 dane. Investiţiile în dezvoltarea portului au însumat 48 de milioane dolari în ultimii 10 ani.

Portul Constanţa are o capacitate de manipulare de peste 100 de milioane de tone pe an şi 156 de dane, în timp ce investiţiile au atins un nivel record în ultimii ani şi alte proiecte cu o valoare totală de 1 miliard de euro au fost anunţate recent.

Cu un obiectiv declarat de a conecta Oceanul Atlantic prin Marea Nordului, spre Pacific, prin Marea Chinei de Sud, Grupul Grampet este unul dintre principalele motoare pentru dezvoltarea coridoarelor de transport care leagă Europa şi Asia. Grupul Grampet - Grup Feroviar Român este conceput strategic pentru a acoperi întregul lanţ de soluţii şi produse de transport feroviar, oferind astfel clienţilor o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competenţă: transportul feroviar de marfă, construirea, repararea şi modernizarea materialului rulant, producţia de piese de schimb, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum şi soluţii IT pentru operatorii feroviari.

Grupul Feroviar Român (GFR) este cel mai mare operator privat de transport feroviar din România, cu o cotă de piaţă de aproximativ 30% şi o poziţie strategică în industrii-cheie, cum ar fi petrolul şi gazele, construcţiile sau sectorul agrobusiness. De asemenea, 20% din activităţile de transport GFR sunt internaţionale. Operatorul are acorduri cu companii de soră din cadrul grupului, precum şi cu operatori feroviari de stat şi privaţi din Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Republica Cehia, Slovacia, Croaţia, Polonia, Austria, Germania şi Grecia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 27 / 14224
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Dentons primește opt distincții în cadrul galei Europe Women in Business Law Awards
Există viață și după orele de muncă în firmele de avocați din prima linie? Teea Eliade, avocat de Life Sciences, după ce a renunțat la viața din București și s-a apucat de programare: Manipularea și dorința de a trece peste și prin orice pentru a-ți atinge scopurile, volumul de muncă, munca peste program, neremunerată, și lipsa de respect pentru timpul personal au dus la decizia mea de a părăsi avocatura
LegiTeam: Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen is recruiting lawyer | Banking & Finance
LegiTeam: NNDKP is recruiting lawyers with experience in Real Estate
MPR Partners | Maravela, Popescu & Roman a asistat Nederlandse MKB la achiziția companiei IT BusyMachines. Echipă de 9 avocați, coordonată de partenerii Alina Popescu și Dana Rădulescu, implicată în proiect
Alina Stăvaru devine Partener la RTPR Allen & Overy. Promovare din interior, o premieră pentru firma de avocați
Ţuca Zbârcea & Asociaţii scapă Federația de Fotbal de pretențiile de 300 mil. E ale clubului FC Craiova
Cum văd avocații Dentons evoluția practicii de Capital Markets, pe o piață în care companiile cu acționariat preponderent străin se finanțează din surse interne grupului din care fac parte, iar cele cu capital românesc nu au încă o cultură a pieței de capital. Rețeta succesului include abordările personalizate, cu elemente de creativitate și inovație
Bondoc si Asociații is expanding its team. Four open positions
Clifford Chance Badea și PNSA, în ‘bucla locală’ a unei finanțări de 134 mil. € acordate de IFC și o instituție financiară italiană grupului care deține în România fabrica de roți auto din Drăgășani. Ce avocați au coordonat proiectul
Hotărâre definitivă obținută de NICULEASA LAW FIRM în fața ICCJ cu privire la caracterul „oneros” al relației dintre fiscal și penal, respectiv al limitelor caracterului „devolutiv” al contestației administrative
Cu ce gânduri pornesc la drum fondatoarele firmei SIMION & BACIU | “Ne dorim clienți dornici de dezvoltare și proiecte interesante. ‘Cel mai bun’ ideal este exact ce ai acum; și idealul se va dezvolta în timp, odată cu noi”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...