ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

GFR şi operatorul naval de stat al Kazahstanului,memorandum de colaborare pentru o nouă conexiune între porturile Constanţa şi Batumi

06 Iunie 2019   |   AGERPRES

Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.

 
 
Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român şi NMSC Kazmortransflot LLP, operatorul naval de stat al Republicii Kazahstan, au semnat joi un memorandum de colaborare ce vizează deschiderea unei noi conexiuni regulate între porturile Constanţa şi Batumi, informează un comunicat al GFR.

Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.

NMSC Kazmortransflot LLP deţine cea mai mare şi mai modernă flotă din Marea Caspică - nave cisternă, remorchere, precum şi nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase şi barje pentru diverse transporturi, iar Grupul Grampet - Grupul Feroviar Român este cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă şi logistică din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est, fiind prima companie europeană care s-a alăturat Asociaţiei Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.


"Acordul semnat astăzi confirmă angajamentul nostru ferm faţă de această alianţă strategică ce creează o nouă rută între China şi Uniunea Europeană. În contextul în care sărbătorim 20 de ani de pionierat şi performanţă în transportul feroviar de marfă şi logistică din Europa de Sud-Est, continuăm dezvoltarea reţelei pe piaţa europeană, urmărind în acelaşi timp noi oportunităţi alături de partenerii noştri din Asia", a declarat Gruia Stoica, preşedintele Grampet Group.

La rândul său, Sorin Chinde, vicepreşedintele Diviziei de Transport al companiei româneşti, a subliniat că ''există numeroase sinergii şi oportunităţi între cele două porturi", având în vedere amplasarea lor strategică pe ruta principalelor proiecte de infrastructură de transport, precum şi potenţialul de dezvoltare pe termen lung.

Portul Batumi are o capacitate de 18 milioane de tone pe an, 5 terminale şi 11 dane. Investiţiile în dezvoltarea portului au însumat 48 de milioane dolari în ultimii 10 ani.

Portul Constanţa are o capacitate de manipulare de peste 100 de milioane de tone pe an şi 156 de dane, în timp ce investiţiile au atins un nivel record în ultimii ani şi alte proiecte cu o valoare totală de 1 miliard de euro au fost anunţate recent.

Cu un obiectiv declarat de a conecta Oceanul Atlantic prin Marea Nordului, spre Pacific, prin Marea Chinei de Sud, Grupul Grampet este unul dintre principalele motoare pentru dezvoltarea coridoarelor de transport care leagă Europa şi Asia. Grupul Grampet - Grup Feroviar Român este conceput strategic pentru a acoperi întregul lanţ de soluţii şi produse de transport feroviar, oferind astfel clienţilor o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competenţă: transportul feroviar de marfă, construirea, repararea şi modernizarea materialului rulant, producţia de piese de schimb, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum şi soluţii IT pentru operatorii feroviari.

Grupul Feroviar Român (GFR) este cel mai mare operator privat de transport feroviar din România, cu o cotă de piaţă de aproximativ 30% şi o poziţie strategică în industrii-cheie, cum ar fi petrolul şi gazele, construcţiile sau sectorul agrobusiness. De asemenea, 20% din activităţile de transport GFR sunt internaţionale. Operatorul are acorduri cu companii de soră din cadrul grupului, precum şi cu operatori feroviari de stat şi privaţi din Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Republica Cehia, Slovacia, Croaţia, Polonia, Austria, Germania şi Grecia.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1372 / 15568
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
Bondoc & Asociații își consolidează echipa prin două promovări și o nouă adiție
Cătălin Oroviceanu (ex-KPMG Law) s-a alăturat firmei de private equity Sarmis Capital. El a devenit partener în fondul înființat de Cezar Scarlat, cu care a colaborat la Abris Capital
Bondoc și Asociații anulează o decizie a CNSC și menține atribuirea unui contract de achiziție publică în valoare totală de peste 70 mil. €
MPR Partners anunță despărțirea de partenerul Ioan Roman. Echipa nu se modifică, firma se va numi MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații
Ţuca Zbârcea & Asociaţii obține deblocarea licitației de 176 mil. € pentru achiziția a 100 de tramvaie în București
KPMG Legal România își continuă dezvoltarea strategică în aria serviciilor de consultanță în Tehnologie, IP și Protecția datelor. Flavius Florea se alătură firmei în calitate de Senior Managing Associate
Digitalizarea instanțelor, urmată de implementarea ședințelor de judecată online, reprezintă un veritabil progres, așteptat de multă vreme, spun litigatorii SAA. Roxana Catea, Managing Associate: Normalitatea în litigii, astfel cum o percepeam anterior pandemiei, nu credem că va reveni, ceea ce nu este în detrimentul justițiabililor
Litigatorii firmei Popescu & Asociații gestionează un mandat complex, cu peste 5.000 de dosare, pentru unul din liderii europeni în recuperarea de creanțe pentru bănci și furnizori instituționali. Octavian Popescu, Partener: Experiența ultimelor două luni ne-a arătat că este posibil să fim eficienți și să funcționăm la capacitate maximă chiar și în condiții de criză
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...