Procedura de delegare a gestiunii serviciului public de transport de persoane
28 Noiembrie 2019 Vass Lawyers
Ordinul se aplica in cazul procedurilor de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii initiate dupa data intrarii sale in vigoare, respectiv dupa data de 9 mai 2019.
In Monitorul Oficial nr 360 din data de 9 mai 2019 a fost publicat Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice si presedintelui Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice nr 131/1401/2019 privind documentele standard si contractul-cadru care vor fi utilizate in cadrul procedurilor de delegare a gestiunii serviciului public de transport de persoane in unitatile administrativ-teritoriale, realizat cu autobuze, troleibuze si/sau tramvaie (Ordinul).
Ordinul se aplica in cazul procedurilor de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii initiate dupa data intrarii sale in vigoare, respectiv dupa data de 9 mai 2019.
Ordinul reglementeaza aspecte precum:
Ordinul se aplica in cazul procedurilor de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii initiate dupa data intrarii sale in vigoare, respectiv dupa data de 9 mai 2019.
Ordinul reglementeaza aspecte precum:
→ documentele standard aferente documentatiei de atribuire;
→ criteriile de atribuire;
→ factorii de evaluare.
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Entitatile contractante vor utiliza la elaborarea documentatiei de atribuire contractul-cadru si documentul – Instructiuni catre ofertanti/candidati, anexe la Ordin.
Totodata, caietul de sarcini se va elabora si aproba de catre entitatea contractanta cu respectarea prevederilor Regulamentului-cadru pentru efectuarea transportului public local si a Caietului de sarcini-cadru al serviciilor de transport public local.
CRITERIILE DE ATRIBUIRE
In cazul delegarii gestiunii serviciului public de transport local sau judetean de persoane, prin curse regulate, realizat cu autobuze, troleibuze si/sau tramvaie, indiferent de valoarea estimata a contractului, entitatea contractanta utilizeaza unul dintre urmatoarele criterii de atribuire:
→ cel mai bun raport calitate-pret; si
→ pretul cel mai scazut.
In cazul delegarii gestiunii serviciului public de transport local sau judetean de persoane prin curse regulate, realizat cu autobuze, entitatile contractante utilizeaza criteriul de atribuire constand in pretul cel mai scazut in situatia in care acestea pun la dispozitia contractantului mijloacele de transport respective.
FACTORII DE EVALUARE
Entitatile contractante vor aplica factorii de evaluare aferenti criteriului de atribuire cel mai bun raport calitate-pret, astfel:
→ pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport local sau judetean de persoane prin curse regulate realizat cu autobuze – factorii de evaluare prevazuti in Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane in unitatile administrativ-teritoriale (vechimea medie a parcului de autobuze; clasificarea autobuzelor; nivelul tarifului; dotarea cu instalatie de aer conditionat; capacitatea de transport; norma de poluare a autobuzului; utilizarea combustibililor alternativi);
→ pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport local sau judetean de persoane prin curse regulate realizat cu troleibuze si/sau tramvaie – factorii de evaluare pe care ii considera relevanti in legatura cu obiectul contractului de delegare a gestiunii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4342 / 5623 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





