ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ce trebuie să știe un stagiar care aspiră la un loc în echipa Bondoc & Asociații. Numar mare de proiecte complexe care faciliteaza formarea juridica. Training-uri de formare și pregătire „one to one”, cu seriozitate și constanță. Onorariile recunosc și recompensează eforturile avocaților

30 Septembrie 2020   |   Ștefania Enache

Politica de personal a firmei Bondoc & Asociații este astfel construită încât să ofere tocmai posibilitatea unei formări continue, indiferent de experiență.

Mihaela Bondoc, Partener - Bondoc & Asociatii

 
 
Pentru un stagiar, startul în carieră este foarte important, iar șansa de a debuta în cadrul unei echipe din ”liga mare” a avocaturii reprezintă un început extraordinar pentru un tânăr profesionist. Bondoc & Asociații își deschide și anul acesta porțile pentru stagiari. Mihaela Bondoc, Partener al firmei de avocatură, a mentionat faptul că sunt căutați candidații care au acumulat cunoștințe teoretice foarte bune, au o gândire juridică solida, dau dovadă de integritate, precum si de o mare dorință de a face lucrurile bine și de a evolua.În plus, tinerii aspiranți ar trebui să aibă o capacitate de învățare rapidă și să se adapteze ușor.
Stagiarul care întrunește toate aceste caracteristici și reușește să intre în echipa Bondoc & Asociații trebuie să știe cum să valorifice cat mai bine această oportunitate. Accederea într-o firmă care joacă în liga mare a avocaturii de business vine la pachet cu o multitudine de avantaje, dar și cu o serie de obligații.


Se mizează pe o pregătire continuă

Munca alături de avocati de top nu este ușoară, iar un debutant trebuie să facă eforturi constante pentru a se putea adapta din mers și pentru a „fura meserie” de la cei mai experimentați avocați. Efortul însă merită, pentru că doar așa stagiarul de astăzi va avea ocazia ca peste ani să fie chiar el un membru important al profesiei.

Politica de personal a firmei Bondoc & Asociații este astfel construită încât să ofere tocmai posibilitatea unei formări continue, indiferent de experiență.

În cazul stagiarilor, sunt asigurate training-uri de formare, dar se mizează foarte mult și pe pregătirea „one to one” din partea colegilor mai experimentați. Iar un tânăr care pleacă în carieră având ca bază o bună cunoaștere a materiilor relevante pentru avocatura de business și care are dorința de a evolua și de a învăța va ști cum să profite de tot ceea ce i se oferă.

Mihaela Bondoc precizează faptul că, încă de la începutul colaborării, sunt stabilite foarte clar obiectivele acesteia. Stagiarul va cunoaște din start care sunt așteptările firmei de la el, care sunt condițiile de lucru, programul etc. În funcție de acești parametri, firma va realiza anual o evaluare formală.

„Nu așteptăm insa evaluarea anuală pentru a trasmite și solicita feed-back, comunicarea fiind regulata. În ceea ce privește remunerația pentru munca prestată, onorariile recunosc și recompensează eforturile avocaților colaboratori. Credem ca avem o abordare exigenta pe partea profesionala si de caractere, dar si incercam sa oferim multe profesional, uman si material.”, punctează Partenerul Bondoc & Asociații.

Se urmareste si asigurarea unei experiente de lucru in primii doi ani in cat mai multe arii de drept, cei aproximativ 40 de avocati ai firmei acoperind intreaga gama de servicii juridice. „Acest aspect ajuta initial mai putin firma pentru ca modul de utilizare a avocatilor stagiari este inevitabil mai fragmentat, dar credem ca avantajul de intelegere si de formare juridica pe termen lung merita” a mai explicat partenerul Bondoc & Asociații.

Formarea unui avocat nu se face peste noapte. Mihaela Bondoc amintește faptul că, în pregătirea unui profesionist, mai ales în cazul unuia care activează într-un domeniu atât de vast, trebuie constanță. Volumul, dinamica și diversitatea legislației necesita multa seriozitate si efort intelectual, iar șansele în carieră sunt de partea celor care perseverează si care-si pastreaza dorinta de a invata. „Formarea este graduală, fiind necesară o perioadă de mai mulți ani”, susține avocatul.




Sfaturi pentru viitorii profesioniști

Apetența liceenilor pentru facultățile de drept este una ridicată în fiecare an. Tinerii care optează pentru pregătirea academică în vederea abordării unei cariere juridice trebuie să știe că trecerea examenului de admitere la facultate nu le asigură succesul. Este un prag foarte important, dar abia din momentul în care au fost acceptați într-o instituție de învățământ superior începe adevărata luptă pentru a-și face un drum în carieră, iar eforturile făcute până atunci își pierd din importanță. Simpla prezență la cursuri sau trecerea sesiunilor cu note onorabile nu reprezintă decât o mică bază pe care se construiește o profesie atât de complexă așa cum este cea de avocat.

Pentru ca baza aceasta să se extindă și să poată susține și etajele următoare sunt necesari alți pași. Unul dintre acești pași, de o importanță vitală în pregătirea tinerilor care studiază Dreptul, îl reprezintă stagiile de practică pe care firmele de avocatură le organizează pe timpul vacanțelor.

Participarea la școlile de vară deschide multe oportunități în carieră. Cursanții au ocazia să învețe foarte mult. În plus, ei intră în contact cu profesioniști, stabilesc legături și astfel ajung în bazinul de recrutare pe care o firmă de avocatură îl accesează atunci când dorește să-și extindă echipa.

Ca în fiecare an, Bondoc & Asociații a organizat și în această vară stagii pentru studenții de anul III. Spre deosebire de perioada în care lumea nu se confrunta cu problemele generate de pandemia de COVID-19, în 2020, stagiile au fost organizate online. Singurele excepții, care au implicat interacțiune fizică, au fost participările în instanță la anumite dosare, acolo unde a fost posibilă respectarea regulilor de distanțare socială.

„Studenții care au participat la aceste școli de vară au putut să vadă ce înseamnă activitatea profesională a avocaților dintr-o firmă care urmareste permanent sa se situeze in topul activitatii juridice si care este implicata regulat in numeroase . proiecte sofisticate. De asemenea, studenții au avut ocazia să interacționeze cu avocați recunoscuti în zona lor de activitate, care i-au ghidat în toată perioada de stagiu. Ca parte a efortului nostru de a sprijini performanta si institutia de invatamant in care ne-am format si noi, toți studenții selectați au primit burse private”, explică Mihaela Bondoc.

Fie că sunt studenți, fie că au ajuns la perioada stagiaturii, tinerii care doresc o carieră în Drept trebuie să-și calculeze foarte bine pașii. Pentru a se putea bucura de un parcurs de succes în avocatură au nevoie de sprijin din partea celor experimentați. Intrarea în firme mari reprezintă o oportunitat, de care trebuie profitat din plin. Pe cei cărora li se pare imposibil să prindă o astfel de șansă, realitatea îi poate contrazice. Firmele mari de avocatură, la fel ca orice altă companie din piață, recrutează utilizând instrumente ajunse deja clasice: anunțurile de angajare, social media. De asemenea, casele de avocatură stau permanent cu ochii pe facultățile de drept, urmărind să-și atragă talente încă de pe băncile școlii. Prin urmare accederea într-o echipă care joacă în liga mare depinde doar de candidat și de capacitatea lui de a-și crea ocazii și de a profita de ele.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1114 / 1678
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...