ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Echipa Stratulat Albulescu & Asociaţii urcă spre pragul de 40 de avocați și ia în calcul extinderea în afara Capitalei. M&A și Real Estate rămân în topul sectoarelor care vor aduce, probabil, cele mai multe tranzacții și proiecte și în acest an

24 Februarie 2019   |   Ștefania Enache

În 2018, practicile în care s-a înregistrat cel mai mare volum de muncă au fost Real Estate, M&A și Data Privacy. Aceste trei zone au acoperit peste 50% din volumul de muncă al avocaților Stratulat Albulescu & Asociaţii. Dar complexitatea proiectelor a solicitat implicarea unor avocați specializați și din alte domenii ale firmei precum: IP, Banking&Finance, Pharma, Dreptul muncii, Litigii, etc.

 
 
Anul 2019 aduce o serie de oportunități de business în domenii ca IT&C, imobiliare, logistică, tehnologie sau agrobusiness. Silviu Stratulat, Managing Partner în cadrul firmei Stratulat Albulescu & Asociaţii, preconizează o creștere a numărului de proiecte în domeniul imobiliar, pe zona care implică dezvoltarea de parcuri logistice, ansambluri rezidențiale, dar și retail și office. ”Cu toate acestea putem semnala o oarecare încetinere a sectorului imobiliar în general și cu precădere a segmentului rezidențial, în ciuda modificărilor legislative fiscale încurajatoare legate de cota de 5% TVA intrate în vigoare la începutul anului 2019.Acest lucru este cauzat în principal de greutățile întâlnite de constructori în asigurarea forței de muncă necesară finalizării la timp a proiectelor în curs.O altă problemă o reprezintă înăsprirea condițiilor de accesare a finanțării de către persoanele fizice cărora li se adresează cu precădere dezvoltatorii imobiliari în zona de rezidențial”, arată coordonatorul firmei de avocați.


Mediul economic își dorește ca anul acesta să existe o stabilitate legislativă, dar mai ales o stabilitate fiscală. Silviu Stratulat avertizează că schimbările frecvente ale cadrului legislativ pot amâna sau chiar opri deciziile a investi în economia României. “În 2018 proiectele mari de infrastructură au fost blocate și amânate, iar acest fapt a avut un impact semnificativ și asupra serviciilor de consultanță. Personal, am fost implicați în mai puține proiecte de consultanță, care să presupună proceduri de achiziții publice, negocierea unor contracte de asociere sau de parteneriate în vederea participării la astfel de proiecte, fiindu-ne mai degrabă solicitat sprijinul în cazul unor situații litigioase născute între constructori și autoritățile beneficiare în legătură cu proiecte publice de infrastructură”, explică Managing Partner-ul Stratulat Albulescu & Asociaţii.

Strategia de dezvoltare vizează ieșirea și în afara Bucureștiului

Firma de avocatură estimează că va crește activitatea în cadrul practicilor sale de bază: M&A și Real Estate, dar va continua să dezvolte și ariile noi. “În domeniul Life Sciences ne-am creat deja o reputație de care suntem încântați datorită numeroaselor mandate care ne-au fost încredințate în ultimii 2-3 ani. Am devenit o alternativă demnă de luat în calcul de marii jucători din piața Pharma, atunci când vine vorba de selectat consultanți juridici în acest domeniu. De asemenea, anticipăm că vom continua seria trazacțiilor în zona Fintech și în anul care urmează. Clienții noștri sunt foarte activi în această zonă, iar piața respectivă pare că oferă proiecte în creștere generatoare de profituri atrăgătoare în continuare. Dacă discutăm despre protecția datelor cu caracter personal, preconizăm o oarecare scădere a interesului acordat de antreprenori implementarii legislației GDPR. Am observat că ulterior datei de 25 mai 2018, managerii și-au pierdut un pic focusul în ceea ce privește implementarea noilor norme, în măsura în care nu au reușit să îndeplinească la timp cerința privind implementarea GDPR. Aceste proiecte au căzut momentan pe plan secundar, în detrimentul proiectelor de business în care sunt implicate companiile și a altor proiecte urgente pentru acestea”, declară Andrei Albulescu, Partener în cadrul Stratulat Albulescu & Asociaţii.

Pe fondul unei activități tot mai intense, echipa firmei este în continuă creștere, fiind în permanență în căutarea unor avocați dinamici și talentați care să împărtășească valorile Stratulat Albulescu & Asociaţii. “Spre satisfacția noastră, am adus în 2018 alături de noi atât avocați la început de drum, foarte talentați și de perspectivă, cât și avocați cu experiență extraordinară, recunoscuți ca experți desăvârșiți în ariile lor de practică. Din punctul nostru de vedere, M&A și Real Estate rămân în topul sectoarelor ce ne vor aduce probabil cele mai multe tranzacții și proiecte și în acest an. Desigur, nevoile de zi cu zi ale clienților cu care colaborăm de foarte multă vreme reprezintă o parte importantă a activității societății noastre și cărora le acordăm o atenție deosebită”, subliniază Andrei Albulescu.

Stratulat Albulescu & Asociaţii colaborează foarte bine cu firme de avocatură internaționale, fără a avea o relație exclusivă cu ele. Este vorba despre societăți de avocatură internaționale care au sediul central în Marea Britanie, SUA, Germania, Italia, Spania sau Franța și care nu au o prezență efectivă în România.

De exemplu, experții români au lucrat recent cu biroul din Praga al White & Case, pentru asistarea VTB Bank cu privire la finanțarea tranzacției Oltchim-Chimcomplex.

„Am avut un număr importat de solicitări punctuale venite de la case de avocatură internaționale în cursul anului 2018. Am reușit să câștigăm încrederea partenerilor noștri, atât prin implicare totală în proiectele încredințate, cât și prin calitatea deosebită a serviciilor prestate. Continuăm să ne implicăm activ în activitatea rețelelor de societăți de avocatură din care facem parte, precum Pangea, Legalink sau Gala. Noile propuneri de afiliere pe care le-am primit în ultima perioadă au fost analizate cu atenție, pentru a vedea în ce masura suntem compatibili pentru o astfel de colaborare, dacă vom putea aloca timpul necesar participării noastre la activitățile organizate în cadrul rețelei, raportat la plusul de valoare pentru societatea noastră în urma implicării în asemenea proiecte”, amintește Siviu Stratulat.

În strategia de dezvoltare a firmei, avocații Stratulat Albulescu & Asociaţii iau în calcul extinderea în afara Bucureștiului. Astfel că, în această perioadă analizează cele mai importante orașe din România, în special din punct de vedere al economiei și al potențialului de dezvoltare.

”Dorim să abordăm în special centrele universitare care oferă atât potențial pentru dezvoltarea pieței de afaceri, cât și tineri profesioniști deosebiți, ambițioși și care pot vedea în noi oportunitatea dezvoltării lor profesionale și începutul unei cariere de succes”, spune Andrei Albulescu.




“Noi punem accent foarte mare pe relațiile dintre avocații și clienții noștri deoarece întotdeauna am susținut conceptul de business bazat pe H2H, nu doar B2B. Suntem foarte deschiși și atenți la noutățile din piață, însă, când vine vorba despre relația dintre avocat și client, ne place să fim considerați „avocații de casă” ai companiilor în adevăratul sens al cuvântului.”


Silviu Stratulat, Managing Partner în cadrul firmei Stratulat Albulescu & Asociaţii






Se constată o fragmentare a pieței avocaturii de business

Liderii Stratulat Albulescu & Asociaţii au remarcat că, în ultimii doi-trei ani, a continuat fragmentarea avocaturii de business. Astfel, din ce în ce mai multe birouri și case de avocatură mai mici s-au desprins din casele de avocatură de prim rang de la noi, specializându-se pe anumite arii de expertiză de nișă, precum Data privacy, Fintech, IP sau Dreptul concurentei.

Acest fenomen a dus la creșterea acerbă a competiției între avocații de business pe o piață deja foarte competitivă.

Odată cu aceste schimbări intervin plusuri și minusuri în piață. E drept că birourile mai mici se bucură de o structură mai flexibilă de costuri și pot deveni mai atractive din punct de vedere al onorariilor pentru o anumită categorie de potențiali clienți. Totuși, birourile de avocatură mai mici, specializate într-o anume nișă, nu pot asigura consultanță cu privire la proiecte mari și foarte mari, care necesită experți din diverse arii de practică, număr mare de avocați pentru a pentru a putea face față atât gradului mare de muncă, nivelului de complexitate ridicat, precum și termenelor de livrare foarte scurte uneori.

Silviu Statulat și Andrei Albulescu cred că unele dintre marile provocări din acest an pentru firmele de avocatură implică atât consolidarea echipelor, cât și menținerea avocaților de prim rang (așa numiții „star-lawyers”) în arii de practică în vogă. Asta în contextul unor desprinderi ale unor avocați experimentați în vederea deschiderii propriilor birouri. “Aici putem include atât avocați asociați (la nivel de „salary partner”), cât și avocați care vin din plan secund din punct de vedere ierarhic, dar care își doresc să fie mai implicați în deciziile de management ale societăților din care fac parte și în dezvoltarea propriului business. De asemenea, este important să se menționeze necesitatea asigurării unui anumit echilibru între munca depusă, complexitatea proiectelor și nivelul onorariilor”, subliniază liderii Stratulat Albulescu & Asociaţii.



Descoperă oportunitățile de recrutare de pe LegiTeam! GRATUIT.



Avocații sunt focusați pe nevoile clienților


În activitatea lor, avocații  sunt focusați pe identificarea și monitorizarea nevoilor clienților, pe înțelegerea aprofundată a  acestora și urmăresc să lucreze cu acei clienți care își doresc valoare adaugată serviciilor primite. “Urmărim optimizarea relațiilor pe termen lung și acceptăm cu plăcere proiecte complexe care necesită experiența deosebită a avocaților noștri. Nu resimțim presiunea asupra onorariilor, deoarece clienții noștri apreciază corespunzător calitatea serviciilor noastre și sunt conștienți că acestea sunt stabilite în funcție de complexitatea proiectelor, numărul și experiența avocaților implicați și perioada de timp alocată derulării acestora”, precizează Andrei Albulescu.

“Avem, în general, colaborări de lungă durată, relații vechi bazate pe încredere și respect. În astfel de cazuri, onorariile sunt un simplu efect secundar al loialității și încrederii de care ne bucurăm din partea lor. Avem norocul să putem lucra cu clienți de care ne leagă valori similare și prin urmare comunicarea, dar și colaborarea cu aceștia este foarte facilă. Legat de onorarii, în principiu, suntem mai degrabă interesați de colaborări pe durantă îndelungată de timp, și nu urmărim neapărat proiecte care asigură doar un câștig imediat. Întelegem bine și constrângerile de buget ale clienților sau nevoia de a optimiza anumite costuri în diverse perioade de timp. Suntem flexibili și încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor clienților noștri, inclusiv din acest punct de vedere. Tinerii antreprenori înteleg oarecum nevoia serviciilor juridice de calitate însa este nevoie de o educare a generației acestora din acest punct de vedere, mai ales în cazul start-up-urilor. Aceștia trebuie să ajunga să înțeleagă importanta unui avocat cu precădere încă de la început de drum al afacerilor acestora și să conștientizeze plusul de valoare pe care îl poate aduce pe termen lung implicarea unui expert juridic care cunoaște bine activitatea și modelul de afaceri respectiv”,  adaugă Silviu Stratulat.

Firma Stratulat Albulescu & Asociaţii se bazează foarte mult pe realațiile interumane pe care le-a construit în timp, în cadrul proiectelor pe care le-au consiliat. Orice relație puternică și de durată necesită timp și este bazata pe o comunicare eficientă, înțelegerea nevoilor ambelor părți și pe încredere. Avocații susțin că profesionalismul este singura tactică absolut eficientă a strategiei de dezvoltare a relațiilor juristii clienților.

În ceea ce privește atragerea de clienți noi, avocații Stratulat Albulescu & Asociaţii se bazează foarte mult pe  recomandări și evenimentele de networking îi ajută să intre în contact direct cu posibili noi parteneri de afacere. „În situațiile în care avem companii în care există departamente juridice, munca noastră este mult ușurată din punct de vedere al comunicării, al înțelegerii problemei juridice. Legal Managerii filtreză la fața locului informațiile și nevoile de consultanță externă, facilitând comunicarea între noi și clienți”, explică Silviu Stratulat.



„Casa noastră de avocatură a fost înființată și s-a dezvoltat în anii dificili de după criza financiară. Poate pentru noi a fost chiar și un atuu, pentru că ne-am creat un model de afaceri adaptat la condițiile dificile de piață. Am înțeles că adaptabilitatea este necesară în orice tip de business. Ne concentrăm pe retenția clienților prin crearea de legături puternice și de lungă durată, ceea ce a avut drept rezultat nașterea și construirea unor adevărate parteneriate. Suntem de părere că flexibilitatea, acel echilibru dintre onorarii, volumul de muncă și calitatea serviciilor, este și va rămâne mult timp baza unui plan excelent de dezvoltare al oricărui business.”

Andrei Albulescu, Partener în cadrul Stratulat Albulescu & Asociaţii



Firma mizează pe creșteri pe toate planurile

În 2018, practicile în care s-a înregistrat cel mai mare volum de muncă au fost Real Estate, M&A și Data Privacy. Aceste trei zone au acoperit peste 50% din volumul de muncă al avocaților Stratulat Albulescu & Asociaţii. Dar complexitatea proiectelor a solicitat implicarea unor avocați specializați și din alte domenii ale firmei precum: IP, Banking&Finance, Pharma, Dreptul muncii, Litigii, etc.

În acest moment echipa numără 35 de avocați, care acoperă ariile de expertiză cheie. Pentru anul în curs, Stratulat Albulescu & Asociaţii își propune să crească în continuare și să se îndrepte către un număr de 40 de avocați.

“Rămânem optimiști în ceea ce privește anul 2019, atât pentru faptul că experiența ne acordă acest privilegiu, cât și pentru că suntem o echipă dinamică și ambițioasă. Credem că o creștere cu două cifre a cifrei de afaceri este realizabilă și anul acesta”, declară Silviu Stratulat.



Intră pe
www.in-houselegal.ro pentru a vedea opiniile unor profesioniști care ocupă poziții de top în companii importante, urmărește temele dezvoltate de avocați sau membri ai comunității in-house și propune subiecte. Suntem alături de tine!



Proiectele anului 2018


Rezultatele bune cu care firma de avocatură a încheiat anul 2018 s-au datorat în mare măsură proiectelor complexe în care avocații s-au implicat.

“Au fost multe proiecte importante finalizate în cursul anului 2018 pentru echipa SAA. Suntem încă cu gândul la, poate, cea mai mare finanțare din ultimii ani din România și de aceea am aminti mai întâi de acest proiect, respectiv finanțarea acordată de VTB Bank Europe către Chimcomplex pentru achiziția principalelor pachete de active ale Oltchim. Apoi, am oferit asistență juridică și grupului EDS România, parte a Euro-Druckservice Group cu privire la achiziția activelor și activității Mega Press Holdings. Acest proiect a fost coordonat de mine împreună cu Ramona Iancu. De asemenea, putem menționa relația deosebită pe care o avem cu fondul de investiţii Gapminder. Printre proiectele deja publice putem aminti implicarea noastră în privința investițiilor făcute în companiile FintechOs sau SmartDreamers. În 2018 am participat la foarte multe pitch-uri organizate de corporații internaționale, deseori vizând proiecte multijurisdictionale. Principalele criteriile de departajare au fost: expertiza similară a avocațiilor în domenii/proiecte cheie și raportul dintre experiență și calitatea profesioniștilor alocați unui potențial proiect și pretul ofertat”, subliniază Managing Partner-ul Stratulat Albulescu & Asociaţii.

“Proiecte imobiliare importante ne-au ținut ocupați și în acest an, asistând dezvoltatori importanți în consolidarea achizițiilor lor, cum ar fi grupul maghiar Futureal (prin filiala locală Cordia) sau grupul britanic London Partners, ca să nominalizam doar câțiva dintre acești dezvoltatori. Nu în ultimul rând  trebuie să menționăm proiectele în care am fost alături de vechii noștri prieteni World Class, cu privire la achiziționarea unor cluburi sau unor spații pentru extinerea rețelei centrelor de fitness”, completează Andrei Albulescu.

Anul trecut, firma de avocatură din România, în consorțiu cu biroul din Praga al White & Case, a asistat VTB Bank (Europe) SE în legătură cu finanțarea în valoare de 127 milioane de euro acordată companiei Chimcomplex S.A. Borzești pentru achiziția mai multor pachete de active de la Oltchim S.A.

Echipa Stratulat Albulescu & Asociaţii, condusă de Costin Teodorovici – partener coordonator al practicii de drept bancar și financiar, a furnizat asistență juridică cu privire la chestiuni de drept român legate de structurarea tranzacției și pachetul de garanții, precum și cu privire la alte probleme de drept în domenii conexe precum insolvență, drept imobiliar sau dreptul mediului.

Andrei Băluș
(senior associate, drept bancar & finanțări), Irina Petre (partener coordonator al practicii de energie și dreptul mediului), Laura Neacșu (managing associate, drept imobiliar și dreptul mediului), Florin Duțu (partener coordonator al practicii de litigii și insolvență), Corneliu Popa (partener, drept imobiliar) și Ana Kusak (partener coordoonator al practicilor de concurență și proprietate intelectuală) au făcut parte, de asemenea, din echipa de proiect.  Echipa White & Case a fost coordonată de către Jonathan Weinberg, partener, responsabil de chestiunile de drept englez.

De asemenea, experții Stratulat Albulescu & Asociaţii au fost consultanții Gapminder în investiația făcută în SmartDreamers, companie specializată în soluții software de Recruitment Marketing Automation. Investiția totală în SmartDreamers s-a ridicat la 1,2 milioane euro, banii fiind folosiți pentru extinderea operațiunilor la nivel global.

Lansat în 2014, startup-ul a reușit să dezvolte o serie de soluții dedicate recrutării în social media și comunicații online, care au avut succes în rândul companiilor din România.

Gapminder este primul fond de capital de risc creat ca urmare a selecției derulate de Fondul European de Investiții. Acesta este finanțat în majoritate prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, cu co-finanțare prin Fondul European de dezvoltare Regională. Acest program este un program al UE menit să susțină competitivitatea economiei românești prin abordarea provocărilor pieței care derivă din sprijinul redus pentru cercetare, dezvoltare, inovare și servicii, infrastructura tehnologiilor informației și comunicațiilor subdezvoltate.

Echipa dedicată de la Stratulat Albulescu a fost condusă de Silviu Stratulat, în strânsă legătură cu Cristina Man (Managing Associate).

Un alt proiect complex vizează tranzacția realizată recent între fondul de investiţii GapMinder şi FintechOS, start-up-ul desprins din compania locală Softelligence, specializat în dezvoltarea de soluţii de transformare digitală pentru industria financiară.

Echipa de avocaţi care a asistat tranzacţia în valoare totală de 600.000 euro a fost formată din Silviu Stratulat, Cristina Man şi Ana Kusak, Head of IP.

FintechOS este specializată în furnizarea de soluţii software pentru digitalizarea băncilor şi a asigurătorilor, implementând tehnologii care automatizează anumite procese, şi care, colateral, rezolvă şi problema forţei de muncă din aceste sectoare de activitate. Investiţia de 600.000 euro pe care a primit-o FintechOS de la fondul GapMinder constă în majorarea de capital, precum şi într-un împrumut convertibil în acţiuni de 500.000 euro. Finanţarea primită îi va permite start-up-ului să-şi extindă operaţiunile la nivel global şi să accelereze dezvoltarea soluţiilor bazate pe tehnologia inteligenţei artificiale. FintechOS gestionează un portofoliu de active de 5 milioane de dolari şi este prezentă pe trei continente. În urma investiţiei primite, strat-up-ul românesc a fost evaluat la circa 7-8 milioane de euro.

Cei trei avocați nominalizați au fost implicaţi în asistenţa tranzacţiei în ceea ce priveşte partea de due diligence, pregătirea documentaţiei pentru investiţie (acordul dintre acţionari, acordul privind cumpărarea de acţiuni, actualizarea documentelor companiei şi toate celelalte documente necesare tranzacţiei), asistarea la încheierea tranzacţiei şi realizarea efectivă a investiţiei.

Casa de avocatură Stratulat Albulescu a acționat în calitate de consilier juridic al EDS România, membru al Euro-Druckservice Group, unul dintre cele mai importante grupuri din industria tipografică din centrul și estul Europei, în achiziționarea activelor și întregii activitati de tipărire ale Mega Press Holdings (MPH), una dintre cele mai mari tipografii din România.

Datorită faptului că cele două părți implicate sunt giganți ai industriei, firma de avocatură a fost implicată în structurarea tranzacției asigurând, în același timp, obținerea acordului pentru fuziune.

În plus, experții firmei au oferit asistență juridică World Class România în procesul de achiziționare a unui nou club de fitness, al 27-lea din Bucureşti, Stay Fit Olteniţei Gym, club ce a devenit World Class Eroii Revoluţiei. Acesta a devenit cel de al 32-lea club World Class din ţară şi al 25-lea în Bucureşti. Noua locație are peste 1300mp dedicați fitnessului, aerobicului, antrenamentului sportiv și ciclismului și oferă condiții și beneficii deosebite pentru peste 500 de membrii activi.

Echipa de avocați din acest dosar a fost condusă de partenerul Ramona Iancu, fiind formată din Cătălina Oancea și Silvana Zecheru, Associates. Silviu Stratulat, Corneliu Popa, Partner, Daiana Assoum, Associate, s-au ocupat de aspectele care țin de Real estate în timp ce Costin Teodorovici, Partner, și Andrei Băluș, Senior Associate, au fost responsabili cu gestionarea aspectelor financiare ale tranzacției.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 94 / 5005
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Seminar Țuca Zbârcea & Asociații - „Prevenirea investigațiilor penale asociate inspecțiilor fiscale”, 10 iunie
Biroul Dentons din București are în lucru tranzacții de zeci de milioane de euro în Real Estate. Bogdan Papandopol, Partener: Se observă un grad crescut de „sofisticare” a tranzacțiilor; de cele mai multe ori, atât perioada de due diligence, cât și negocierile, sunt mai extinse
Avocații Enache Pirtea & Asociații au intrat în marile dosare de Business Crime încă din primul an de activitate. Pentru a gestiona relația cu organele de urmărire penală sau cu instanțele de judecată, îți trebuie o doză foarte mare de combativitate și perseverență, dar și un stomac tare și nervi de oțel, spun fondatorii firmei
Avocații de Real Estate de la ZRP au pe masa de lucru proiecte de investiții în agricultură, locuințe și birouri. Alina Güler, Senior Associate: Avem clienți care studiază potențialul terenurilor logistice, în timp ce alții urmăresc achiziția de spații industriale de producție
Investitorii cer mai multă predictibilitate și mai puțină birocrație. Oportunitățile din Real Estate, văzute de avocații ȚZA, implicați anul trecut în achiziția Agricost de către fondul Al Dahra, prima tranzacție majoră din agribusiness-ul local
Bucharest Arbitration Days – înscrierile la primul eveniment internațional de arbitraj din România continuă până pe data de 22 mai 2019
Avocații Dentons au asistat sindicatul bancar într-o finanțare acordată grupului CIECH. Biroul din București, implicat în tranzacție
Marile dosare în care au lucrat avocații Mușat & Asociații specializați în ‘White-collar crime’ și proiectele aflate acum pe masa de lucru. Liviu Togan, Partener: Evoluția departamentului va fi una de remarcat, anul acesta
Mitel & Asociații a finalizat cu succes peste 30 de tranzacții imobiliare, în 2018. Sorin Mitel, Senior Partner: Anul acesta avem pe masă proiecte de Real estate din toate ariile - achiziții de terenuri, dezvoltări rezidențiale, hoteluri, expansiuni pe piața de retail
Piața imobiliară are motoarele turate. Silviu Stratulat, Managing Partner SAA: Nivelul ofertei de active din zona de birouri și parcuri logistice este la cel mai ridicat din 2007. Ne așteptăm să vedem noi jucători pe aceste piețe
Rebranding aniversar: Maravela|Asociații devine MPR Partners | Maravela, Popescu & Roman. Doi avocați promovează la nivelul de equity partner
Adrian Șter se alătură D&B David și Baias, în cadrul Departamentului de Concurență și Reglementare, în poziția de Partener Coordonator al echipei de dreptul Concurenței
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...