COVID-19: Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un pachet de servicii adaptat stării de urgență națională
17 Martie 2020 BizLawyer
Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.
Țuca Zbârcea & Asociații va continua să ofere servicii de asistență, consultanță și reprezentare juridică adaptate stării de urgență națională pe care o traversăm și își exprimă solidaritatea cu clienții săi și cu comunitatea de business în general.
Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.
Întâi, prin organizarea unui serviciu de permanență în cadrul sediului, ca expresie a continuității operaționale pentru reuniuni urgente cu clienții sau cu potențialii clienți.
În al doilea rând, prin serviciile pe care întreaga echipă de avocați și colaboratori din echipa administrativă le vor oferi în temeiul procedurilor și normelor lucrului de la distanță. Firma dispune de tehnologia necesară derulării activității în sistem „remote”, organizării de conferințe și meeting-uri virtuale și avocații sunt disponibili telefonic și via e-mail, oferind serviciile la aceleași standarde de calitate ca întotdeauna. Pentru orice detalii, clienții îi pot contacta oricând pe avocații cu care sunt în legătură în mod uzual.
Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.
Întâi, prin organizarea unui serviciu de permanență în cadrul sediului, ca expresie a continuității operaționale pentru reuniuni urgente cu clienții sau cu potențialii clienți.
În al doilea rând, prin serviciile pe care întreaga echipă de avocați și colaboratori din echipa administrativă le vor oferi în temeiul procedurilor și normelor lucrului de la distanță. Firma dispune de tehnologia necesară derulării activității în sistem „remote”, organizării de conferințe și meeting-uri virtuale și avocații sunt disponibili telefonic și via e-mail, oferind serviciile la aceleași standarde de calitate ca întotdeauna. Pentru orice detalii, clienții îi pot contacta oricând pe avocații cu care sunt în legătură în mod uzual.
În fine, din dorința de a oferi servicii în condiții de maximă celeritate și de a se adapta exigențelor perioadei pe care o traversăm, echipa Țuca Zbârcea & Asociații vine în sprijinul clienților, comunității de business și, în general, în ajutorul concetățenilor cu asistență și sprijin concretizate în:
• radiografia juridică a decretului de instituire a stării de urgență emis în data de 16 martie 2020 (disponibilă în curând pe site-ul www.tuca.ro/covid-19/);
• acces la resurse și analize dedicate gestionării situației de criză create pe fondul epidemiei de coronavirus (www.tuca.ro/covid-19/);
• analize juridice sintetice ale noutăților legislative, doctrinare și jurisprudențiale (newsletters) transmise săptămânal și gratuit tuturor clienților noștri și persoanelor interesate;
• podcast-uri reunite sub titlul „Dreptul în vremea coronei”, în care vor fi abordate diverse teme de actualitate (în special problematici de drept), sub forma unor dezbateri accesibile, având ca interlocutori avocați și consultanți fiscali ai firmei, precum și invitați externi, după caz;
• consultații juridice oferite de grupul de lucru care include avocații departamentelor aflate în linia întâi în gestiunea temelor specifice crizei economice (drept societar, restructurări și insolvență, dreptul muncii, drept fiscal și vamal, contracte comerciale, litigii și arbitraje, achiziții publice, protecția datelor cu caracter personal etc.);
• asistență juridică pentru situații de maximă urgență pentru care, separat de datele de contact cunoscute, am constituit o linie de comunicare specială (helpline@tuca.ro).
„În asemenea vremi, orice asigurări verbale și declarații bombastice sunt de prisos. Doar două vorbe, la propriu: suntem alături!”, a precizat Florentin Țuca, Managing Partner al Țuca Zbârcea & Asociații.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 102 / 127 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





