Clasament Airhelp: Aeroportul Otopeni, locul 129 din 132 de aeroporturi din lume; TAROM, locul 55 din 72
09 Mai 2019 AGERPRES
Cea mai bine cotată companie aeriană în clasamentul AirHelp Score 2019 este Qatar Airways, lider şi în 2018, datorită punctualităţii şi coerenţei în procesarea eficientă a reclamaţiilor.
|
|
Sursa: Pixabay |
Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti este plasat pe locul 129 din 132, într-un top realizat de AirHelp la nivel mondial, în timp ce TAROM, operatorul român de transport aerian, ocupă locul 55 din 72, se arată într-un comunicat remis, joi, spre publicare.
AirHelp, cea mai mare organizaţie din lume care se ocupă de drepturile pasagerilor companiilor aeriene, publică anual clasamentul care evaluează companiile aeriene şi aeroporturile din toată lumea, în baza datelor despre calitatea serviciilor, punctualitatea decolărilor şi aterizărilor, gestionarea reclamaţiilor pasagerilor, precum şi oferta în ceea ce priveşte zona de retail şi produsele disponibile, luând în considerare atât serviciile la bord cât şi după aterizare.
AirHelp, cea mai mare organizaţie din lume care se ocupă de drepturile pasagerilor companiilor aeriene, publică anual clasamentul care evaluează companiile aeriene şi aeroporturile din toată lumea, în baza datelor despre calitatea serviciilor, punctualitatea decolărilor şi aterizărilor, gestionarea reclamaţiilor pasagerilor, precum şi oferta în ceea ce priveşte zona de retail şi produsele disponibile, luând în considerare atât serviciile la bord cât şi după aterizare.
Cea mai bine cotată companie aeriană în clasamentul AirHelp Score 2019 este Qatar Airways, lider şi în 2018, datorită punctualităţii şi coerenţei în procesarea eficientă a reclamaţiilor.
TAROM se situează pe poziţia a 55-a (faţă de 49 în 2018) din 72 de operatori la nivel internaţional. Compania aeriană a obţinut 8 pentru calitatea serviciilor (fiind printre primele clasate din acest punct de vedere), 7.3 pentru punctualitate şi doar 3.9 pentru procesarea cererilor de despăgubire solicitate de către pasageri (la acest capitol fiind printre companiile aeriene cu cel mai mic scor).
Dintre cele 132 de aeroporturi analizate, pasagerii au beneficiat de cea mai bună experienţă în Aeroportul Internaţional Hamad, Aeroportul Internaţional Tokyo-Haneda şi Aeroportul Internaţional Atena. Acestea s-au clasat pe primele locuri încă de la primul AirHelp Score.
Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni, principalul aeroport al României, a fost clasat pe locul 129 din 132 (faţă de 116 din 141 în 2018). Otopeni a obţinut 6 puncte la punctualitate, 6.1 la calitatea serviciilor şi 6 punte la calitatea serviciilor de vânzare cu amănuntul, scorul total fiind de 6.03.
Ministrul român al Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a declarat, recent, foarte nemulţumit de ceea ce a găsit într-o inspecţie inopinată la aeroportul Otopeni, la finele lunii aprilie.
"Am efectuat în această dimineaţă (joi - n.r.) o vizită inopinată în principala poartă de intrare a României şi anume Aeroportul Internaţional Henri Coandă - Otopeni. Am primit numeroase sesizări din partea pasagerilor nemulţumiţi de ceea ce văd în acest aeroport. La faţa locului am găsit o mizerie de nedescris în toalete, ziduri rupte, igrasie. Problema scărilor rulante este aşa cum mi-au semnalat-o românii. Scările rulante care ar trebui să deservească pasagerii cu dizabilităţi nu funcţionau, lifturile, la fel", a scris Cuc pe pagina personală de Facebook în 25 aprilie.
Ministrul a susţinut că lipsa investiţiilor este vizibilă, deşi această companie are un buget generos.
"Zilnic, prin acest aeroport trec zeci de mii de pasageri care se lovesc de aceste lucruri. La plecări nu există niciun scaun. Pasagerii sunt nevoiţi să stea pe marginea scărilor şi pe pervazul geamurilor. Mizeria şi delăsarea pe care le-am găsit aici arată un management defectuos. Arată lipsa unui bun gospodar care să conducă această companie", a mai scris el.
Consiliul de Administraţie al aeroportului a decis, în aceeaşi, zi, demiterea directorului general, Gabriel Stoe.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 19891 / 20409 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





