ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Clasament Airhelp: Aeroportul Otopeni, locul 129 din 132 de aeroporturi din lume; TAROM, locul 55 din 72

09 Mai 2019   |   AGERPRES

Cea mai bine cotată companie aeriană în clasamentul AirHelp Score 2019 este Qatar Airways, lider şi în 2018, datorită punctualităţii şi coerenţei în procesarea eficientă a reclamaţiilor.

Sursa: Pixabay

 
 
Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti este plasat pe locul 129 din 132, într-un top realizat de AirHelp la nivel mondial, în timp ce TAROM, operatorul român de transport aerian, ocupă locul 55 din 72, se arată într-un comunicat remis, joi, spre publicare.

AirHelp, cea mai mare organizaţie din lume care se ocupă de drepturile pasagerilor companiilor aeriene, publică anual clasamentul care evaluează companiile aeriene şi aeroporturile din toată lumea, în baza datelor despre calitatea serviciilor, punctualitatea decolărilor şi aterizărilor, gestionarea reclamaţiilor pasagerilor, precum şi oferta în ceea ce priveşte zona de retail şi produsele disponibile, luând în considerare atât serviciile la bord cât şi după aterizare.


Cea mai bine cotată companie aeriană în clasamentul AirHelp Score 2019 este Qatar Airways, lider şi în 2018, datorită punctualităţii şi coerenţei în procesarea eficientă a reclamaţiilor.

TAROM se situează pe poziţia a 55-a (faţă de 49 în 2018) din 72 de operatori la nivel internaţional. Compania aeriană a obţinut 8 pentru calitatea serviciilor (fiind printre primele clasate din acest punct de vedere), 7.3 pentru punctualitate şi doar 3.9 pentru procesarea cererilor de despăgubire solicitate de către pasageri (la acest capitol fiind printre companiile aeriene cu cel mai mic scor).

Dintre cele 132 de aeroporturi analizate, pasagerii au beneficiat de cea mai bună experienţă în Aeroportul Internaţional Hamad, Aeroportul Internaţional Tokyo-Haneda şi Aeroportul Internaţional Atena. Acestea s-au clasat pe primele locuri încă de la primul AirHelp Score.

Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni, principalul aeroport al României, a fost clasat pe locul 129 din 132 (faţă de 116 din 141 în 2018). Otopeni a obţinut 6 puncte la punctualitate, 6.1 la calitatea serviciilor şi 6 punte la calitatea serviciilor de vânzare cu amănuntul, scorul total fiind de 6.03.

Ministrul român al Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a declarat, recent, foarte nemulţumit de ceea ce a găsit într-o inspecţie inopinată la aeroportul Otopeni, la finele lunii aprilie.

"Am efectuat în această dimineaţă (joi - n.r.) o vizită inopinată în principala poartă de intrare a României şi anume Aeroportul Internaţional Henri Coandă - Otopeni. Am primit numeroase sesizări din partea pasagerilor nemulţumiţi de ceea ce văd în acest aeroport. La faţa locului am găsit o mizerie de nedescris în toalete, ziduri rupte, igrasie. Problema scărilor rulante este aşa cum mi-au semnalat-o românii. Scările rulante care ar trebui să deservească pasagerii cu dizabilităţi nu funcţionau, lifturile, la fel", a scris Cuc pe pagina personală de Facebook în 25 aprilie.

Ministrul a susţinut că lipsa investiţiilor este vizibilă, deşi această companie are un buget generos.

"Zilnic, prin acest aeroport trec zeci de mii de pasageri care se lovesc de aceste lucruri. La plecări nu există niciun scaun. Pasagerii sunt nevoiţi să stea pe marginea scărilor şi pe pervazul geamurilor. Mizeria şi delăsarea pe care le-am găsit aici arată un management defectuos. Arată lipsa unui bun gospodar care să conducă această companie", a mai scris el.

Consiliul de Administraţie al aeroportului a decis, în aceeaşi, zi, demiterea directorului general, Gabriel Stoe.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19920 / 20438
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...