ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

După aproape doi ani de încercări grele, românii investesc în ei înşişi prin produse|servicii (studiu)

21 Octombrie 2021   |   Agerpres

Cercetarea mai arată că, după doi ani de pandemie, în care schimbările legate de restricţii au fost la ordinea zilei, românii preferă să se concentreze în continuare pe relaţiile lor sociale în detrimentul obstacolelor care le-ar putea ieşi în cale.

 
 
După aproape doi ani de încercări grele, românii investesc în ei înşişi prin produse/servicii care să le deservească această nevoie, iar comparativ cu luna precedentă, la nivel naţional, satisfacţia faţă de carieră se menţine în aceiaşi parametri, arată datele unui studiu de specialitate, publicat joi.
 
"În schimb, satisfacţia faţă de venituri a scăzut de la 64% la 56%. Cei mai multumiţi de carieră şi de venituri sunt şi în această lună tinerii profesionişti. Relaţiile sociale se află în continuare pe primul loc în motivaţiile românilor şi înregistrează procente mai ridicate (41%) faţă de septembrie 2021 (38%). Scade în importanţă teritoriul depăşirii obstacolelor (scădere de aproape 5%). Nu sunt înregistrate diferenţe majore între octombrie 2020 şi octombrie 2021 - observându-se doar o creştere a importanţei relaţiilor sociale", potrivit studiului Reveal Marketing Research - 'Starea emoţională a românilor în contextual actual al pandemiei de COVID 19'.
 
Cercetarea mai arată că, după doi ani de pandemie, în care schimbările legate de restricţii au fost la ordinea zilei, românii preferă să se concentreze în continuare pe relaţiile lor sociale în detrimentul obstacolelor care le-ar putea ieşi în cale.
 
Pe de altă parte, românii economisesc mai puţin în această lună, comparativ cu luna trecută, dar şi cu octombrie 2020.
 
"Comportamentele de consum ale românilor se modifică în această lună prin prisma cheltuielilor, acestea scăzând (comparativ cu septembrie 2021 şi octombrie 2020) pentru majoritatea categoriilor de produse (chiar şi cele de bază). Cu toate acestea, românii investesc în continuare în dezvoltarea lor personală", mai arată datele studiului.
 
Potrivit cercetării, după o perioadă cu un nivel ridicat de relaxare (26% în septembrie 2021), scăderea incidenţei acestei stări, alături de cea de energie/optimism este firească.
 
Românii se plasează, în luna octombrie, într-un moment de furie (cu 5% mai crescut faţă de luna precedentă), succedat de nelinişte şi îngrijorare - tradusă prin prisma problemelor din contextul actual, respectiv noul val al pandemiei şi a nesiguranţei legată de viitor.
 
Comparativ cu octombrie 2020, iese în evidenţă în primul rând mulţumirea faţă de nivelul de dezvoltare personală (creştere de aproape 10%) şi mulţumirea faţă de starea de spirit (creştere de aproape 5%).
 
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piaţă reprezintă baza deciziilor corecte şi a poziţionării brandurilor.
 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9866 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...