ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Edenred: Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut cu peste 24%, în primul semestru

10 Septembrie 2019   |   AGERPRES

Peste un milion de angajaţi din România deţin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajaţi care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.

 
 
Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut în prima jumătate a anului cu peste 24%, conform unui comunicat al Edenred România.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferinţele angajaţilor pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative şi convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

Peste un milion de angajaţi din România deţin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajaţi care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.


"Împreună cu o serie de restaurante, am derulat campanii de marketing cu oferte speciale adresate utilizatorilor de tichete de masă, iar volumul tranzacţionat în restaurantele respective a crescut cu 35%", a declarat Dana Sîntejudean, director general Edenred România & Moldova.

Valoarea medie a unui prânz achitat cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferinţele angajaţilor pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative şi convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

"Obiceiurile alimentare ale angajaţilor români s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani, pauza de prânz începând să devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari. Cardurile de masă, care permit plăţi rapide şi flexibile şi creşterea valorii zilnice a tichetelor de masă la 15,18 lei, faţă de 9,57 lei în urmă cu 3 ani, au susţinut puternic tendinţa angajaţilor de a lua masa de prânz în afara locului de muncă. Angajaţii merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit mult mai atenţi în criteriile de alegere a restaurantului şi sunt foarte receptivi la calitatea ingredientelor, la opţiunile de meniuri speciale, la promoţii, dar şi la design-ul şi atmosfera din restaurantele alese", a subliniat Dana Sîntejudean.

De asemenea, angajaţii îşi îndreaptă din ce în ce mai mult alegerile către restaurante care propun meniuri sănătoase, preocuparea pentru o alimentaţie echilibrată fiind în creştere pentru angajaţi, indiferent de activitate, gen sau generaţie.

În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluţii de beneficii extrasalariale pentru angajaţi, prin carduri preplătite şi tichete, acompaniate de diverse soluţii online şi mobile. Edenred emite în România carduri şi tichete de masă, de cadouri, carduri şi vouchere de vacantă, carduri şi tichete culturale, de creşă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local peste 35.000 de companii client, 1,5 milioane de angajaţi utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii şi 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o echipă de peste 200 de angajaţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 15806 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...