ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Edenred: Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut cu peste 24%, în primul semestru

10 Septembrie 2019   |   AGERPRES

Peste un milion de angajaţi din România deţin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajaţi care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.

 
 
Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut în prima jumătate a anului cu peste 24%, conform unui comunicat al Edenred România.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferinţele angajaţilor pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative şi convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

Peste un milion de angajaţi din România deţin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajaţi care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.


"Împreună cu o serie de restaurante, am derulat campanii de marketing cu oferte speciale adresate utilizatorilor de tichete de masă, iar volumul tranzacţionat în restaurantele respective a crescut cu 35%", a declarat Dana Sîntejudean, director general Edenred România & Moldova.

Valoarea medie a unui prânz achitat cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferinţele angajaţilor pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative şi convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

"Obiceiurile alimentare ale angajaţilor români s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani, pauza de prânz începând să devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari. Cardurile de masă, care permit plăţi rapide şi flexibile şi creşterea valorii zilnice a tichetelor de masă la 15,18 lei, faţă de 9,57 lei în urmă cu 3 ani, au susţinut puternic tendinţa angajaţilor de a lua masa de prânz în afara locului de muncă. Angajaţii merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit mult mai atenţi în criteriile de alegere a restaurantului şi sunt foarte receptivi la calitatea ingredientelor, la opţiunile de meniuri speciale, la promoţii, dar şi la design-ul şi atmosfera din restaurantele alese", a subliniat Dana Sîntejudean.

De asemenea, angajaţii îşi îndreaptă din ce în ce mai mult alegerile către restaurante care propun meniuri sănătoase, preocuparea pentru o alimentaţie echilibrată fiind în creştere pentru angajaţi, indiferent de activitate, gen sau generaţie.

În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluţii de beneficii extrasalariale pentru angajaţi, prin carduri preplătite şi tichete, acompaniate de diverse soluţii online şi mobile. Edenred emite în România carduri şi tichete de masă, de cadouri, carduri şi vouchere de vacantă, carduri şi tichete culturale, de creşă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local peste 35.000 de companii client, 1,5 milioane de angajaţi utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii şi 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o echipă de peste 200 de angajaţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19432 / 20449
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni AT1 de 500 milioane Euro lansată de Banca Transilvania pe piețele externe
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...