ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Edenred: Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut cu peste 24%, în primul semestru

10 Septembrie 2019   |   AGERPRES

Peste un milion de angajaţi din România deţin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajaţi care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.

 
 
Numărul de tranzacţii cu carduri de masă în restaurante a crescut în prima jumătate a anului cu peste 24%, conform unui comunicat al Edenred România.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferinţele angajaţilor pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative şi convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

Peste un milion de angajaţi din România deţin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1,3 milioane de angajaţi care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.


"Împreună cu o serie de restaurante, am derulat campanii de marketing cu oferte speciale adresate utilizatorilor de tichete de masă, iar volumul tranzacţionat în restaurantele respective a crescut cu 35%", a declarat Dana Sîntejudean, director general Edenred România & Moldova.

Valoarea medie a unui prânz achitat cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, preţul, proximitatea faţă de locul de muncă, posibilitatea plăţii cu carduri de masă şi specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferinţele angajaţilor pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative şi convenabile, precum şi către restaurante din mall-uri şi din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

"Obiceiurile alimentare ale angajaţilor români s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani, pauza de prânz începând să devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari. Cardurile de masă, care permit plăţi rapide şi flexibile şi creşterea valorii zilnice a tichetelor de masă la 15,18 lei, faţă de 9,57 lei în urmă cu 3 ani, au susţinut puternic tendinţa angajaţilor de a lua masa de prânz în afara locului de muncă. Angajaţii merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit mult mai atenţi în criteriile de alegere a restaurantului şi sunt foarte receptivi la calitatea ingredientelor, la opţiunile de meniuri speciale, la promoţii, dar şi la design-ul şi atmosfera din restaurantele alese", a subliniat Dana Sîntejudean.

De asemenea, angajaţii îşi îndreaptă din ce în ce mai mult alegerile către restaurante care propun meniuri sănătoase, preocuparea pentru o alimentaţie echilibrată fiind în creştere pentru angajaţi, indiferent de activitate, gen sau generaţie.

În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluţii de beneficii extrasalariale pentru angajaţi, prin carduri preplătite şi tichete, acompaniate de diverse soluţii online şi mobile. Edenred emite în România carduri şi tichete de masă, de cadouri, carduri şi vouchere de vacantă, carduri şi tichete culturale, de creşă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local peste 35.000 de companii client, 1,5 milioane de angajaţi utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii şi 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o echipă de peste 200 de angajaţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19667 / 20684
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...