ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Estimări PayU: Românii vor cumpăra de 1,2 miliarde de lei, de Black Friday; tranzacţiile online, estimate la 360 de milioane de lei

31 Octombrie 2019   |   AGERPRES

În acest context, valoarea medie a coşului de cumpărături în mediul virtual va înregistra, în acest an, o uşoară scădere (-4%), în comparaţie cu anul 2018, ajungând la 650 de lei.

 
 
Românii vor face cumpărături cu ocazia Black Friday 2019 în valoare de 1,2 miliarde de lei, în creştere cu 20% faţă de ediţia de anul trecut, din acest total peste 360 de milioane de lei fiind reprezentate de tranzacţiile online, mai mult cu 25% de la an la an, reiese din estimările PayU România, publicate joi.

În acest context, valoarea medie a coşului de cumpărături în mediul virtual va înregistra, în acest an, o uşoară scădere (-4%), în comparaţie cu anul 2018, ajungând la 650 de lei.

Potrivit sursei citate, categoria IT&C va rămâne în topul preferinţelor românilor, deşi vânzările produselor din categoriile fashion, home & deco şi turism înregistrează creşteri constante de la un an la altul.


Analiza celor de la PayU România arată că, pe 15 noiembrie, 70% din totalul plăţilor online vor fi efectuate cu un singur click, în timp ce 40% din valoarea totală a tranzacţiilor procesate vor proveni din plăţile cu un card pentru rate fără dobândă. De altfel, valoarea medie a coşului de cumpărături plătit cu un astfel de card este, în medie, cu 50% mai mare decât coşul mediu de cumpărături obişnuit.

"De la an la an, tot mai mulţi români văd că este mai simplu, mai sigur şi mai rapid să cumpere şi să plătească online. Ne aşteptăm ca întreaga valoare a tranzacţiilor să crească cu 20% şi să ajungă la 1,2 miliarde de lei, incluzând atât pe cele achitate online, cât şi cumpărăturile cu numerar la livrare (...) Ediţiile anterioare de Black Friday ne-au arătat că românii se pregătesc în avans pentru cel mai important eveniment de shopping al anului. Aceştia verifică fiecare categorie de produse de care sunt interesaţi şi îşi pregătesc lista de cumpărături, în timp ce îşi înregistrează cardurile în sistemul comercianţilor, pentru plăţi rapide şi sigure, efectuate cu un singur click. De exemplu, eMAG a anunţat că peste 1 milion de persoane şi-au înregistrat deja cardurile în aplicaţia eMAG, pentru a putea plăti cu un singur click", a precizat Marius Costin, manager de ţară PayU România.

Datele centralizate de către companie arată că, anul trecut, aproximativ 10% din totalul plăţilor online de Black Friday au fost tranzacţii efectuate cu un card emis într-o altă ţară. În acelaşi timp, persoane din ţări exotice, precum Australia, Japonia, Coreea de Sud sau Singapore, au cumpărat produse de la magazinele online româneşti care au avut promoţii de Black Friday.

Din estimările PayU România, se pare că Ungaria şi Regatul Unit al Marii Britanii vor rămâne, şi în 2019, în topul ţărilor de unde vor fi efectuate cele mai multe plăţi online.

PayU pune la dispoziţia comercianţilor care doresc să îşi extindă afacerea în afara graniţelor ţării platforma globală PayU HUB. Prin integrarea unică cu interfaţa API, comercianţii au acces la 2,3 de miliarde de potenţiali clienţi noi de pe pieţele cu creşteri importante precum Asia, Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu, India, Africa şi America Latină.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediţia Black Friday de anul acesta se află: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64 şi iStyle.

PayU, furnizor global de servicii de plată pentru companii, este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi, precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi şi Virgin Mobile.

În România, compania lucrează cu parteneri ca: Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii.

La nivel global, PayU Group operează în 18 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este divizia fintech şi de plăţi online a Prosus, un grup global din domeniul online, deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19287 / 20563
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații asistă cu succes asocierea DOGUS în adjudecarea și semnarea contractului pentru cel mai mare proiect de infrastructură derulat în ultimii ani de o autoritate publică în București
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Allianz-Ţiriac Asigurări preia compania de brokeraj din asigurări Campion Broker. Schoenherr, alături de cumpărător
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Filip & Company a asistat Global Vision Investment Fund S.A. în obținerea unei refinanțări pentru prima sa investiție în retail
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
Filip & Company a asistat Grupul Banca Transilvania în finalizarea achiziției BRD SAFPP SA. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în cea mai mare emisiune de obligațiuni AT1 din Europa Centrală și de Est | Echipa de proiect, coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...