ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Piaţa comerţului de fashion va creşte cu 9%, în 2019;Pepco, lider în România cu afaceri de 1,2 miliarde de lei (estimări)

08 Noiembrie 2019   |   AGERPRES

Fashion Days va derula campania Black Friday 2019 în perioada 13 - 15 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro.

 
 
Principalii retaileri de pe piaţa de fashion din România vor genera, în 2019, afaceri de peste 18,5 miliarde de lei, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, într-o piaţă în care lider se preconizează a fi Pepco, cu o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei, arată estimările Fashion Days, prezentate vineri într-o conferinţă de presă.

Retailerul online prognozează că, în acest an, va intra, în premieră, în Top 10 naţional, cu afaceri de 320 de milioane de lei, comparativ cu 249 de milioane de lei, raportate în 2018.

"Încep prin a povesti puţin despre piaţa de fashion. E o piaţă în creştere, la fel ca toată piaţa de retail, în general. Euromonitor-ul (Euromonitor International, firmă de cercetare de piaţă, n.r.) spunea alaltăieri că în România creşterea este de 7%, cea mai mare din Uniunea Europeană, iar noi, Fashion Days, estimăm că piaţa de fashion creşte cu 9%, puţin peste această medie de 7%, în 2019. Avem o piaţă în care vin mai mulţi playeri atât focusaţi pe offline, cât şi cei care cer din online. Cu toţii avem nevoie de cât mai multe date şi noi încercăm să le oferim şi dacă încercăm noi, cu siguranţă vor încerca şi ceilalţi jucători, să fie la fel de transparenţi. Estimările noastre pentru 2019, de la toţi playerii, arată că Pepco este în momentul de faţă liderul de fashion în România. Au un grad foarte mare de extindere, cu 250 de magazine în toată ţara. Ei vor trece, probabil, în acest an, undeva de 1,2 miliarde de lei, cifră de afaceri. H&M probabil se va menţine pe locul II, la bătaie cu Zara. Anul trecut, Fashion Days nu era în Top 10, dar estimăm că, în acest an, vom intra în top, cu 320 de milioane de lei, cifră de afaceri", a menţionat Robert Berza, director general Fashion Days.


Reprezentantul retailerului online a anunţat, totodată, că Fashion Days va derula campania Black Friday 2019 în perioada 13 - 15 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro.

"Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienţilor noştri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineaţa, iar în cazul produselor achiziţionate din Bucureşti şi Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulţi clienţi mulţumiţi de livrarea rapidă a produselor este important ca aceştia să îşi ridice cât mai repede coletele din easybox. În felul acesta, următorul client se va bucura, la rândul său, mai repede", a anunţat Berza.

De altfel, oficialul companiei a precizat că aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie.

Conform datelor companiei, 89% dintre români au cunoştinţă de evenimentul Black Friday, mai mult de jumătate dintre aceştia intenţionează să cumpere ceva în timpul campaniei, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent.

În acest context, Fashion Days estimează o creştere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, în 2019, comparativ cu datele din 2018.

"Black Friday este o adevărată vânătoare pentru cele mai bune oferte; de aceea vrem să le oferim clienţilor destinaţia perfectă pentru cele mai bune dealuri, atât din punct de vedere al gamei de produse, dar şi al discounturilor si preţurilor. Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune preţuri din an. Românii caută produse premium şi, în aceste zile, tot mai mulţi dintre ei şi le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim", a spus şeful Fashion Days.

Clienţii Fashion Days vor putea alege dintre 1,5 milioane de produse de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei. De asemenea, peste 3,3 milioane de vizite sunt aşteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicaţia Fashion Days, în timp ce numărul de aplicaţii instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile va ajunge la 600.000.

Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday se vor regăsi: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi's (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar şi branduri aflate la prima apariţie în campania de reduceri, precum s.Oliver, Marc Jacobs, GAP şi Replay.

O opţiune de livrare rapidă a produselor comandate este Easybox, variantă cu cea mai mare creştere în ultimele şase luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din Bucureşti şi Ilfov. Volumul de comenzi estimat, în perioada Black Friday 2019, încurajează plata online şi ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 60 / 10781
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Ana Radnev preia conducerea echipei de Banking & Finance CMS România
Avocații de Employment de la Țuca Zbârcea & Asociații, implicați în două proiecte majore din industriile Food&Beverage și Telecom. Portofoliul de clienți, dominat de firme mari și foarte mari, cu prezență în mai multe jurisdicții
Cum lucrează avocații Radu și Asociații SPRL specializați în Dreptul Muncii | Volumul solicitărilor de asistență în fuziuni și transferuri de business a crescut, număr mai mic de proiecte care au implicat restructurări majore, urmate de concedieri. Expunere semnificativă în mandate complexe pentru multinaționale și societăți mari
Filip & Company a asistat Inform Lykos și pe omul de afaceri Octavian Radu în tranzacția ce a vizat grupul IT românesc Sistec. NNDKP a fost alături de Vicențiu Zorzolan
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru Litigii și Arbitraj
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Consultanță | Dreptul muncii
Avocații Stratulat Albulescu, în tranzacția prin care Atlas Copco preia grupul Scheugenpflug
LegiTeam: Mușat & Asociații is looking for Data Protection specialist lawyers
LegiTeam - Alătura-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
Munca avocaților ZRVP axați pe practica de Dreptul muncii s-a rafinat. Cătălin Micu, Partener: Farmecul sau provocarea fiecărui proiect constă nu în urmărirea unei proceduri de lucru, ci în identificarea acelor procese de “redesenare” a business-ului clientului care să conducă la atingerea țintelor
Ciprian Timofte, Managing Associate la Țuca Zbârcea & Asociații, premiat de Euromoney cu distincția Rising Star Romania: Am simţit vibraţia şi energia noii generaţii de avocaţi, deja adevăraţi lideri ai profesiei şi, fără îndoială, “tomorrow makers” pe zona asistenței juridice
Cum lucrează avocații KPMG Legal specializați în Dreptul Muncii | Cele mai multe mandate vin de la companii multinaționale, iar proiectele acoperă o gamă largă de procese de reorganizare a structurilor interne ale clienților. Asistență într-un proces complex de restructurare, cu peste 1000 de concedieri
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...