Piaţa comerţului de fashion va creşte cu 9%, în 2019;Pepco, lider în România cu afaceri de 1,2 miliarde de lei (estimări)
08 Noiembrie 2019 AGERPRES
Fashion Days va derula campania Black Friday 2019 în perioada 13 - 15 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro.
Principalii retaileri de pe piaţa de fashion din România vor genera, în 2019, afaceri de peste 18,5 miliarde de lei, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, într-o piaţă în care lider se preconizează a fi Pepco, cu o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei, arată estimările Fashion Days, prezentate vineri într-o conferinţă de presă.
Retailerul online prognozează că, în acest an, va intra, în premieră, în Top 10 naţional, cu afaceri de 320 de milioane de lei, comparativ cu 249 de milioane de lei, raportate în 2018.
"Încep prin a povesti puţin despre piaţa de fashion. E o piaţă în creştere, la fel ca toată piaţa de retail, în general. Euromonitor-ul (Euromonitor International, firmă de cercetare de piaţă, n.r.) spunea alaltăieri că în România creşterea este de 7%, cea mai mare din Uniunea Europeană, iar noi, Fashion Days, estimăm că piaţa de fashion creşte cu 9%, puţin peste această medie de 7%, în 2019. Avem o piaţă în care vin mai mulţi playeri atât focusaţi pe offline, cât şi cei care cer din online. Cu toţii avem nevoie de cât mai multe date şi noi încercăm să le oferim şi dacă încercăm noi, cu siguranţă vor încerca şi ceilalţi jucători, să fie la fel de transparenţi. Estimările noastre pentru 2019, de la toţi playerii, arată că Pepco este în momentul de faţă liderul de fashion în România. Au un grad foarte mare de extindere, cu 250 de magazine în toată ţara. Ei vor trece, probabil, în acest an, undeva de 1,2 miliarde de lei, cifră de afaceri. H&M probabil se va menţine pe locul II, la bătaie cu Zara. Anul trecut, Fashion Days nu era în Top 10, dar estimăm că, în acest an, vom intra în top, cu 320 de milioane de lei, cifră de afaceri", a menţionat Robert Berza, director general Fashion Days.
Retailerul online prognozează că, în acest an, va intra, în premieră, în Top 10 naţional, cu afaceri de 320 de milioane de lei, comparativ cu 249 de milioane de lei, raportate în 2018.
"Încep prin a povesti puţin despre piaţa de fashion. E o piaţă în creştere, la fel ca toată piaţa de retail, în general. Euromonitor-ul (Euromonitor International, firmă de cercetare de piaţă, n.r.) spunea alaltăieri că în România creşterea este de 7%, cea mai mare din Uniunea Europeană, iar noi, Fashion Days, estimăm că piaţa de fashion creşte cu 9%, puţin peste această medie de 7%, în 2019. Avem o piaţă în care vin mai mulţi playeri atât focusaţi pe offline, cât şi cei care cer din online. Cu toţii avem nevoie de cât mai multe date şi noi încercăm să le oferim şi dacă încercăm noi, cu siguranţă vor încerca şi ceilalţi jucători, să fie la fel de transparenţi. Estimările noastre pentru 2019, de la toţi playerii, arată că Pepco este în momentul de faţă liderul de fashion în România. Au un grad foarte mare de extindere, cu 250 de magazine în toată ţara. Ei vor trece, probabil, în acest an, undeva de 1,2 miliarde de lei, cifră de afaceri. H&M probabil se va menţine pe locul II, la bătaie cu Zara. Anul trecut, Fashion Days nu era în Top 10, dar estimăm că, în acest an, vom intra în top, cu 320 de milioane de lei, cifră de afaceri", a menţionat Robert Berza, director general Fashion Days.
Reprezentantul retailerului online a anunţat, totodată, că Fashion Days va derula campania Black Friday 2019 în perioada 13 - 15 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro.
"Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienţilor noştri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineaţa, iar în cazul produselor achiziţionate din Bucureşti şi Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulţi clienţi mulţumiţi de livrarea rapidă a produselor este important ca aceştia să îşi ridice cât mai repede coletele din easybox. În felul acesta, următorul client se va bucura, la rândul său, mai repede", a anunţat Berza.
De altfel, oficialul companiei a precizat că aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie.
Conform datelor companiei, 89% dintre români au cunoştinţă de evenimentul Black Friday, mai mult de jumătate dintre aceştia intenţionează să cumpere ceva în timpul campaniei, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent.
În acest context, Fashion Days estimează o creştere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, în 2019, comparativ cu datele din 2018.
"Black Friday este o adevărată vânătoare pentru cele mai bune oferte; de aceea vrem să le oferim clienţilor destinaţia perfectă pentru cele mai bune dealuri, atât din punct de vedere al gamei de produse, dar şi al discounturilor si preţurilor. Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune preţuri din an. Românii caută produse premium şi, în aceste zile, tot mai mulţi dintre ei şi le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim", a spus şeful Fashion Days.
Clienţii Fashion Days vor putea alege dintre 1,5 milioane de produse de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei. De asemenea, peste 3,3 milioane de vizite sunt aşteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicaţia Fashion Days, în timp ce numărul de aplicaţii instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile va ajunge la 600.000.
Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday se vor regăsi: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi's (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar şi branduri aflate la prima apariţie în campania de reduceri, precum s.Oliver, Marc Jacobs, GAP şi Replay.
O opţiune de livrare rapidă a produselor comandate este Easybox, variantă cu cea mai mare creştere în ultimele şase luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din Bucureşti şi Ilfov. Volumul de comenzi estimat, în perioada Black Friday 2019, încurajează plata online şi ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 19367 / 20684 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





