ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Rezultatele studiului „Back to the Office” realizat de Mindspace dezvăluie care sunt cele mai mari temeri ale angajaților legate de întoarcerea la birou

08 Iulie 2020   |   BizLawyer

Menținerea distanțării sociale în timpul programului și colegii care nu iau în serios această măsură sunt unele dintre cele mai mari îngrijorări.

Sursa: Pixabay

 
 
Mindspace, furnizorul global de spații flexibile, a anunțat rezultatele unui nou studiu derulat în rândul a peste 1000 de membri ai spațiilor sale din SUA, Europa și Israel, prin care și-a propus să afle care sunt temerile, intențiile și noile obiceiuri ale angajaților, pe măsură ce încep să se întoarcă la birou, pentru prima dată de la începutul pandemiei.

Printre cele mai interesante rezultate descoperite în rândul celor care își desfășoară activitatea din spațiile Mindspace din România se numără:
●    Drumul către birou și înapoi spre casă, dar și utilizarea grupurilor sanitare (35,3%) sunt aspectele de care aceștia se tem cel mai tare când vine vorba de revenirea la locul de muncă;
●    Referitor la viața de birou, românilor le lipsesc cel mai mult întâlnirile față-în-față (41,4%) și momentele în care petreceau timp alături de colegi (58,6%);

●    27,6% dintre membrii spațiilor Mindspace din România au spus că s-au întors deja la birou, iar 41,4% dintre aceștia au menționat că se vor întoarce la locul de muncă în 3-6 săptămâni.

În ceea ce privește comunitatea globală a Mindspace, care include membri din US, UK, Germania, Țările de Jos și Polonia, cele mai interesante rezultate includ:
●    Cele mai mari temeri sunt legate de colegii care nu iau în serios distanțarea socială și posibilitatea de a respecta această măsură în timpul programului de muncă, fiind menționate de către 65% dintre respondenți;
●    Posibilitatea de a ieși din casă (35,4%), întâlnirile față-în-față (39,5%) și ocaziile în care petrec timp alături de colegii lor (67,8%) se află pe primele locuri în ceea ce privește aspectele de care oamenilor le este dor în contextul locului de muncă;
●    Când vine vorba de drumul către birou și înapoi spre casă, 35% dintre cei care foloseau transportul public spun că vor schimba modul în care ajung la locul de muncă. Însă, dintre cei care merg pe jos la birou, doar 4% au declarat că vor face o schimbare în acest sens;
●    Țările în care virusul a avut un impact mai puțin sever și în care un număr semnificativ de angajați deja și-a anunțat intenția de a reveni în birourile Mindspace sunt:
○    Israel: 57% dintre respondenți s-au întors deja în spațiile de lucru, iar 27% își propun să revină la locul de muncă în 3-6 săptămâni;
○    Germania: 33% dintre membri au revenit la birou și 40% vor face acest lucru în următoarele 3-6 săptămâni;
○    Polonia: 27% dintre angajații care lucrează din spațiile Mindspace au revenit la muncă, iar 42% și-au anunțat intenția de a face acest lucru în următoarele 3-6 săptămâni.

Pe lângă măsurile de siguranță pe care compania le-a implementat în spațiile sale flexibile, Mindspace face parte și din două inițiative importante ale industriei: WORC (The Workplace Operator Readiness Council) și Safe Spaces, un program al industriei de coworking creat pentru a-i ajuta pe angajați acceseze spații care respectă standardele de sănătate și siguranță. Scopul acestor inițiative este de a informa și de a oferi sprijin operatorilor de spații de lucru, astfel încât să respecte toate măsurile de siguranță necesare.

„În toate cele 31 de locații Mindspace, din 7 țări, implementăm noi standarde de siguranță și sănătate, bazate pe legislația și recomandările din fiecare țară, astfel încât să îi sprijinim pe membrii noștri și să rezolvăm pentru ei dificultățile pe care adaptarea la noul context le presupun. Pentru că activăm pe piețe în care oamenii s-au întors deja la locul de muncă, am pus la punct o serie măsuri pentru a ne asigura că membri noștri sunt în siguranță, că se pot bucura de viața de birou și se pot concentra asupra activității lor”, declară Dan Zakai, CEO Mindspace. „Credem că flexibilitatea totală a spațiilor de lucru, atât din punct de vedere fizic, cât și financiar, va fi un aspect vital pentru continuitatea business-urilor în lunile următoare.”

Mindspace este un furnizor global de spații flexibile de tip boutique care redefinește experiența pe care companiile o au la locul de muncă, indiferent de mărimea lor. Prin design-ul aparte al spațiilor de lucru, nivelul de personalizare al serviciilor oferite și evenimentele atent selecționate pentru membrii săi, spațiile flexibile oferite de Mindspace favorizează un engagement mai bun în rândul angajaților și un sentiment puternic de apartenență la comunitate, susținând procesul de  lucru, învățare, inovare și dezvoltare al membrilor săi. Pentru informații suplimentare, puteți vizita Mindspace.me sau paginile de LinkedIn, Twitter și Facebook.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14328 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...