ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii plătesc de trei ori mai mult pentru o maşină rulată adusă din Germania (studiu)

14 Mai 2021   |   Agerpres

Datele centralizate în cadrul cercetării realizată de Scout Team Do, privind tendinţele consumatorilor din România în ultimii cinci ani, arată că unul dintre cele mai populare modele pe care clienţii din România le preferă este BMW Seria 3, atât modelul E90, cât şi cele mai noi, precum E 90.

 
 
Românii ajung să plătească de trei ori mai mult pentru o maşină second hand adusă din Germania, iar fenomenul care a adus în România multe rable "cosmetizate" de vânzători a scăzut calitatea parcului auto naţional şi a crescut costurile cu diminuarea poluării, relevă rezultatele unui studiu realizat de o companie specializată în consultanţă tehnică şi financiară.
 
Datele centralizate în cadrul cercetării realizată de Scout Team Do, privind tendinţele consumatorilor din România în ultimii cinci ani, arată că unul dintre cele mai populare modele pe care clienţii din România le preferă este BMW Seria 3, atât modelul E90, cât şi cele mai noi, precum E 90.
 
"Exemplarele pe care în general le caută românii sunt cele echipate cu deja celebrul motor N47, 2000 cmc, Diesel. Foarte mulţi cad în capcana unui preţ atractiv şi achiziţionează maşini întreţinute necorespunzător, la care apar foarte des probleme. Numai remediind problemele clasice, adică distribuţia, injectoarele şi turbosuflanta, costurile reparaţiilor se ridică la peste 3.000 de euro, dacă reparaţiile se fac în România. Dacă reparaţiile se fac în Germania, costurile ajung până la 5.000 de euro. Astfel, la maşina cumpărată din Germania, la un preţ iniţial de circa 6.000 de euro, costul se poate dubla după reparaţii", explică specialiştii.
 
În viziunea acestora, un alt inconvenient la achiziţia unei maşini din vestul Europei este drumul. Astfel, costul drumului până în ţara vânzătorului se ridică la 100 - 150 de euro cu avionul, la care se poate adaugă o noapte la hotel, adică încă cel puţin 70 de euro, plus alte mici cheltuieli.
 
"La întoarcere, costurile sunt şi mai mari: 250 de euro numerele provizorii, plus 350 de euro combustibilul şi taxele de drum. În total, dacă nu apar şi alte evenimente şi cheltuieli neprevăzute, numai costul drumului va fi în jur de 900-1.000 de euro, la care se adaugă oboseala şi presiunea timpului, care duc foarte adesea la o alegere greşită. Dacă este nevoie şi de reparaţii, preţul final al maşinii poate fi şi de trei ori mai mare", se arată într-un comunicat de presă al consultanţilor Scout Team Do, transmis vineri AGERPRES.
 
Scout Team Do înseamnă o echipă cu o experienţă acumulată în peste 15 ani atât în comerţul cu maşini second hand, cât şi în mentenanţa şi repararea lor.
 
Serviciile oferite de companie includ consultanţă tehnică şi financiară, în urma cărora cumpărătorul poate alege maşina dorită în cunoştinţă de cauză, fără să piardă timp şi bani pentru a se deplasa să o cumpere din ţara în care se află vânzătorul, ci o primesc direct acasă, verificată şi cu garanţia oferită de consultant. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12294 / 17596
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...