Spațiile de coworking din București se redeschid | Ce măsuri trebuie să respecte persoanele care doresc să lucreze de acum înainte din astfel de locuri
26 Mai 2020 BizLawyer
Potrivit noilor reguli, atât membrii spațiului de coworking, cât și vizitatorii, vor trebui să poarte măști și să păstreze distanțarea socială de 1,5 metri.
Treptat și cu respectarea unor măsuri foarte stricte, românii au început să se întoarcă la muncă și să-și reia activitatea de birou. În București s-au redeschis spațiile de coworking nevoite să pună lacătul pe ușă în timpul stării de urgență. Freelancerii, start-up-urile și micii antreprenori care le folosesc trebuie să lucreze acum după noi reguli: să respecte distanțarea socială, să poarte mască și să-și igienizeze mâinile de fiecare dată când folosesc bucătăria sau imprimantele. Vestea bună este că se va putea lucra și de pe terase, iar cei care nu se simt încă pregătiți să se reîntoarcă în spațiul de coworking au la dispoziție birourile virtuale.
Reprezentanții Commons spun că toate spațiile sunt pregătite să-și primească membrii și anunță noi măsuri implementate pentru desfășurarea activității de birou în siguranță.
Reprezentanții Commons spun că toate spațiile sunt pregătite să-și primească membrii și anunță noi măsuri implementate pentru desfășurarea activității de birou în siguranță.
„Sănătatea membrilor noștri e pe primul loc și de aceea ne dorim să creăm un mediu în care ei să se simtă în siguranță. Am implementat toate măsurile recomandate de autorități și am transmis către comunitate un ghid practic cu reguli care reduc șansele de transmitere a virusului”, a declarat David Canta, cofounder Commons România.
Potrivit noilor reguli, atât membrii spațiului de coworking, cât și vizitatorii, vor trebui să poarte măști și să păstreze distanțarea socială de 1,5 metri. De asemenea, li se recomandă să folosească scările și să nu urce, în același timp, mai mult de două persoane în lift. În plus, trebuie să-și dezinfecteze mâinile de fiecare dată când folosesc zona de bucătărie sau imprimantele.
Cei de la Commons au avut grijă să asigure distanța de cel puțin 1,5 metri între birouri, au amenajat birouri în plus pe terase și în spațiile de evenimente, au amplasat dispozitive de dezinfectare pentru mâini la intrarea în spațiile de lucru, în bucătărie sau în baie. Spațiile Commons au fost dotate cu mai multe cafetiere și aparate pentru apă potabilă, pentru a se evita aglomerarea. În același timp, locațiile sunt igienizate la fiecare două-trei ore și filtrele sunt curățate constant, conform regulilor și standardelor recomandate de autorități. În funcție de recomandările guvernamentale, este posibil ca fiecare membru sau vizitator să fie termoscanat la intrarea în locații.
De asemenea, persoanele care doresc în continuare să muncească de acasă și doresc o imagine profesionistă pentru propria afacere, au la dispoziție birourile virtuale, care le asigură o adresă de corespondență, promovare în cadrul comunității și folosirea spațiilor de birouri pentru întâlniri sau evenimente.
Inaugurată în anul 2017, Commons România este o rețea de spații de coworking cu o comunitate vibrantă, formată din antreprenori și freelanceri din diverse domenii de activitate și business-uri enterprise în diferite stadii de dezvoltare. Pentru membrii comunității Commons sunt puse la dispoziție trei locații: în Piața Unirii, Piața Romană și în zona Băneasa.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 18215 / 20459 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
În spatele scenei, alături de avocații din practica de Real Estate de la Țuca Zbârcea & Asociații, într-un mediu în care calitatea documentației, calibrarea riscurilor și gestionarea inteligentă a calendarului determină dacă un proiect se finanțează, se construiește și se capitalizează corect | De vorbă cu Răzvan Gheorghiu-Testa (partener) despre tendințele pieței imobiliare și forța unei echipe care operează integrat, folosește inteligent regulile și anticipează riscurile, astfel încât proiectele complicate, de la teren și autorizare până la finanțare, leasing și exit să ajungă la linia de sosire
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni AT1 de 500 milioane Euro lansată de Banca Transilvania pe piețele externe
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





