ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Spațiile de coworking din București se redeschid | Ce măsuri trebuie să respecte persoanele care doresc să lucreze de acum înainte din astfel de locuri

26 Mai 2020   |   BizLawyer

Potrivit noilor reguli, atât membrii spațiului de coworking, cât și vizitatorii, vor trebui să poarte măști și să păstreze distanțarea socială de 1,5 metri.

 
 
Treptat și cu respectarea unor măsuri foarte stricte, românii au început să se întoarcă la muncă și să-și reia activitatea de birou. În București s-au redeschis spațiile de coworking nevoite să pună lacătul pe ușă în timpul stării de urgență. Freelancerii, start-up-urile și micii antreprenori care le folosesc trebuie să lucreze acum după noi reguli: să respecte distanțarea socială, să poarte mască și să-și igienizeze mâinile de fiecare dată când folosesc bucătăria sau imprimantele. Vestea bună este că se va putea lucra și de pe terase, iar cei care nu se simt încă pregătiți să se reîntoarcă în spațiul de coworking au la dispoziție birourile virtuale.

Reprezentanții Commons spun că toate spațiile sunt pregătite să-și primească membrii și anunță noi măsuri implementate pentru desfășurarea activității de birou în siguranță.


„Sănătatea membrilor noștri e pe primul loc și de aceea ne dorim să creăm un mediu în care ei să se simtă în siguranță. Am implementat toate măsurile recomandate de autorități și am transmis către comunitate un ghid practic cu reguli care reduc șansele de transmitere a virusului”, a declarat David Canta, cofounder Commons România.

Potrivit noilor reguli, atât membrii spațiului de coworking, cât și vizitatorii, vor trebui să poarte măști și să păstreze distanțarea socială de 1,5 metri. De asemenea, li se recomandă să folosească scările și să nu urce, în același timp, mai mult de două persoane în lift. În plus, trebuie să-și dezinfecteze mâinile de fiecare dată când folosesc zona de bucătărie sau imprimantele.

Cei de la Commons au avut grijă să asigure distanța de cel puțin 1,5 metri între birouri, au amenajat birouri în plus pe terase și în spațiile de evenimente, au amplasat dispozitive de dezinfectare pentru mâini la intrarea în spațiile de lucru, în bucătărie sau în baie. Spațiile Commons au fost dotate cu mai multe cafetiere și aparate pentru apă potabilă, pentru a se evita aglomerarea. În același timp, locațiile sunt igienizate la fiecare două-trei ore și filtrele sunt curățate constant, conform regulilor și standardelor recomandate de autorități. În funcție de recomandările guvernamentale, este posibil ca fiecare membru sau vizitator să fie termoscanat la intrarea în locații.

De asemenea, persoanele care doresc în continuare să muncească de acasă și doresc o imagine profesionistă pentru propria afacere, au la dispoziție birourile virtuale, care le asigură o adresă de corespondență, promovare în cadrul comunității și folosirea spațiilor de birouri pentru întâlniri sau evenimente.

Inaugurată în anul 2017, Commons România este o rețea de spații de coworking cu o comunitate vibrantă, formată din antreprenori și freelanceri din diverse domenii de activitate și business-uri enterprise în diferite stadii de dezvoltare. Pentru membrii comunității Commons sunt puse la dispoziție trei locații: în Piața Unirii, Piața Romană și în zona Băneasa.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14588 / 16832
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...