ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu: 56% dintre români nu vor reveni la obiceiurile de cumpărare anterioare pandemiei

17 Iunie 2021   |   Agerpres

Cu toate acestea, companiile trebuie să ia în considerare şi faptul că, în timpul pandemiei, clienţii au devenit mai conştienţi de pericolul fraudelor. Aproape 70% sunt fie mai vigileţi când vine vorba de fraudă, fie au experimentat-o personal. Dintre aceştia, 16% au observat o creştere a mesajelor de tip fraudă.

 
 
Pandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al românilor, 56% dintre consumatori afirmând că nu vor reveni la obiceiurile anterioare, potrivit unui studiu realizat de o companie de profil.
 
"Pandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al clienţilor. Spre exemplu, românii s-au îndreptat cu precădere spre canalele digitale pentru a-şi face cumpărăturile, 56% dintre aceştia afirmând că nu vor reveni la obiceiurile anterioare. Doar 29% declară că se vor întoarce la "vechiul normal", iar circa 34% spun că vor folosi chiar mai multe aplicaţii digitale decât utilizează în prezent. Rezultatele studiului au fost prezentate în cadrul evenimentului online Reimagine Marketing, organizat de SAS astăzi 17 iunie", se arată în studiu, conform unui comunicat transmis joi AGERPRES.
 
Pentru a obţine o experienţă cât mai personalizată, clienţii sunt acum mai dispuşi să furnizeze date cu caracter personal companiilor. O treime (33%) dintre aceştia s-au declarat mai deschişi în acest sens, faţă de 20% care spun că sunt mai puţin dispuşi să facă acest lucru, cei dintâi specificând că ar dori în schimb o experienţă îmbunătăţită.
 
Cu toate acestea, companiile trebuie să ia în considerare şi faptul că, în timpul pandemiei, clienţii au devenit mai conştienţi de pericolul fraudelor. Aproape 70% sunt fie mai vigileţi când vine vorba de fraudă, fie au experimentat-o personal. Dintre aceştia, 16% au observat o creştere a mesajelor de tip fraudă.
 
Aproape jumătate (47%) dintre clienţi au susţinut că ar renunţa la un brand după doar una sau două experienţe neplăcute. Clienţii din România sunt mai permisivi (37%), înregistrând cel mai mic procent din regiune. Totodată, 81% dintre cumpărători consideră că segmentul customer experience s-a îmbunătăţit de la începutul pandemiei, însă 56% şi-au schimbat, totuşi, furnizorii în timpul pandemiei.
 
Potrivit sondajului, preţurile mici şi reducerile speciale nu vor fi suficiente pentru a împiedica clienţii să schimbe brandul. În timp ce 23% dintre oameni au schimbat furnizorii pentru preţuri mai mici şi reduceri mai mari, 20% au trecut la un furnizor care oferă o experienţă online mai simplă şi mai facilă. De asemenea, 16% şi-au schimbat furnizorul pentru a beneficia de opţiuni de livrare mai rapide sau mai convenabile, iar alţi 13% din cauza unei experienţe negative cu brandul.
 
"Pandemia a dat lumea peste cap şi una dintre cele mai clare dovezi în acest sens este modul în care priorităţile consumatorilor s-au schimbat. Agilitatea proceselor de business reprezintă o necesitate, cu precădere în cadrul companiilor B2C, unde digitalizarea proceselor face mult mai facilă adaptarea businessului la comportamentul consumatorilor aflat mereu în schimbare. Pentru a aborda acest lucru cu viteza şi precizia adecvate, companiile trebuie să ia în considerare implementrea soluţiilor analytics în canalele lor digitale", a declarat Radoslaw Grabiec, Customer Intelligence Practice Head CEMEA SAS.
 
Studiul a fost realizat pentru SAS de agenţia 3Gem. Consumatorii au completat un chestionar online în august 2020, participanţii aparţinând mai multor ţări din regiune CEMEA: Cehia, Egipt, Grecia, Ungaria, Polonia, Qatar, România, Rusia, Arabia Saudită, Africa de Sud, Turcia, Emiratele Arabe Unite. În total, eşantionul a cuprins 6.000 de persoane cu vârsta de peste 18 ani.
 
SAS este liderul soluţiilor de analytics. Prin servicii şi soluţii software inovatoare, SAS sprijină şi inspiră clienţii din întreaga lume să transforme datele în informaţii valoroase. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11428 / 17070
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
România primește câștig de cauzã în arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments, legat de dosarul falimentului Astra Asigurãri. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Kinstellar is recruiting a junior to mid-level Litigation Lawyer
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Women in Business Law Awards 2024 | Două firme locale independente și două birouri ale unor firme internaționale, pe lista scurtă pentru premiul ”Firma anului în Europa de Est”. Popescu & Asociații, câștigătoarea de anul trecut, listată în trei categorii
Kinstellar a acordat consultanță ING Bank N.V. cu privire la o nouă facilitate de credit senior de 150 de milioane de euro acordată furnizorului român de servicii de telecomunicații DIGI România. Magdalena Răducanu (Special Counsel) a coordonat echipa
PNSA a consiliat Grupul Orange în fuziunea post-achiziție dintre Orange România și Orange România Communications. Partenerii Bogdan C. Stoica și Irina Ivanciu au coordonat echipele din mai multe arii de practică
Bondoc și Asociații obține un nou succes în materia litigiilor de achiziții publice. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Cererea de inițiere a procedurii de arbitraj cerută de Eurohold și EIG a fost înregistrată la ICSID | Reclamanții se pregătesc să conteste restricțiile impuse de Uniunea Europeană în privința acordurilor de investiții încheiate între statele membre și spun că un astfel de arbitraj va crea un precedent pentru alte întreprinderi din UE. Ce avocați fac parte din echipa care consiliază asigurătorul
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Norris Alexandru Mircescu, al cincilea cel mai bun punctaj din anul 2022: ” Mi-am rezervat ultimii doi ani de facultate pentru a descoperi lumea avocaturii. Cel puțin momentan, îmi doresc să progresez și să mă dezvolt în România. Îmi iubesc țara și familia, nu văd cum aș putea sta departe prea mult timp de lucrurile care sunt cele mai importante pentru mine”
Avocații Wolf Theiss văd o creștere de 20-30%, anul acesta, în practica de Dispute Resolution | Ligia Cecilia Popescu, Partenerul Wolf Theiss care coordonează Departamentul de Litigii şi Arbitraj, al doilea ca volum de activitate și ca încasări al biroului din București: “Avem o echipă foarte puternică. O parte semnificativă a portofoliului de clienţi ai practicii provine din recomandări provenite de la firme internaţionale de avocatură”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ionuț Alexandru Anghel, Group legal counsel - Ericsson, juristul trecut prin firme de top în avocatura de business și format în unele dintre cele mai sofisticate și cu miză proiecte: “Profesionistul Dreptului are, aidoma unui dascăl, o vocație socială: el trebuie să lumineze acolo unde este întuneric, să apropie acolo unde există divergență, să creeze reguli și să asigure respectarea lor, eliminând arbitrariul din societate”
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...