ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu Deloitte: Pregătirea angajaților pentru Industria 4.0 rămâne o provocare, iar schimbările climatice urcă în topul îngrijorărilor liderilor de business

04 Martie 2020   |   BizLawyer

În ceea ce privește impactul diverselor tipuri de tehnologii, liderii de business se așteaptă ca IoT, AI, soluțiile cloud și big data/analytics să aibă cele mai mari efecte asupra organizațiilor, urmate de nanotehnologie, robotică și senzori.

Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România si Moldova

 
 
Asigurarea competențelor angajaților pentru Cea de-a patra revoluție industrială rămâne o provocare pentru organizațiile din toată lumea, deoarece liderii încă nu înțeleg pe deplin ce abilități sunt necesare pentru a avea succes în lumea în permanentă schimbare în care trăim, arată cel mai recent studiu Deloitte privind gradul de pregătire pentru Industria 4.0, efectuat pe baza răspunsurilor a peste 2.000 de lideri de business din 19 țări.

În acest context, atunci când pregătesc programe dedicate angajaților, liderii investesc cu prioritate în training și dezvoltare (74%), în înțelegerea competențelor necesare în viitor (59%) și în atragerea și retenția angajaților (28%). Raportul arată și că tot mai mulți lideri consideră acum că responsabilitatea pentru dezvoltarea angajaților este și a lor, nu doar a individului. De aceea, peste 80% din respondenți au creat sau sunt în curs de creare a unei culturi organizaționale care facilitează învățarea pe tot parcursul vieții.


Studiul mai subliniază că, pentru prima dată, schimbările climatice au devenit una dintre principalele îngrijorări ale liderilor din toată lumea. Nouă din zece respondenți se tem că efectele modificărilor climatice ar putea avea efecte negative asupra organizațiilor lor, iar mulți dintre ei implementează programe care încearcă să ofere soluții pentru resursele tot mai limitate și pentru protejarea mediului.

„În contextul în care companiile românești raportează creșteri susținute ale veniturilor și ale profiturilor, trebuie să nu uităm că performanța nu mai poate fi măsurată doar după criterii financiare, ci într-o măsură tot mai mare din perspectiva impactului pozitiv asupra clienților, angajaților și asupra altor grupuri de persoane afectate de activitatea companiei, precum și din perspectiva reducerii impactului asupra mediului. Industria 4.0 este o oportunitate uriașă pentru toate aceste arii, încă ea poate fi valorificată numai prin abordări strategice și cuprinzătoare, pe termen lung, care să aibă în centru implementarea de noi tehnologii, ajustarea modelelor de conducere și a culturii organizaționale, precum și adaptarea constantă a competențelor angajaților”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.

Studiul Deloitte subliniază că organizațiile încă nu profită pe deplin de potențialul Celei de-a patra revoluții industriale, din cauză că nu au o abordare strategică în acest sens. Doar 10% din liderii care au participat la studiu spun că au o strategie cuprinzătoare, holistică privind Industria 4.0, iar aproape jumătate dintre ei au o abordare ad-hoc. Rezultatele mai sugerează și că organizațiile care au strategii dedicate acestei zone au rezultate semnificativ mai bune decât competitorii lor care nu o abordare strategică, deoarece acestea inovează și cresc mai rapid și reușesc să atragă și să pregătească mai bine angajații.

În ceea ce privește impactul diverselor tipuri de tehnologii, liderii de business se așteaptă ca IoT, AI, soluțiile cloud și big data/analytics să aibă cele mai mari efecte asupra organizațiilor, urmate de nanotehnologie, robotică și senzori.

Cea de-a patra revoluție industrială este caracterizată de fuziunea elementelor fizice și a tehnologiilor digitale – precum roboți, drone, vehicule autonome, imprimante 3D, inteligență artificială (AI), Internet of Things (IoT), cloud computing, nanotehnologie – care comunică, analizează informații și pot acționa pe baza acestora, oferind mai multă flexibilitate organizațiilor, clienților și societății și permițându-le să-și reducă timpul de răspuns și să ia decizii inteligente bazate pe analizarea datelor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 139 / 11306
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Prescripția dreptului de a stabili în anul 2020 creanțe fiscale născute în anul 2014. Tranziția de la Vechiul Cod de Procedură Fiscală la Noul Cod de Procedură Fiscală. Impactul COVID-19 în materia prescripției dreptului de a stabili creanțe fiscale și în materia formularii contestației administrativ fiscale de către contribuabili în termenele de decădere prevăzute de lege
CNAIR plătește avocaților onorarii în plaja 100-300 Euro pe oră în litigiile arbitrale. Ce firme de avocați lucrează pentru compania responsabilă de infrastructura rutieră
Victorie importantă pentru cea mai mare societate de transport public din România, obținută de echipa de drept penal a Zamfirescu Racoți Vasile & Partners
”Sky is the limit”, sau norocul de a lucra într-o firmă de avocatură în care se oferă oportunități nelimitate | Mihail Boian, numit recent Partener D&B David și Baias: Încerc să ghidez și să provoc colegii spre o gândire originală și ”out of the box”, spre soluții deschise și îndrăznețe
Avocatul gulerelor albe | Povestea de carieră a unui avocat de drept penal. Mihai Mareș: Avocatura este o profesie meritorie, în care nu contează vârsta sau anii de experienţă
Wolf Theiss lansează o pagină dedicată COVID-19
Țuca Zbârcea & Asociații lansează seria de podcasturi „Dreptul în vremea coronei”, în răspuns la provocările crizei actuale
Grupul de lucru Voicu Filipescu dedicat contextului Covid-19: Asistență telefonică de urgență
Viața merge înainte | Cei mai buni profesioniști în domeniul mărcilor industriale, evidențiați în clasamentul IP Stars 2020. NNDKP și ZRVP, lideri pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat & Asociații și TZA
“Avocați de gardă: diagnostic Coronavirus” este hotline-ul juridic gratuit pentru cetățenii români | Tu intrebi, avocații ZRVP raspund cu informații juridice utile în contextul pandemiei COVID-19
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | VASS Lawyers continuă să ofere consultanță juridică folosind mijloacele de comunicare la distanță. Iulia Vass: Avem toate echipamentele și tool-urile necesare pentru a lucra ‘remote’
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | Avocații RTPR au adoptat un program flexibil și lucrează ‘remote’. Apel la soluții tehnice performante, călătorii anulate. Activitatea continuă, clienții nu au de suferit
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...