ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Turismul corporate din România va creşte cu 12% în acest an; 70 % dintre turişti aleg hotelurile de 4 stele (analiză)

29 Ianuarie 2020   |   AGERPRES

Anul trecut, cei mai mulţi turişti de business au fost înregistraţi în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova şi Iaşi, însă topul destinaţiilor a inclus şi două apariţii inedite, respectiv Ploieşti şi Mamaia.

 
 
Doi din trei turişti care călătoresc în România în scopuri de afaceri aleg hotelurile de 4 stele, iar estimările pentru acest an în privinţa turismului de business arată un salt de 12% faţă de anul 2019, reiese dintr-o analiză de specialitate, publicată miercuri.

Conform datelor centralizate de GoTravel, agenţie specializată pe zona de turism corporate, durata medie a unei călătorii de afaceri este de trei zile, în timp ce tariful mediu pentru o noapte de cazare variază între 40 şi 67 de euro.

Anul trecut, cei mai mulţi turişti de business au fost înregistraţi în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova şi Iaşi, însă topul destinaţiilor a inclus şi două apariţii inedite, respectiv Ploieşti şi Mamaia.


Din totalul turiştilor de afaceri, 81% au fost români, restul de 19 procente fiind oameni de afaceri străini.

"În turismul de business, principalul criteriu de alegere a hotelului este localizarea acestuia, decizia fiind mult mai puţin influenţată de existenţa unor facilităţi precum SPA, piscină sau săli de fitness. Aproximativ 70% din clienţii de business aleg hotelurile de 4 stele deoarece acestea au săli de conferinţe şi găzduiesc evenimente de afaceri", notează sursa citată.

Într-un clasament al tarifelor medii pentru o noapte de cazare, Bucureşti este pe primul loc, cu 67 de euro, la un hotel de 4 stele, urmat de Craiova şi Cluj-Napoca, cu 54 euro/noapte, respectiv 52 euro/noapte.

La capitolul raport calitate-preţ, Timişoara şi Iaşi surclasează celelalte destinaţii de business, cu un tarif mediu de 50 euro/noapte, la hotelurile de 4 stele.

Potrivit agenţiei de turism, domeniile de activitate care implică cel mai mare număr de călătorii în interes de afaceri sunt: industria farma, de audit, petrolieră şi bancară.

"Anul acesta preconizăm o creştere de cel puţin 12% a turismului de afaceri. Un trend ascendent va avea şi componenta bleisure, ce va caracteriza turismul de business şi în 2020. Atunci când călătoriile de afaceri au loc în zone turistice, utilul este îmbinat cu plăcutul. Astfel, clienţii de business iau în calcul, la alegerea hotelului, şi distanţa faţă de principalele obiective turistice, nu doar zona de interes profesional", susţine Remus Vişan, managing director GoTravel.

Compania de turism GoTravel are în portofoliul său peste 320 de clienţi corporate, din România şi străinătate. În 2019, agenţia a înregistrat o cifră de afaceri de 27 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează afaceri de 31 milioane de euro.

GoTravel, fondată în anul 1991, a fost prima agenţie de turism din România care a folosit sistemele GDS/CRS Amadeus şi una dintre primele opt licenţiate Asociaţiei Internaţionale de Transport Aeriană (IATA). Compania are o filială şi în Republica Moldova, la Chişinău.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18827 / 20442
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...