ARF lansează licitaţia pentru achiziţia a 20 de rame electrice inter-regionale;valoarea contractului porneşte de la 1,3 miliarde de lei
31 Martie 2020 AGERPRES
Finanţarea proiectului este asigurată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, cofinanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) va publica în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice anunţul de participare pentru achiziţia unui număr de 20 de rame electrice destinate serviciilor feroviare de transport călători pe rutele inter-regionale (RE-IR), precum şi serviciilor accesorii de mentenanţă.
Ramele achiziţionate vor fi distribuite tuturor operatorilor feroviari de călători pe bază de act adiţional la contractele de servicii publice, care urmează a fi elaborate în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 1370/2007, cu modificările ulterioare şi cu prevederile legislaţiei din România, menţionează ARF.
"Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că va publica în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice anunţul de participare pentru achiziţia de rame electrice inter-regionale (RE-IR), în urma emiterii acceptului de publicare a documentaţiei de atribuire de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP). Totodată, anunţul de participare va fi transmis automat de ANAP către Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE) şi va fi publicat pe site-ul http://www.ted.europa.eu. În acest sens, precizăm că va fi lansată procedura de atribuire în vederea achiziţiei unui număr de 20 de rame electrice destinate serviciilor feroviare de transport călători pe rutele inter-regionale, precum şi a serviciilor accesorii de mentenanţă conform Caietului de Sarcini - instruirea personalului în ceea ce priveşte exploatarea, operarea trenurilor, transportul, asigurarea, punerea în funcţiune şi asistenţa tehnică în perioada de garanţie. Perioada de mentenanţă este de 15 ani, iar cea pentru garanţie este de 3 ani", se arată într-un comunicat.
Ramele achiziţionate vor fi distribuite tuturor operatorilor feroviari de călători pe bază de act adiţional la contractele de servicii publice, care urmează a fi elaborate în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 1370/2007, cu modificările ulterioare şi cu prevederile legislaţiei din România, menţionează ARF.
"Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că va publica în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice anunţul de participare pentru achiziţia de rame electrice inter-regionale (RE-IR), în urma emiterii acceptului de publicare a documentaţiei de atribuire de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP). Totodată, anunţul de participare va fi transmis automat de ANAP către Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE) şi va fi publicat pe site-ul http://www.ted.europa.eu. În acest sens, precizăm că va fi lansată procedura de atribuire în vederea achiziţiei unui număr de 20 de rame electrice destinate serviciilor feroviare de transport călători pe rutele inter-regionale, precum şi a serviciilor accesorii de mentenanţă conform Caietului de Sarcini - instruirea personalului în ceea ce priveşte exploatarea, operarea trenurilor, transportul, asigurarea, punerea în funcţiune şi asistenţa tehnică în perioada de garanţie. Perioada de mentenanţă este de 15 ani, iar cea pentru garanţie este de 3 ani", se arată într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, în formularul de contract de achiziţii au fost prevăzute două clauze de revizuire: posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanţă cu încă 15 ani şi posibilitatea dublării cantităţilor achiziţionate, de la 20 la 40 de rame electrice. Suplimentarea prin dublare a cantităţilor şi serviciilor achiziţionate va putea fi făcută fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unui act adiţional.
Valoarea estimată este cuprinsă între 1.311 milioane de lei, fără TVA, şi 3.711 milioane de lei, fără TVA. Finanţarea proiectului este asigurată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, cofinanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
Durata contractului pentru livrarea RE-IR este de 31 luni. Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preţ. Factorii de evaluare şi ponderea acestora sunt: 65% criteriul cost, bazat pe analiza costurilor pe durata de viaţă, şi 35% criteriul calitate, din care: 10% - validarea tehnică (ofertarea de rame puse în funcţiune pe o reţea europeană, recunoscută de ERA, Agenţia Feroviară Europeană); 10% - componenta calitate (capacitate mai mare de transport, condiţionată de existenţa locurilor pe scaune fixe şi a celorlalte norme de siguranţă şi confort specificate în Caietul de Sarcini); 6% - termenul pentru livrarea primei unităţi RE-IR; 9% - termenul pentru livrarea întregii cantităţi de RE-IR contractate.
Procedura de atribuire este licitaţia deschisă, iar modalitatea de desfăşurare va fi online, pe site-ul http://www.e-licitatie.ro.
"Orice operator economic interesat are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant individual ori în comun cu alţi operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporară constituite în scopul participării la procedura de licitaţie", precizează ARF.
Termenul limită pentru transmiterea ofertelor în SICAP este de 60 de zile de la data publicării anunţului de participare. Ofertele se transmit în limba română, iar moneda de referinţă este leul.
Autoritatea pentru Reformă Feroviară - structură specializată aflată în subordinea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comuncaţiilor înfiinţată prin OUG. nr. 62/2016, modificată şi aprobată prin Legea nr. 53/2017, are ca obiect de activitate implementarea reformei în sectorul feroviar, conform Master Planului General de Transport, care este orientată pe câteva direcţii majore, cum ar fi: restructurarea reţelei de transport feroviar, atribuirea contractelor de servicii publice către operatorii de transport feroviar, introducerea indicatorilor de performanţă care să stea la baza monitorizării contractelor de servicii publice legal încheiate, introducerea unor programe de eficientizare a activităţilor desfăşurate în sectorul de transport feroviar, precum şi achiziţionarea de material rulant care se va preda, în condiţiile legii, operatorilor de transport public feroviar de călători.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7063 / 9057 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





