ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Contractul pentru sectorul de autostradă Nădăşelu - Mihăieşti - Zimbor se semnează săptămâna viitoare

17 Septembrie 2020   |   Agerpres

În cadrul unei conferinţe de presă susţinută la sediul Instituţiei Prefectului Sălaj, Lucian Bode a reamintit faptul că recent au fost semnate contractele pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor Zimbor - Poarta Sălajului şi Nuşfalău - Suplacu de Barcău.

 
 
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat joi, la Zalău, că săptămâna viitoare va fi semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de autostradă, în lungime de 31 de kilometri, dintre Nădăşelu - Mihăieşti - Zimbor, el exprimându-şi satisfacţia că o companie românească va fi cea care va realiza atât acest tronson, cât şi sectorul dintre Nădăşelu şi Poarta Sălajului.
 
În cadrul unei conferinţe de presă susţinută la sediul Instituţiei Prefectului Sălaj, Lucian Bode a reamintit faptul că recent au fost semnate contractele pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor Zimbor - Poarta Sălajului şi Nuşfalău - Suplacu de Barcău.
 
"Următorul pas îl vom face săptămâna viitoare când, la Cluj Napoca, vom semna contractul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de autostradă dintre Nădăşelu, Mihăieşti şi Zimbor. Vorbesc de cei 31 de kilometri, pe care Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România îi încredinţează printr-un contract unui antreprenor român, mă refer aici la UMB Bacău, cel care va construi şi tronsonul Zimbor - Poarta Sălajului. Aşadar, avem şansa ca un antreprenor serios, care a construit DN1H, a reabilitat DN1H tot într-o guvernare de dreapta, între anii 2010 şi 2012, când s-a reabilitat din temelii DN1H, acelaşi constructor, anul viitor va lucra pe 44 de kilometri de autostradă, între Nădăşelu şi Poarta Sălajului", a menţionat ministrul Transporturilor.
 
Acesta a precizat că prin semnarea acestui contract, vor fi în execuţie 110 kilometri de autostradă, iar 67 de kilometri în proceduri de licitaţii, cu termen de depunere a ofertelor noiembrie acest an, respectiv tronsoanele dintre Zalău şi Nuşfalău, cu tunelul Meseş şi cel dintre Suplacu de Barcău şi Chiribiş.
 
Contractul care se va semna săptămâna viitoare vizează proiectarea şi execuţia sectoarelor de autostradă Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Subsecţiunea 3A2: Nădăşelu - Mihăieşti (km 8+700-km 25+500) şi Subsecţiunea 3B1: Mihăieşti - Zimbor (km 0+000 - km 13+260)' .
 
Durata contractului este de 36 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare şi 24 luni perioada de execuţie a lucrărilor, cu o perioadă de garanţie a lucrărilor de 60 de luni.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5584 / 8254
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații obține un precedent important într-un arbitraj ICC din industria de petrol și gaze
INTERVIU | WHSimion & Partners și-a turat motoarele, colaborarea cu avocații maltezi acoperind toate palierele. Integrarea echipei locale în WH Partners aduce cu sine și programe comune de secondment, mai mulți avocați din Malta activând azi în biroul din București. Cosmina Simion, Managing Partner: ”Nu am avut cea mai liniștită vară, aș spune dimpotrivă. Spre surprinderea noastră, în plus față de proiectele care ne țin ocupați zilnic, am lucrat la foc continuu, în paralel, atât pe parte litigioasă, în ciuda vacanței judecătorești, cât și pe partea de tranzacții M&A”
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Artenie Secrieru & Partners, cea mai buna firmă în domeniul taxelor din jurisdicția noastră, la gala desfașurată la Londra. Băncilă Diaconu și Asociații, cea mai bună firmă în domeniul disputelor fiscale, iar EY - firma anului în domeniul prețurilor de transfer
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...